לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

אין עם מי לדבר


בעצם כן ניסיתי לדבר איתה. כל נסיון כזה הסתיים בהתפרצות זעם או בהתנהגות פרובוקטיבית. 5 פעמים בתוך 10 שנים ניסיתי לדבר ותמיד זה הסתיים רע.

הפעם הראשונה חלה סביב המקרה הזה.

יצאתי לטיול עם 2 בני היקרים. טיול מאורגן ממקום עבודתה של חברתי צ'. הטיול נסב סביב אתרי נצרות בגליל. היינו בהר האושר משם המשכנו לכפר נחום. הילדים השתעממו פחד. הקוף הקטן טיפס על כל דבר וכמעט הגיע לתקרת הכנסיה. בכפר נחום הוא לא פספס שום אבן והתחיל לטפס שם על העמודים. הקוף הגדול דמתקרא סוסון טיפס על איזה עץ, אך אבוי הוא נפל ממנו ושבר את היד. היה לו שבר פתוח. היד שלו נחתכה ל-2.  הזעקתי אמבולנס באמצעות הסלולארי וברכתי על כך שיש לי סלולארי כי אז לא לכל אחד היה. האמבולנס הגיע ופינה אותנו לפוריה. יתר החברים המשיכו בטיול.

הקוף הקטן המשיך לטפס על כל דבר גם בבית חולים כך שהזעקתי את אחותי לפנות אותו משם. אחותי הגיעה ביום הולדתו של בנה ופינתה אותו. אבל אחרי זה שמתי לב שהיא לגמרי לא מתעניינת בשלומו של בני. היו לנו המון טלפונים אבל ממנה לא. מה קרה? לא נאה לה להתקשר לדרוש בשלומו? ביקשתי ממנה לשלוח איזה פקס לבית החולים היא לא שלחה. פעם פעמיים שלוש.

ואז החלטתי לדבר

- למה את לא שולחת פקס, זה כלכך קשה לך?

היא גמגמה משהו

- ולהתקשר לשאול מה שלום הילד גם קשה לך? שום דבר אין ממך!

ואז היא פתחה את הפה שלה בכזה טירוף שממש נבהלתי.

היו לה טענות אלי מכאן ועד הודעה חדשה.

הבנתי כבר אז שהיא כועסת שהיה לי טוב בחיים יותר מאשר לה תקופה מסוימת והיא החליטה להתנקם בי על זה.

אבל עוד לא הבנתי כמה היא שונאת אותי.

מה היא לא אמרה אז, האמת שאני כבר לא זוכרת רק אי אפשר היה לעצור את שטף צעקותיה ואי אפשר היה להשחיל מילה. היא צעקה שהיה לי טוב ולה היה רע, היא צעקה שכל הזמן עוזרים לי, היא צעקה שהיא נאלצה לבוא לבית החולים במקום לחגוג יומולדת לבנה, ועל העבודה היא אמרה: אנחנו לא המעסיק היחידי.

 

אז מה יותר טוב לדבר או לשתוק?

 

 

(23.3.97 )

 

 

26.11.11 ברור שלדבר. לפחות יודעים מה הולך כאן גם אם זה לא נעים.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 14/9/2007 06:59   בקטגוריות טיולים, עזרה  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-22/10/2008 10:48



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)