לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

מעשה בעמוד חשמל.


סוסון הוציא רישיון נהיגה, אבל עד שהוא הצליח לעשות את זה....

הוא נהג חצי שנה כשאני לצידו, נהג לא רע יש לציין אבל הכל הסתבך כשהתחיל לנהוג לבדו.

אותו יום זו היתה הפעם השניה שהוא לקח את האוטו. הוא היה אמור לנסוע ליעד מסוים אבל אחרי חצי שעה טלפון: מדברים ממשטרת ישראל הבן שלך עשה תאונה.

תאונה? אוי ויי. מיד לקחתי מונית למקום האירוע. כשהגעתי האוטו עמד באמצע הכביש כיאה לתאונה עם נפגעים. מה קרה כאן?

הבן שלך הרג עמוד חשמל אמרה השוטרת בסבר פנים חמור. ראינו את זה במו עינינו איך זה קורה. הוא נסע רוורס ונתקל בעמוד והרג אותו.

שפשפתי את עיני מרוב תדהמה. הבחור בסדר? האוטו בסדר?

אנחנו כבר עשינו הכל אמרה השוטרת. טלפנו לבוחן ולקחנו לו את הרישיון.

בשלב זה התחלתי לצרוח כדרכי בקודש.

תגידי לי. מי מת? למה האוטו עומד כך באמצע הכביש כמו בתאונה עם נפגעים

זוהי תאונת דרכים קשה. העמוד מת. ואם זה לא היה עמוד? ואם זה היה הולך רגל?

אבל זה עמוד! זה לא הולך רגל. עוד לא ענית לי למה לא הזזתם את האוטו כמו בתאונת נזק

זו תאונת דרכים לכל דבר

זו לא תאונה בכלל. הלך עמוד חשמל אז הלך. אם זה היה קורה במקום אחר

אבל זה קרה כאן. מול נקודת המשטרה.

ברגע זה הסתכלתי על סוסון חסר המזל. למה הוא בכלל הגיע לפה? הוא אמר שהוא נוסע למקום אחר אבל להרוג עמוד חשמל מול נקודת משטרה. צריך מזל מיוחד בשביל זה ולסוסון יש את זה.

הלכתי והזזתי את האוטו. מאיזה מקום צץ מישהו שהציג את עצמו עובד עיריה וצילם אותי. מה אתה מצלם אני צורחת עליו. לפי החוק אני צריכה להזיז את האוטו ואתם עברתם על החוק כשהשארתם אותו כך. מה אתה מצלם

הוא הרג את העמוד ענה הבחור. תני לי את הפרטים שלך.

למה מי אתה? אתה שוטר? פקח? מה אתה חושב שתפחיד אותי? את הבן שלי אתה יכול להפחיד. את החוק אני יודעת ואתה עברת עליו. לא תקבל ממני שום פרטים. מה אתה מצלם? גם זה בניגוד לחוק. אני לא הרגתי את העמוד ואתה חודר לפרטיות שלי.

לא לא סתם ככה.

השוטרת רשמה דוח תאונה ואחר אמרה. יש נזק לאוטו

איפה? לא ראיתי שום נזק לאוטו

יש שריטה בזכוכית ויש סימני צבע. תתקני את זה. את צריכה לפנות לסוכן הביטוח שלך. ששמאי יעריך את הנזק.

הסתכלתי שוב על האוטו. לא ראיתי שום שריטה, ואכן היה סימן של צבע ירוק. פחחחחחחחחח איזה נזק. יהרוס לי את הפרמיה...שמאי.... קצת סקוטש וסבון מורידים גם את הצבע הירוק הזה.. ברחיצה הבאה זה בטח ירד.

חזרנו הביתה. סוסון צחק על כל המקרה... הוא רק לא ידע מה מחכה לו.

לא, לא גמרו עם סוסון.

שלחו אותו למשטרת התעבורה וחקרו אותו שם 4 שעות .קראו לי לבוא כדי להראות את הנזק לאוטו. השוטר החביב גם הוא החליט שיש נזק לאוטו. באמצע החקירה יוצא השוטר ושואל אותי. הילד שלך בסדר? הוא בכלל לא יודע מה קרה

אולי אתה מפחיד אותו?

אני?????????? מפחיד?????????  אומר השוטר הרוסי שנראה כמו קצין ק.ג.ב

כן אדוני , אתה מפחיד. ומה אתה מצפה ממנו שיגיד לך? הוא נסע רוורס והפיל עמוד. מה עוד אתה מנסה לדעת?

הוא בסדר?

כן

הוא לוקח כדורים?

לא

הוא בטיפול?

לא

הוא היה בטיפול?

לא

את מסתירה משהו.

לא מסתירה שום דבר אדוני

לא היו איתו שום בעיות אף פעם?

היו קצת בעיות בבצפר

אני והפה המטומטם שלי

הוא חזר לסוסון והמשיך בחקירה.

את שקרנית אמר לי כשיצא שוב. הילד סיפר לי שהוא היה אצל פסיכולוג אחרי הצבא. ואת לא אמרת את זה

אדוני. אני לא בחקירה. אני לא הרגתי את העמוד. רד ממני.

הבן שלך לא כשיר לנהיגה. אני אמליץ על שלילת רישיונו לצמיתות.

אדוני, הבן שלי נוהג מצויין. מה אתה רוצה ממנו? תניח לו כבר

הוא הרג עמוד חשמל.

זה רק עמוד

ואם זה היה בנאדם?

זה רק עמוד!!!!!

 

מסכן סוסון, שללו לו את הרישיון לחודשיים, שלחו אותו לבדיקת כשירות, צריך להיות לו גם משפט...

מה רוצים ממנו?

גם חב' פלאפון עדיין נטפלת אליו.

 

מעניין רק איך עברייני תנועה עם 150 עבירות עדיין על הכביש כולל כאלה שהרגו לא רק עמודי חשמל.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 10/12/2007 07:56   בקטגוריות מסעותי בארץ הקומבינה  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-12/12/2007 22:20



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)