לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

סוכתי הסוכה


הוא בקש מאיתנו לבנות סוכה ולהזמין 7 אושפיזינים. אני לא בונה שום סוכה. לא אמיתית ולא וירטואלית שלומית בונה. אני רק יכולה לעצום עיניים ולדמיין. את מי הייתי מזמינה לסוכה שלי. העניין שכל יום בא לי להזמין מישהו אחר. כבר ראיתי שלסוכות של החברה הגיעו אלוהים וגדולי עולם. לא רוצה אותם אצלי. רוצה כמה אנשים פשוטים ונחמדים.

אז בואו נתחיל.

ראשית אני מזמינה את שלומית. האדריכלית של הסוכה. ולשאול אותה למה אומרים עליה שהיא בונה סוכת שלום אם תמיד היא עושה צרות. כן, בכל פרק של חיי היתה איזו שלומית ותמיד היא עשתה צרות. חלק מהן מופיעות כאן תחת שם בדוי. שלומית לא עושה שלום, עובד לא עובד, יפה לא יפה ולאיילה יש רגליים שמנות. ואני מכירה כאלה אנשים אמיתיים. הם יכולים לבוא לסוכה שלי יחד עם שלומית.

שנית הייתי מזמינה כמה בלוגרים שנעלמו מכאן והם חסרים. את פרצופית, את איש הנחש, את אליה, את X וגם את אורלי שנעלמה לי פתאום מהמסך ואני מקווה ששלום לה.

הייתי מזמינה גם את סוסון הישן והטוב. אני מתגעגעת אליו. אולי הוא היה עושה קצת בלאגן ורעש

הייתי אולי מזמינה גם את סבתא שלי. לא בטוח. אולי גם היא היתה כבר מעדיפה להיות עם כל הסרברוסים.

הייתי מזמינה חלק מהאקסים שלי למפגש מעניין. הייתי מזמינה אותו, רק שאין לי מושג איפה הוא ומה עלה בגורלו. הייתי מזמינה גם אותו. סתם מעניין אותי לראות אותו. וגם את דני שאהב אותי אך אני התחתנתי עם מישהו אחר שאותו אני לא מזמינה. וגם את כפיר שעוד לא סיפרתי עליו רק שהוא היה האיש הכי יפה בעולם והכי מתוסכל בעולם וגם את ע'.

הייתי מזמינה את הילדה החולה מהכיתה של בני שנגעה מאוד ללבי.  היא היתה אבן דרך בחייו והוא אפילו היה מאוהב בה. אני מקווה שהיא כבר בריאה. ואם לא אני מתפללת לשלומה.

הייתי מזמינה אתכם חברי הוירטואלים-אמיתיים וגם אותך מוקה למרות שאת לא מזמינה אותי.

 

זהו? יש 7? יש יותר אך מכל קבוצה אפשר לבחור נציג....אם מתעקשים דווקא על 7 אולי שלומית תבנה לי עוד סוכה ואזמין עוד כמה... קשה לבת מאזניים כמוני להחליט את מי לבחור או להזמין, השמטתי רבים ושיסלחו לי.

 

...זה מזכיר לי משומה סוכה אמיתית אחת.

היו לנו בעברי שכנים אמריקאים דתיים. הם בנו סוכה והזמינו את כל השכנים. עד אז איש מאיתנו לא ידע מה באמת עושים בסוכה. ידענו שצריך קרשים מסמרים פטיש שדופק בראש וכמה קישוטים מעצבנים ולמי שמתחשק גם שם שולחן מתפרק באמצע. אה, וגם כמה ענפים יבשים לאו דווקא כפות תמרים כי זה לא היה בסביבה.

הם בנו סוכה סוכה, הזמינו את כולם וכל המסוכסכים הגיעו וישבו יחד לשולחן אחד. אמי תמיד היתה מסוכסכת עם איזה שכן או שניים. הם פתחו שולחן שולחן עם נרות, יין פמוטים 4 המינים ברכות ואוכל ושירים. היה מרגש.

אולי צריך לבנות אותה מחדש.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/9/2007 07:26   בקטגוריות עולמות אבודים, פרויקטים, חגים  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-3/10/2007 23:06



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)