לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

המופע של אלכס


או שמא מופע האיימים של אלכס.

לפני שנה הודיע לנו אלכס בשמחה שאורנית עברה אודישנים והתקבלה למופע מסוים. יפה יפה אמרנו. אבל לא היה ברור לאיש איזה מופע זה ואיך היא התקבלה אליו. לאט לאט מתבררים פרטים אבל לפני כן קצת רקע.

אורנית הגיעה אלינו לפני שנתיים ולמעשה היא האדם האחרון שהצטרף לחבורה. חבורתינו קיימת כבר שנים רבות. אני הגעתי לשם לפני 6 שנים. אט אט הותיקים עזבו ובאו חדשים במקומם. היו גם כאלה שבאו אחרי ועזבו. איש איש וסיבותיו. היום אני הכי ותיקה שם מבין הבנות.

כשאורנית הגיעה זה היה אירוע שגרתי למדי. הנה עוד אחת באה, היא באה עם עוד מישהי ולא היה ברור אם היא תיקלט בחבורה או תברח או שיבריחו אותה. כבר על החזרה הראשונה היא נתבקשה לשיר סולו במקום מישהי שלא הגיעה אותו ערב. היא שרה די נחמד ודי הופתענו מן התעוזה. היא התקבלה בהרבה פרגון. עד אותו זמן היו אנשים שקיבלו תפקידים קבוע בלי קשר ליכולת שלהם, וקצת היה נחמד שיש עוד מישהו שזוכה לתשומת לב. כשמדובר על פרגון אני יכולה לדבר רק בשם עצמי, כי נחמה למשל לא פרגנה לה בכלל. מהרגע הראשון. נחמה היתה במרכז תשומת הלב של אלכס וכבר על ההתחלה הבחינה שהיא מאבדת את מקומה.

שבועיים אחרי שהגיעה אלינו הופיעה אורנית עם גיטרה והגיטרה שלה הפכה לכלי ליווי נוסף. גם זה התקבל בפרגון. אולי יהיה צבע חדש ומעניין לחבורה האנמית הזאת. הגיטרה לא הוסיפה שום דבר. להיפך, היא די הרסה, השירים התחילו להשמע כמו שירים של התנועה מסביב למדורה. כך בחזרות אולי זה נשמע נחמד אך בהקלטה זה היה נשמע די מזעזע. שירים רבים קבלו ליווי נוסף בגיטרה ואורנית זכתה לתשומת לב מיוחדת בגין זה. כיווני כלים, מיקרופון מיוחד לגיטרה, עמדה מיוחדת לאורנית.

אני לא יודעת לכמה אנשים זה הפריע אך נחמה עזבה בתום העונה מרירה ומתוסכלת.

אני תפסתי את מקומה.

כבר בתחילת השנה הודיע אלכס שאורנית התקבלה למופע. מרגע זה היה אלכס עסוק יותר ויותר עם אורנית ופחות ופחות איתנו. היה גם ברור שנוצר ביניהם קשר מסוים שקשה לעמוד על טיבו אך הוא לא שייך לשום פעילות מקצועית. אלכס סיפר לי הרבה על המופע הזה. במרכזו עומדת זמרת ידועה, הוא כתב את כל העיבודים ואורנית משמשת כגיטריסטית וזמרת מלווה. היא גם מנחה את הערב לדבריה. כיוון שאלכס הוא המעבד לא ברור לי מה טיבם של האודישנים האלה. יתכן שהוא הביא איתו את אורנית והזמרת הסכימה.

anyway כשקבלתי את דף התוכניות ביערות הכרמל אני רואה ברשימה את המופע של אלכס. אוי לא אמרתי לעצמי. אני רוצה קצת שקט. באתי לכאן להרגע, לברוח קצת לשכוח קצת. למה גם כאן אני נתקלת בזה? זאת מתנת היומולדת שלי? אבל מצד שני... אולי אראה סופסוף על מה הם מדברים כלכך הרבה. הרי אני כבר שם. הם לא מצפים לראות אותי ביערות הכרמל. אולי זה יהיה נחמד. ואז נזכרתי שאורנית נמצאת עכשיו בחול. אז יופי. יהיה מופע בלעדיה.

היה. אבל גם בלי אלכס. גם בלי מופע. רק עם הזמרת ומלווה אחר.

אמרו שהם מופיעים שם הרבה.

אז מה? יערות הכרמל זה מקום המפגש שלהם? לא רע, מכובד ביותר.

למה זה צריך להגיע אלי במקומות שאני בכלל לא מצפה להם?

עד כדי כך הוא לא יכול בלי אורנית?

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/9/2007 05:27   בקטגוריות יומולדת, חבורת הזבל  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/9/2007 00:51



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)