לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

תמיד אני אשמה


בזמן ששרתי היה כאן בלאגן. בין הבנים ובין הסבים. לא הבנתי בדיוק מה קרה רק שמצאתי את כולם מעוצבנים. חייזרון נשאר לבד בבית, סוסון הלך להדליק נר בגראנד קניון הלך גם לסבתא וברח משם כמו רוח תזזית. לכולם היו טענות זה כלפי זה ואני אפילו לא יודעת מי נגד מי ובאיזה הקשר.

אבל כשהתקשרתי לזקנים לשאול אם אפשר להדליק אצלם נר ואם הם הקליטו את ההופעה ואם אפשר לשמוע את זה חטפתי מקלחת

 

אני לא אשכח לך מה שעשית לי ביומולדת 80 - התחיל הזקן לצרוח - אני לעולם לא אשכח לך את זה

- מה אתה רוצה ממני ? מה עשיתי לך?

- רצינו ללכת למסעדה ואת ביטלת

- אבל דיברנו על זה אתמול.

- את הרסת לי את היומולדת, את הורסת כל דבר. את כמו בעלך לשעבר תמיד הורסת שמחות אנחנו רוצים לשמוח ואת הורסת את זה.

- אני לא הרסתי לך כלום. זו האישה האהובה שלך שהרסה לך

- את הורסת הכל

- אבל היא אמרה שחגגנו

- את הורסת הכל ימח שמך וזכרך את הורסת

 

בשלב זה התרתחתי. מה זה ההאשמות האלה? אני הרי רציתי לחגוג איתו, הם עשו הכל כדי שזה ילך עקום ובסוף אני אשמה. אני הרסתי ולא יסלחו לי על זה לעולם. איך תמיד אני יוצאת רעה במשפחה הזאת.

התחלתי לצרוח עליו.

- היא הרסה לך היא הרסה, מההתחלה היא הרסה אבל אני אשמה יא חתיכת חרא

- אל תקראי לאבא שלך חרא

- לאבא כמוך אני כן אקרא חרא, היא הרסה לך את היומולדת ובסוף אתה מאשים אותי.

- היו לי יופי של חגיגות. רק איתך זה יצא חרא.

- אהה חגגתם בלעדי נכון? אז עכשיו אתה בא בטענות אלי. חגגתם בלעדי ובסוף אני הורסת, זרקתם אותי מהמשפחה ובסוף אני לא בסדר.

- את זרקת את עצמך מהמשפחה.

- אני??? אתם כל הזמן מתעלמים ממני ובסוף אני זרקתי את עצמי? אתם כל הזמן תומכים באחותי ובסוף אני זרקתי את עצמי? אתם זרקתם אותי. איפה אתם כשאני צריכה? 

- אנחנו מזמינים אותך את לא באה

- לאן אני לא באה?

- אמא: אני מזמינה לצהרים את לא באה, אני מזמינה לארוחת בוקר את לא באה

- כי לא נעים לי איתכם. כל הזמן מדברים על אחותי, תמיד היא מתקשרת כשאני נמצאת, מה את רוצה? אחרי כל הדברים שאתם עושים לי את רוצה שאבוא כאילו כלום? עשית לי מספיק דברים כדי שלא יהיה לי חשק לבוא

- מה עשיתי לך?

- שוב לטחון? אמרתי לך 1000 פעם מה עשית, אמרתי לך 1000 פעם מה אני רוצה ועד שלא אקבל את מה שאני רוצה אני לא באה ואין שמחות.

 

המשכנו לטחון שעתיים וחצי בטלפון.  ושוב מה קרה בעבודה ושאחותי לא אשמה רק בעלה אשם ושהם נתנו לי יותר מאשר נתנו לאחותי ושגם אני מפלה בין הילדים שלי והראיה היא שסוסון מקנא בחייזרון ושיש להם שתי בנות אחת טובה ואחת תמיד היתה גרועה, נחשו מי והם לא מבינים למה אני לא רוצה לפגוש את אחותי הרי פעם ישבנו וצחקנו אצלם ואמא עבדה מאוד קשה על הלביבות ובסוף הילדים לא באו ורק אני אשמה בכל.

 

ואגב הסתבר שעם אחותי הם חגגו במקום אחר לגמרי את היומולדת 80. במסעדה מכובדת על ציר מוריה שנמצאת בבעלות אחותי ובעלה לשעבר. במקום אחר קראתי לה פיזדיולוך. אבל זו לא המילה האחרונה

 

חג חנוכה שמח.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 11/12/2007 08:24   בקטגוריות יומולדת 80, ראש3  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-12/12/2007 19:14



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)