לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

כרתים


באוגוסט 99 נסענו לסיני. זו היתה הפעם הראשונה והאחרונה שהייתי שם אחרי שהחזירו. רציתי להראות לילדי איזה כיף שם ומה הפסדנו כשהחזרנו. הבעיה שהם ראו את סיני רק אחרי שהחזרנו וזה היה ממש לא כיף.

הזמנו מלון בדהב דרך חברת נסיעות ישראלית. ההגעה על חשבונינו. באנו בטיסה לאילת, ואחכ נשארנו לגורלינו. נסענו עם הבדואים במונית רעועה בלי מזגן ב- 40 מעלות צלזיוס. מידי פעם היה מחסום בו גבו מאיתנו כספים ובדקו אותנו. היה צפוף. ישבנו אחד על השני. כל הנוסעים האחרים היו נערים. הנהג גם נסע להוריד את הנוסעים האחרים בנקודות שונות כמו נועיבה למשל.

כמעט איבדתי שם את סוסון. יצאנו לים והים היה די סוער. קצת נדיר לים סוף. שכרנו ציוד ונעלם לנו סנפיר. חשבנו שהוא נסחף וסוסון שחה כדי להביאו, הוא שחה ושחה ושחה אבל הסנפיר נמצא בסופו של דבר על החוף. קראנו לו שיחזור. הוא לא שמע אותנו והמשיך לשחות ולהתרחק לתוך הים הסוער. צרחנו כמו מטורפים קפצנו, רקדנו והוא המשיך לשחות ולהתרחק. בסוף הוא בעצמו הבחין שמשהו לא בסדר וחזר.

בפעם אחרת כמעט כולנו הלכנו לאיבוד.  החלטנו ללכת ברגל לאיזה מקום שנראה כמו דרך עפר בתוך הים. ראינו שכולם הולכים לשם עם ציוד אז החלטנו לבדוק. הלכנו, המים היו רדודים, והגענו לתלולית החול הזאת. לא היה שם כלום ועדיין אין לי מושג מה חיפשו שם. בדרך חזרה המים התחילו לגאות. חזרנו במהירות. אם היו מחכים קצת היינו צריכים לעשות את כל הדרך בשחיה וזה לא פשוט.

כן, חופשה זה לא תמיד כיף.... אחכ קצת השתפר. היינו בחור הכחול במאורגן, אכלנו שם אצל הבדואים, שנירקלנו קצת, גילינו שיש טיולים מהמלון אבל הזמן תם.

 

לפני שנסענו נפרדנו מההורים. הם איחלו לנו נסיעה טובה.

בבוקר הטיסה ראיתי את האוטו של אחותי חונה שם בשדה התעופה. מה זה? היא שוב נוסעת לחו"ל הרי יש לה תינוקת ולמה אני לא יודעת מכלום? היא רק חזרה מאיזה נופש, לא היינו אז ברוגז. התקשרתי להורים. ענה לי אבא.

- אבא מה האוטו של אחותי עושה בשדה התעופה

- ממממ... לא יודע

- ואיפה אמא

- היא יצאה לרגע, נסיעה טובה.

נסענו, חזרנו ושלא כהרגלי החלטתי להודיע להורים בשמחה שחזרנו.

שוב ענה לי אבא

- למה את מעירה אותי?

- חזרנו מסיני, אתם תמיד מתלוננים שאני לא מתקשרת אז התקשרתי. איפה אמא?

- היא איננה. מחר היא תהיה

- איפה היא עכשיו? - הייתי כבר מודאגת הרי כל הזמן היא הולכת למות

- לא יודע

- מה לא יודע? איפה היא?

- היא נסעה לכרתים עם אחותך והילדים

- אז למה לא מספרים לי? אני סיפרתי שאני נוסעת לדהב . למה לא סיפרתם לי שהיא נוסעת לכרתים? למה לא מספרים לי? שוב הסודות האלה? עד עכשיו אחותי שמרה את הנסיעות שלה בסוד עכשיו גם אמא? מה , אני זרה במשפחה הזאת?

- ימח שמך וזכרך - צרח אבא - בשביל מה התקשרת? בשביל להעיר אותי וכל זה?

- בוגד!!!!!!!!!!!!! - צרחתי - בכלל לא מגיע לכם שאתקשר אליכם ואהיה איתכם בקשר. חבורת רמאים ושקרנים שכמותכם. גם שיקרת, גם העלמת עכשיו אתה גם מקלל? מה נעשה ממך?

- את לא מספרת לנו אז אנחנו לא חייבים לספר לך. ואת גם מקנאה אז אנחנו לא רוצים שתדעי...

 

אמא חזרה כולה חיוכים. לא סיפרתי לך כי בכלל לא ידעתי שאני נוסעת. אחותך הכינה כרטיסים ובעלה החליט לא לנסוע אז נסעתי במקומו

כן כן בטח, ברור....

 

זו היתה הנשיכה הראשונה של סרברוס בשלימותו.

מכאן זה רק נעשה יותר גרוע.

ניסיתי להשיב להם כגמולם כאן אבל זה לא ככ הצליח לי.

מאוחר יותר הסתבר שהמאהב היה מעורב כאן באיזו דרך.

 

גם אתמול רבנו אבל על כך בפוסט אחר

 

 

 

מה קרה לרשימות בצד? מדוע לא מופיעים כל הקטעים?

אה, הופיעו...

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 26/11/2007 06:35   בקטגוריות טיולים, ראש3, המאהב  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/11/2007 00:57



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)