לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

בואו נדבר על זה


המטפלת הזמינה אותנו לפגישה. אותי ואת אחותי.

היו לנו למעשה 2 פגישות שונות בתכלית.

 

לפגישה הראשונה היא באה כפי שהיא מוכרת לכולם. ג'ינס וסוודר צבעוני, שער ג'ינג'י אסוף, חיוך נחמד על פניה.

התחלנו לדבר. היא אמרה בחיוך נחמד שהיא מאוד רצתה לדבר איתי ומאוד שמחה שהוזמנה לשיחה. (למה שלא תהיה שמחה... יש לה שוב פתחון פה)

השיחה התנהלה בניחותא

תחילה דיברנו על התאונה של סוסון ומה זה עשה לה. היא אמרה שהתאונה מאוד כאבה לה. היא אהבה מאוד את סוסון הקטן הילד השבדי הקטן והוא גם אהב אותה. כאב לה עוד יותר שהפלתי עליה את התיק הזה. כשקרתה התאונה לא סיפרתי להורים. סיפרתי רק לה. ביקשתי ממנה , לדבריה לא לספר להורים כדי לא להדאיג אותם. אמא עם לחץ דם גבוה, מי יודע מה יקרה לה אם היא תשמע על התאונה. היא היתה אז בהריון. הטלתי עליה תיק כבד מידי לדבריה. היא נשאה את זה בבטן כל הזמן. היא לא סיפרה אך לדבריה זה גרם לה לדיכאון אחרי לידה.

היא לא כזאת רעה כמו שאני חושבת כך היא. בעלה הזניח אותה בזמן ההריון והיא היתה צריכה להתמודד עם הכל לבד.

אחכ דיברנו על הסמסים ששלחתי לה. היא מאוד נפגעה מהם. כך אמרה והראתה אותם למטפלת שלי. אני גיחכתי לי מאחורה. היא אמרה שהיא רצתה לפנות למשטרה עם זה. אני עוד יותר גיחכתי. מה המשטרה כבר תעשה עם זה.

לבסוף דיברנו על העבודה. 9 שנים אחרי.

אז מה היא אמרה על זה?

היא סיפרה שכאשר היא הציעה לי לעבוד בעסק שלהם היא בכלל היתה סוכנת נסיעות כי בעלה לא רצה שהיא תעבוד בעסק. היא רצתה את טובתי בלבד. בעלה התחיל להתלונן עלי שאני באה ב- 10:00 במקום ב- 9:00 ואני אוכלת.

- למה לא הערת לי על זה?- שאלתי

- לא היה לי נעים, לא רציתי להסתכסך איתך ולהתנהג איתך כמו בוס, הרי את אחותי הגדולה, אז הלכתי לאמא.

- ולמה בעלך לא העיר לי?

- כי הוא העדיף שאני אלכלך את הידיים שלי

- ולמה באת לעבוד שם שבועיים אחרי שאני באתי?

- כי בעלי ביקש ולא רציתי להסתכסך איתו, את יודעת עניינים של בעל ואישה. ידעתי שזה עלול להתנגש איתך.

היא רק אמרה שהיא לא מבינה למה הרגשתי שחותרים תחתי ולמה אני כלכך כועסת...

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 3/10/2007 09:31   בקטגוריות עבודה, ראש1  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-9/12/2009 09:41



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)