לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

הו אנאפוליס












אנאפוליס היא עיירה קטנה וציורית

רחוב אחד בשם main street ועוד רחוב אולי.

המיוחד בה שהיא בירתה של מרילנד ויש בה את ה Naval Academy

היא יושבת לחוף chesapeak bay יש שם מרינה יפה וכשעוברים אותה יש גשר ענק תלוי ויפהפה בשם bay bridge .

ביקרנו בה באחד הטיולים הראשונים שלנו בארהב וגם לקחנו שייט באחד המפרצונים.

 

עכשיו היא נעשתה מפורסמת. רק כאן. תאמינו לי שבאמריקה they dont give a shit על הועידה הזאת ובאמת זה היחס הראוי לה. סתם מפגש הזוי של מנהיגים שאין להם אחיזה במציאות. בוש האידיוט עומד לסיים את תפקידו בקרוב. קונדי, אולי זה שיר הלל בשביל הפקצה הזאת, אבו מאזן? מי זה בכלל בובה על חוט שמנסים לחזק לה את החוטים מכל הכיוונים. אני לא יודעת איזה הסכם איתו יכול להיות בר תוקף, ואולמרט, הוא בורח מרן ארז. למה לא מדברים עם החמאס?!?! האם יחזירו את השבויים? בלה בלה בלה

אני רק מקווה שהתמונות מלמעלה יהיו הזיכרון היחידי שלי מהעיירה החמודה הזאת

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/11/2007 08:55   בקטגוריות אמריקה, אקטואליה, תמונות, טיולים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/11/2007 00:48



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)