לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

כן יש לי היום יומולדת


תלאביב השעה שלוש

לא בכל יום אני נולדת

לא בכל יום אתה מאחורי הברוש....

 

לא לא סתם. אני כבר מזמן לא מחכה לו ולא מתבעסת ממנו

זה גם לא תלאביב זה חיפה

לא בשלוש אלא ב 12 בצהריים מזל מאזניים עם אופק קשת.  השילוב המנצח

ואף אחד לא מחכה לי מאחורי הברוש אמאלה איזה מזל

 

רואים את הבלון הזה שם בצד?

אז זהו זה. חלפה עוד שנה

אני כבר בת 54 איזו זקנה.

 

אני הולכת לראות מי עוד נולד היום. לא מוצאת את עצמי שם ברשימה

בהמשך אולי אעשה קצת שינויים קצת עדכונים וקצת קשקושים.

ותודה מראש לכל מברכי.

 

 

 

היא עשתה לי מסיבה 

כך חגגתי את יום הולדתי ה-37

כך חגגתי את יום הולדתי ה-40

כך חגגתי את יום הולדתי ה-52

כך חגגתי את יום הולדתי ה- 53 וכיוון שהייתי כבר בישרא פרסמתי גם את זה

איך אחגוג היום?

ומי יבוא לברך?

נדמה לי שהולך לרדת גשם

אני שונאת גשם

זה גם יקלקל לי את התוכניות

אני רוצה שזה יהיה יום רגיל

אבל הכל נראה מוקצן.

השכן עובר דירה. למה דווקא היום? עושה רעש במדרגות

 

***

 

אם אפאחד לא מפנק אותי אני אפנק את עצמי. אני נמצאת כרגע כאן רק אבדוק אם זה המקום הנכון. סוף העולם. אמנם זה '20 מהבית אבל זה סוף העולם. לקחתי איתי את סוסון והאמת שרציתי להיות קצת לבד. החייזרון יצא לטיול מהצופים. בין כה וכה הוא לא יכול להיות כאן כי הכניסה מתחת לגיל 16 אסורה. אז זה הסתדר יופי. חוויות בהמשך, אם כי לא צפויות הרבה. סהכ באים הנה להרגע. אני יושבת לי עכשיו על המרפסת, ברקע יללות תנים וצרצור הצרצרים. האויר קריר ונעים...

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 25/9/2007 00:02   בקטגוריות יומולדת  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-27/9/2007 21:32



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)