לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

ואולי זו לא היתה טעות.


בימים אלה אני עוברת תהליכים לא הכי נעימים

מדובר שוב במערכות יחסים. אני רואה שדברים חוזרים על עצמם. רק השחקנים משתנים. ואולי ניתן ללמוד מכך כמה דברים.

אני אחזור לאחותי.

אחרי שהלכתי הביתה נשארנו חברות. לא ממש סבלתי מזה כשם שכתוב כאן. דווקא היה כיף. היינו הולכות לבתי קפה, מקטרות על הגברים שלנו היא בעיקר על הבעל והמאהב, היינו גם באות זו לזו הביתה ומקטרות על כוס קפה, הייתי באה אליה מקבלת ארוחת בוקר או ערב, הייתי באה עם הילדים, הילדים היו משחקים ביניהם, גם אצלה, גם אצלי וגם אצל ההורים, יום יום היא היתה מתקשרת אלי והיינו משוחחות שעה לפחות, היא היתה נותנת לי עיצות, אני הייתי נותנת לה, היינו עוזרות זו לזו לפעמים,  דווקא החברות בינינו התהדקה. נכון שהיה מטען קטן אך ניתן היה להתגבר עליו. בגלל זה גם לא דיברנו על זה. למה לקלקל.

 

ואולי עשיתי צעד נכון בעניין העבודה. אני היא זו שהחליטה ללכת הביתה. אומנם היום אנחנו חופרים בנושא בעיקר אמא אבל זה היה צעד נכון. רק העובדות קצת השתבשו בדרך וגם זה דבר מעניין.

היינו אחיות

היינו חברות

עכשיו היא נעשתה הבוסית שלי עם יחד עם בעלה וזה too much . לפעמים צריך להציב גבולות בין מבוגרים. אחות זו אחות, חברה זו חברה , בוסית זה בוסית, בעל זה בעל ובוס זה בוס. כשהיא באה לעבוד שם היא בלבלה לגמרי את היוצרות ואני הלכתי הביתה. ואז חזרנו להיות רק אחיות וחברות וזה היה בסדר. מה אם כן שיבש את החיים שלנו?

משהו אחר קרה, משהו אחר שגרם למטען ההוא להתפרץ ולגדול למימדים מפלצתיים.

 

גם לאחרונה קורה לי משהו דומה. זה מזכיר לי מה באמת קרה אז, יש דברים שאני יותר שלמה איתם, ואולי זה ילמד אותי שיש דברים שצריך להבליג עליהם. ולהרגיש טוב עם זה. וגם צריך לשתוק. לפעמים זו האפשרות הטובה ביותר.

אז שתקתי

היום לא

נראה שיותר טוב היה לשתוק. אולי...

 

זה פוסט של במחשבה שניה. אבל גם יש מחשבה שלישית. איך אפשר לשבת לשולחן עם מי שפיטר אותך? יש עוד הרבה מחשבות

ואולי הפיטורים לא הם הבעיה אלא איך שהיא התנהגה איתי. איך היא שירה לי זוגיות מאושרת כשמצד שני היא מדברת על גירושים ואיך היא בכלל נהנתה מכך שאני גרושה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 14/10/2007 09:03  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-15/10/2007 00:39



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)