לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

תשובות לשאלון השבועי


האם נהנית מהחופש?
לא ממש

האם לדעתך ניצלת את החופש הגדול כראוי? הספקת את כל מה שרצית לעשות?
לא עשיתי כלום

האם בילית עם כל החברים או בעיקר לבד? כיצד?
לא עשיתי כלום

עם יד על הלב - האם התגעגעת ללימודים (אפילו קצת)?
אני לא מתגעגעת ללימודים. לא שלי ולא של הילדים. מצדי הם יכולים להמשיך להיות בחופש וגמני.

מה הכי רצית לעשות בחופש? האם הצלחת?
כל שנה אני נוסעת לחו"ל. השנה לא נסעתי. לא מצאתי לי יעד אטרקטיבי.

האם את כבר מוכנה לתחילת הלימודים? קנית הכל?
אני מוכנה לשביתה שתהיה

האם לדעתך החופש היה בזבוז זמן? האם הוא ארוך מדי, או שהיית מוסיפה לו עוד חודש?
החופש הוא חופש וזה לא בזבוז זמן. ומספיק להתעסק כבר עם האורך שלו. כל שנה מבלבלים את המוח בסוף הוא נשאר חודשיים כמו כל השנים וכמו בכל העולם אז חאלאס

האם קיבלת מהמורה שיעורי בית לחופש? אם כן, כבר עשית אותם, או שאת לא ממש מתכוונת לעשות?
התלמיד היחידי שלי בבית לא קיבל שיעורים לחופש ואם כן אני לא יודעת מזה

האם לדעתך השנה הקרובה תהיה שונה או מיוחדת עבורך?
אני לא מגדת עתידות

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/8/2007 10:37   בקטגוריות שאלונים  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-31/8/2007 17:28



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)