לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

לראות את האור


 

 

 

לראות את האור
ביצוע: אפרת גוש
מילים: ברק פלדמן
לחן: אסף אמדורסקי
כי ראיתי את דרכי נעלמת 
ביער סבוך בין קירות חורשים
ובתוך האדמה המדממת
רגלי ננעצות היכו שורשים
  
ולרגע יכולתי לשמוע
עלים מלמדים שירתם
ורציתי לעלות גבוה
לפרוח איתם
  
והכרתי טיפותיו של הגשם
נקוות בתוכי יורדות מתחתי
והרוח קרה ונואשת
הקפיאה אותי הכבידה עלי
 
ולרגע יכולתי לנגוע
בקצה הכאב האפור
ורציתי לעלות גבוה
לראות את האור
לראות את האור
 
 אומרים השמיים כחולים מעלינו מלאים באורות
אולי יום אחד אוכל גם אני לראות לראות
 
ונפלתי לארץ בשקט
עצמתי עיני אטמתי ליבי
והרגשתי איך אני מתפרקת
מכל כאבי מכל בדידותי
 
ולרגע יכולתי לברוח
כנוצה על כנפה של ציפור
והצלחתי לעלות גבוה
לראות את האור
לראות את האור
 
לראות את האור
לראות את האור
 
כבר מזמן מדגדג לי באצבעות להעלות את השיר הנפלא הזה. עוד מהימים שביקשו 3 שירים אהובים. זו ההכרות הראשונה שלי עם הזמרת למרות ששמעתי עליה רבות. אהבתי.
אומרים בקבלה שהכעס יוצר נתק מוחלט ומיידי מן האור. אפילה יורדת עלינו. ואני כה נוחה לכעוס.
ומהו אותו אור? זהו החיבור שלנו אל הבורא והוא נמצא בכל אחד מאיתנו. אנחנו רואים אותו בחיי היומיום, בעיני ילדים, במתן כבוד לזולת, בעבודה או ביצירה שאנחנו גאים בה, כשאנחנו נפעמים ממראות טבע קסומים או מיצירת אומנות. רגשות שליליים מרחיקים אותנו מן האור. רגשות חיוביים הם חווית האור.
ואני רוצה לראות את האור, להפסיק לכעוס, לסלוח לאותם אנשים שפגעו בי מדעת או שלא מדעת ולא בגלל יום כיפור אלא מתוך הידע שהם עשו זאת מתוך חולשה, מתוך הנכות של עצמם, מתוך קינאה, צרות עין, פחד, עיוורון, חוסר יכולת להתמודד עם מציאות קשה, בריחה.
ואם אני פגעתי במישהו מתוך אותם דברים שיסלחו אף הם לי.
גמני רוצה לשיר את הבית האחרון של השיר....

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 19/9/2007 06:13   בקטגוריות שירים שאני אוהבת  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nunni ב-20/9/2007 17:12



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)