לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

רשת ג' הבית החם של המוזיקה הישראלית


בקרוב יש לנו הופעה ברשת ג'. מקווה שאשרוד עד אז כי באמת קשה לי שם. לא לא עזבתי. כרגיל אני מושכת דברים הרבה אחרי שאי אפשר לסבול אותם יותר. זו אני.

 

אבל הייתי רוצה להזכר בחיוך   בהופעה הראשונה שלנו ברשת ג'.

זה היה פתאומי ולא מתוכנן. חבורה אחרת ביטלה את הופעתה ואנחנו נכנסנו במקום. היינו חבורה קטנה, אנמית, בלתי מוכרת ופתאום רשת ג' וואוו

בשבילי זה היה וואוו עוד יותר גדול. תמיד עניין אותי איך נראה הרדיו מעבר לבד הזה. או החורים האלה שבמכשיר. פעם , כמו כל ילד חשבתי שיש שם איש. ורציתי לראות את האיש. אחכ הבנתי שאין איש במכשיר. האיש יושב לו בירושלים או תלאביב. אבל איך הוא נראה לכל הרוחות? בעצם זה הקדימון של ישרא. תמיד מעניין מי נמצא מאחורי מס' הבלוג והפוסטים. לפעמים זה מפתיע.... הייתי אוספת בזמנו תמונות של קרייני רדיו... מדמיינת עליהם כל מיני סיפורים... והנה עכשיו אני נוסעת לשם. אולי אני אראה סוף סוף מי זאת ליאורה גושן או חיותה דביר שקולן נשמע עד היום אך מעולם לא פורסם עליהן שום דבר....

 

כך התאספנו לנו בנקודת האיסוף לבושי מחלצות. כאילו מישהו הולך לראות אותנו. היה חשמל באוויר. מן אוירה של כיף וכך כל הדרך לירושלים... כן אנחנו נוסעים לירושלים, לרשת ג', אנחנו נופיע ברדיו. כן אנחנו. כמו ילדים קטנים.

אני ישבתי כל הדרך ליד נחמה שהיתה אז הפייבוריטית... היא סיפרה לי קצת על חייה. דווקא חשבתי שהיו לה חיים שקטים ומהוגנים. הסתבר שלא. בחיי על כל אחד אפשר לכתוב ספר. זה תמיד יהיה מעניין.

 

הגענו שם לירושלים, לא לפני שעצרנו באיזו מסעדה. רח' הלני המלכה. ליד מגרש הרוסים אני חושבת. שם נמצאים אולפני 'קול ישראל'. איפה לכל הרוחות נמצא הרחוב הזה? כן, סימטא קטנה באיזור לא משהו. אפילו המיניבוס שנסענו בו לא יכול להכנס לשם. הוא הוריד אותנו למעלה, אנחנו הלכנו ברגל לאורך גדר אבנים אפורה ומעופשת. איפה לכל הרוחות הרשת ג' הזה? אה הנה. כניסה צדדית אחת. עברנו את המאבטח ונכנסנו...

 

...כמו באגדות זה היה... נכנסנו לתוך גן ענקי. עצים גבוהים וספסלי שיש לבנים. בצד היה ארמונה של הלני המלכה. כן היתה מלכה כזאת באמת. והיה לה ארמון והאולפנים נמצאים עכשיו בארמון. וואוו איזה יופי. איזה ניגוד בין הסימטא הצרה מבחוץ... כמו באגדות אתה פותח דלת ונכנס למן גן עדן שכזה...וואוו... שיואו...

 

העבירו אותנו לקפיטריה, שם פגשנו את גלעד בן שך עורך התוכנית, אדם מבוגר, מאוד סימפאטי בעל מבטא יקי כבד והוא הביא אותנו לאולפן. פעם ראשונה בחיי שאני נמצאת באולפן רדיו.... חדר קטן ואטום, הקריינית אומרת כמה מילים, חדר נוסף שבו נמצאים הטכנאים. זהו.... היתה לנו הופעה מאממת... פעם ראשונה ראיתי איך עושים תוכנית ברדיו...כמו חלום שהתגשם.

 

חזרנו הביתה דרך אלביס במצברוח מרומם ביותר...

כך זה בפעם הראשונה....

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 19/10/2007 08:00   בקטגוריות חבורת הזבל  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-20/10/2007 19:17



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)