לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

סתו


יש כלכך הרבה שירים על סתו. מבין 4 העונות הסתו זכה להכי הרבה. מכירים שיר על קיץ? מכירים שיר על חורף? שירי אביב גם יש הרבה אבל אין כמו שירים על סתו. סתו ועצב הולכים ביחד וכנראה אנשים אוהבים להיות עצובים. לא בטוח שהסתו כלכך עצוב. בטח לא לאוהבי החורף, גם לא למי שאוהב את עונות המעבר עם הקרירות המלטפת והנעימה. טוב. זה השיר הראשון שעלה לי בראש

 

 

 

 

 

סתיו
ביצוע: חדוה ודוד
מילים: שמרית אור
לחן: שלום חנוך

 

הרוח הביא את הסתיו,
ואת גשם עלי הזהב,
אל הבוסתן
נותר עוד בגפן ענב,
שאפילו התן לא גנב,
אפילו התן
  
ואיה אותה שמש של קיץ,
ביום של שרב
ושדות של קמה, שהבכירה בים של זהב
ואותה רוח בוקר צוננת,
לאן נעלמה
ברחו מן הסתיו ושקעו בעולם של דממה...
  
ראיתי ילדה עצובה,
שלבד בחולות נעזבה,
ככה סתם
ורוח נושב מן הסתיו,
את עקבות אהובה סחף,
אל תוך הים
  
ואיה אותה שמש של קיץ, ביום של שרב...
  
 בוכים השמיים מעל,
חתול מיילל לו אומלל,
 ומיותם
עצוב לעצים בגני,
ועצוב לי היום גם אני,
יחד איתם
  
ואיה אותה שמש של קיץ, ביום של שרב...
 
 
זה אגב השיר הראשון שכתבה שימרית אור ואני  חושבת שהוא הכי יפה מבין שיריה, לפחות הכי מעניין
שיר סתוי נוסף אפשר למצוא כאן וגם כאן
 
הסתו בארצינו לא ממש פוטוגני. אולי כמה ציפורים בבריכות הדגים ובחולה, אולי כמה חצבים על אם הדרך שכבר ניתן לראות בתחילת הקיץ אבל באמריקה לעומת זאת...
 
 
כך בספטמבר כשרק הגענו לשם

 

 

 

בתמונה מלמטה סוסון כבר אחרי התאונה. חודש לאחר ששוחרר ממרכז השיקום. מבחינים בהבדל?

 

 

 

 

 

 

בספטמבר עדיין הכל ירוק. לפחות באיזור וושיגטון. גם העצים וגם השיחים ירוקים.

 

באמצע אוקטובר הכל נצבע בצבעים עזים של שלכת. תחילה השיחים מצהיבים, אחכ העצים, כל העסק נמשך שבוע בערך, העלים נושרים, העצים נותרים ערומים ואפורים. ככל שמדרימים כך השלכת יותר מאוחרת ולהיפך

 

 

 

 

 
 
יללה חברה קדימה, כנסו. עוד 2 כניסות ישלי 20000

 

 

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/9/2007 08:29   בקטגוריות אמריקה, סוסון ים, שירים שאני אוהבת, תמונות  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-30/9/2007 10:26



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)