לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

לילה לבן


לא ישנתי כל הלילה. הילדים האלה. הם התחילו לריב בלילה והעירו אותי. הם כל הזמן רבים הילדים האלה ומשומה הם בוחרים לנהל את המריבות שלהם בלילה. לא ככ משומה בעצם כי החייזרון ער רק בלילה. כל היום הוא ישן. בפעם היחידה שהוא החליט להיות ער ביום הם רבו ביום.

על מה הם רבו הלילה?

זה התחיל כך. שעת חצות הגיעה וסוסון כהרגלו החליט ללכת לישון. משומה הוא החליט שגם החייזרון צריך ללכת לישון. בוא לישון, בוא לישון הוא התחיל לנדנד. מובן שלא היה בראש של החייזרון ללכת לישון. הרי הוא רק התעורר. אבל כשסוסון מתחיל לנדנד אי אפשר לצאת ממנו.

הבנתי שאם סוסון לא ישתוק גמני לא אשן בלילה והזהרתי אותו שאם אני לא אשן הוא יהיה בצרות. אבל סוסון לא נרגע. אי אפשר להרגיע אותו כשהוא מתחיל. למותר לציין שכל יום סוסון הולך לישון בחצות וכל יום החייזרון ער כל הלילה אבל ברוב המקרים הוא לא בבית. וגם לא כל יום סוסון נטפל לחייזרון אם הוא כן בבית. לרוב הוא הולך לישון בחדרו והחייזרון  נשאר בסלון  ומשחק במחשב או בסוני או רואה טלוויזיה או מסנג'ר. וזה לרוב לא מפריע לאפאחד.

הלילה כאמור זה הפריע לסוסון. עוד לפני שהוא הלך לישון הוא נטפל לחייזרון ואני הזהרתי אותו. הוא אמר טוב טוב, הלך לישון, אני הלכתי לישון וידעתי כבר שזה יגמר רע. אני הרי מכירה אותו. ב-2:00 בלילה אני שומעת מתוך שינה: בוא לישון בוא לישון. התעוררתי, קמתי, מצאתי את סוסון בסלון ממשיך לנדנד אמרתי לו: הזהרתי אותך לא להעיר אותי , נכון? 'אבל הוא מפריע לי לישון'. הוא לא מפריע לך!!! אבל אתה הפרעת לי!!! הזהרתי אותך , נכון? הוא הפריע לי לישון חזר סוסון על עצמו כמנטרה. 'אתה יכול לסגור את הדלת או לקחת כדור הרגעה' אמרתי אבל סוסון לא שמע אותי רק חזר על המנטרות שלו בוא לישון, הוא צריך ללכת לישון.

בסוף הם הסתדרו. סוסון הלך לישון בסלון, חייזרון הסתגר בחדר אבל אני כבר לא יכולתי להרדם. עד 4:00 הסתובבתי במיטה, שרתי שירים, ספרתי כבשים, שחקתי אסוציאציות וכלום לא עזר. ב4:00 קמתי הדלקתי את כל האורות הערתי את סוסון ואמרתי אם אני לא יכולה לישון בגלל השגעונות שלך גם אתה לא תישן. אתה בחור גדול. כבר בן 25, אתה לא אמור לחיות איתי בבית. אני לא השפחה שלך, אני לא אכין לך אוכל , אגהץ בשבילך אכבס בשבילך ואתה לא תתן לי לישון. יש בגילך כבר אנשים נשואים עם ילדים. לי יש מה לעשות מחר ורק בגללך לא אעשה. אתה רוצה לחיות כאן תתנהג יפה. אם לא צא מהבית. אני לא יכולה להחזיק כל החיים שלי ילד מגודל כמוך. אתה צריך להתחשב באמא שלך. אני כבר לא צעירה אבל הכל מונח על כתפי וזה נמאס לי. תתחיל לגדול הגיע הזמן. סוסון התחיל להתחצף כך שבסופו של דבר זרקתי אותו מהבית.

אולי הצלחתי לישון טיפונת אבל הוא חזר. התחיל לדפוק על הדלת לצלצל בפעמון, בטלפון. בסוף פתחתי לו. עכשיו אני מסתובבת כמו זומבי. אין לי כוח לגדל תינוק בן 25.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/8/2007 09:50   בקטגוריות סוסון ים  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/8/2007 10:17



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)