לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

מודיעין 144


אם אני לא יודעת כלום ולא רוצה לדעת כלום חייב להיות מישהו שיספר לי.

אתמול מתקשרת הדודה מגרמניה. מה היא רוצה? היא שאלה אותי אם אנחנו חוגגים. לא, לא הזמינו אותי. לרגע אני שוכחת שאם אני מתנתקת החיים נמשכים בלעדי. כן, הם ממשיכים לחגוג. ומה חשבתי? אבל למה אני צריכה לדעת מזה או לחשוב על זה? היא גם סיפרה לי שאבא היה בבית חולים 5 ימים. גם את זה אני לא רוצה לדעת. בשביל מה היא מספרת את זה שארחם? שאדאג? שיהיו לי נקיפות מצפון? בסופו של דבר לא היה לו כלום. היה רק חשש. אז בשביל מה אני צריכה לדעת את זה קיבינימט? מה היא רוצה? מה היא דוחפת את האף הארוך מגרמניה. שיעזבו אותי כבר.

ומה בקשר לאחיינים? יותר נכון האחיין הגדול? מסתבר שהוא חוזר לגרמניה רק היום. חשבתי שהוא כבר חזר מזמן. חודש הוא היה כאן ולא טרח להרים לי טלפון. אשתו הגיעה, את הורי הם ביקרו. גם הם עשו עלי חרם? וכאשר הם ביקרו את הורי מי עוד היה שם? האם אמא עשתה להם ארוחה והזמינה גם את אחותי? הרי אמא הבטיחה לי שלא אראה אותם אם אני לא רוצה לראות את אחותי.(כאן) לא חשבתי שהיא מסוגלת לממש את זה. מסתבר שכן. מה היא רוצה להעניש אותי על צווי ההרחקה ההם? מה היא רוצה ממני בכלל? מה בכלל רוצים ממני?

האחיין הזה, כלכך ציפיתי לו. ראיתי אותו ומשפחתו פעם אחת וממש התלהבתי. כשסיפרו לי שהוא עומד לבוא ממש שמחתי. מאחיו ע' אני פחות מתלהבת. שמחתי עוד יותר כשסיפרו שאשתו תגיע ועוד יותר שגם אחד הבנים שלהם. הם באמת הגיעו לכאן לפי הסדר. תחילה הגיעו ר' וע' את ע' כידוע פגשתי ר' לא רצה לבוא, ע' חזר לגרמניה אישתו של ר' הגיעה. הם התגוררו במלון בנתניה למה דווקא נתניה? ובזמן הזה הם ביקרו את הורי, אחכ הגיע הבן הבכור ד' וכולם נסעו דרומה. ר' התייבש מתישהו וחש ברע, במהלך סיור ברחובות או תלאביב או על שפת הים כך שכאשר הם נסעו דרומה ברכב היו קצת חששות. החששות גברו כאשר הוא לא יצר קשר עם הדודים בגרמניה. הם התקשרו אלי מודאגים ובקשו ממני, כן דווקא ממני לברר מה עלה בגורלו. הם אמרו שהוא אמור להיות במקום שנקרא יעל 60 קמ מאילת.

אני לא מכירה ולא שמעתי על מקום שנקרא יעל. אבל על קיבוץ יהל כן שמעתי וכך דרך 144 איתרתי את המקום ואת בית ההארחה ומסרו לי ששלום להם. אין טלפונים בחדרים כך שהשארתי את הטלפון שלי ובקשתי שיצרו קשר כי הדודים מודאגים. גם הודעתי לדודים שהכל בסדר.

הם לא יצרו איתי קשר. האורחים.

למה צריך להזכיר לי שאני פריירית?

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 12/8/2007 07:09   בקטגוריות יומולדת, הדודה מגרמניה  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-13/8/2007 21:44



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)