לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

משקפיים


יש מציאות ויש משקפיים שדרכם אנחנו מסתכלים עליה. לפעמים יש ביניהם פער עצום.

אפשר לראות את זה בפוסט הזה שלי

גם שפיות דיבר על זה בפוסט שלו.

יש עובדות ויש דיעות

ואני בחרתי הפעם לשחזר פוסט עם סיפור מהבלוג הקודם.

 

פרשת סין

 

פרשת סין התחילה בבוקר תמים

בעת ארוחת הבוקר אצל הורי מתקשרת אחותי ומשוחחת ארוכות עם אמא ואני יושבת לי בצד נבוכה ומשועממת.

- נו, מה קורה? - אני שואלת כאשר השיחה מסתיימת

- אורית עושה בעיות

- איזה בעיות אורית עושה?

- היא ואחותך קבעו לנסוע לסין ואחותך לא יכולה לנסוע

- למה אחותי לא יכולה לנסוע?

- אל תשאלי מה קרה לה. אני דיברתי איתה בטלפון ופתאום אני שומעת אותה נחנקת, אני שואלת מה קרה מסתבר שהיא אכלה סטייק בזמן שדיברנו והיא לקחה חתיכה גדולה מזה וזה נתקע לה בגרון. אל תשאלי. הבן שלה לחץ לה על הבטן וממש הציל אותה. אח"כ היא הזמינה אמבולנס ופונתה לבית חולים.

- היא הגיעה לבית חולים עם אמבולנס? - אני תוהה - הרי היא גרה 2 מ' מבית החולים

- היא היתה במצב ככ קשה שהיא היתה צריכה אמבולנס. ובבית החולים הם כאלה מטומטמים, עד שהם גילו מה קרה  לה שם. הם ממש עינו אותה. עכשיו היא צריכה לנסוע לסין והרופאים אמרו לה לא לנסוע. את מוכנה לנסוע במקומה? כדי לא להשאיר את אורית לבד?

- אני??????????....אולי.....אני אחשוב על זה.

- אני הייתי נוסעת לסין אבל אני קצת זקנה.

 

טוב, לא חשבתי שההצעה הזאת רצינית. מה פתאום שאסע לסין בהתראה של יומיים? זה לא רציני. אחותי בטח תיסע לסין. אני מכירה אותה. היא לא תוותר על סין רק בגלל שרופאים אמרו לה לא לנסוע. היא גם לא במצב ככ קשה. סה"כ נתקע לה איזה סטייק והוציאו את זה. אין לזה תופעות כמו דימומים. אה...היא בטח תיסע. חוץ מזה לנסוע עם אורית? אני לא ככ מכירה אותה ובכלל יש לי תוכניות אחרות לחופש פסח.

בערב אחותי מתקשרת: "אולי את נוסעת לסין?"

- טוב

 

במשך יומיים בלבד ארגנתי את הנסיעה לסין. נסעתי לתלאביב, שילמתי 10000 שח בקירוב, אירגנתי ויזה לסין, ארזתי מזוודות. אחותי הציעה לי לקחת את המזוודה שלה עם כל מיני דברים שהיא הכינה. באתי אליה. היא ישבה בביתה עם מי שהיה המאהב שלה במשך 10 השנים האחרונות. מה הוא עושה שם? הרי הם נפרדו מזמן... הם חזרו? הם שוב ביחד? לא חשבתי על זה באותו רגע. לא היה לי זמן לחשוב על כלום.

 

למחרת נסענו. פגשתי את אורית במונית לנתבג. היא לא נראתה כה מאושרת מכך שאני נוסעת איתה. הייתי די מופתעת הבטיחו לי שהיא תשמח. סה"כ היא באמת לא חברה שלי ואני לא ככ מכירה אותה ולהיפך אבל זה בטח יותר טוב מלנסוע לבד.

משך כל הטיול שמעתי את הטרוניות של אורית: "היא לא נסעה איתי. זה הפרת חוזה. אני לא מבינה מה הקטע שלה. אני בטוחה שיש סיבה אחרת. היא אמרה לי כל הזמן שיש לה סימנים לא לנסוע. היא החליקה באמבטיה, היא בלעה סטייק, אני בטוחה שהמאהב מעורב כאן. אחותך היא ג'דעית. היא לא תוותר על טיול כזה בגלל קיבה. היא היתה נוסעת לסין חצי מתה. עם חום והכול. אני בטוחה שהמאהב מעורב כאן. אני קצת מכירה את אחותך."

אז סיפרתי לאורית שבאמת המאהב היה אצל אחותי לפני הנסיעה

- את רואה? את רואה?

כן, גמני ראיתי אבל עדיין לא את הכל...

 

........חזרנו מסין. שוב אני ואורית במונית הפעם בכיוון הפוך, הביתה. בדרך מתקשרת אחותי לאורית. היא מספרת שהיה לה "פיצוי קטן". היא נסעה עם המאהב לסיור ג'יפים בקפריסין....

 

נו, מה אתם אומרים? קחו בחשבון שביטול טיול יומיים לפני נסיעה מחייב תשלום של 50% ממחירו אלא אם המבטל מביא מישהו במקומו

האם באמת היא היתה חולה?

 

 

כשכתבתי את זה הייתי ממש מרוגזת. עבדו עלי. נכון שעבדו עלי? ראיתי את זה במשקפיים שחורות

היום זה ממש מצחיק אותי. ברור שעבדו עלי. היא עשתה שמיניות באויר כדי לצאת עם המאהב לקפריסין. יותר טוב אהבה בקפריסין מאשר חברה בסין. היא מצאה אותי כפתרון סחתיין. כך הרווחתי טיול בסין שלגמרי לא תכננתי. איזה צבע יש למשקפיים צוחקות?

ובכל זאת את הטיול בסין ניתן היה לראות גם כך 

 

נו....

לא תמיד זה מצחיק אותי. לפעמים זה מעצבן אני לא יכולה לסבול שעובדים עלי.

ומה בקשר לדמי ביטול?

ומה בקשר לאמא? פתאום היא היתה מוכנה לשמור על הילדים שלי. אפילו התנדבה. ככה בימים כתיקונם היא לא היתה מוכנה בשום אופן לשמור עליהם. אפילו ויתרו לי על סדר פסח. ככה אם הייתי יוזמת נסיעה לחול בפסח היו חונקים אותי

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 16/10/2007 08:28   בקטגוריות סין, טיולים, זה הכל בשבילך, המאהב  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-20/10/2007 19:11



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)