לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

למרר לה את החיים


- דדיני כואב לי , אני לא יכולה לזוז

כך אמרה לי אמא לפני שבועיים.

ידעתי שהיא כבר יכולה לזוז

וכך אני למחרת

אוי אמא היד שלי נרדמת אני לא יודעת מה זה יש לי כזאת חולשה ביד. כל הצד השמאלי שלי ככה ואני פוחדת, אולי זה מהלחץ דם. את יודעת ישלי לחץ דם גבוה וזה עושה לי לא טוב אני כבר לא ככ צעירה

- גם לי היה לחץ דם וכואב.....

- את מבינה? ויש לי את הילדים האלה על הראש ואני בכלל לא בטוחה שזה מהלחץ דם אולי עברתי אירוע מוחי או שיש לי את המחלה הזאת, את יודעת, ניוון שרירים, זה מתחיל ככה

- אורית יש לה...

- אני יודעת אורית אבל זה לא מעניין אותי. אני יש לי וגם יש לי את הילדים האלה על הראש, הם לא עושים כלום בבית ואין לי עוזרת. הם רוצים שאני אעשה בשבילם הכל ואני כבר לא צעירה

- אני.....

- ואולי זה מהשיניים

- טוב דדיני אני צריכה...

- אמא אני יכולה לבוא לאכול אצלך?

- כן בטח ישלי שניצלים ומרק עוף.

היא לא יכולה לזוז....

 

כעבור שבועיים

- רציתי לספר לך כמה כואב לי

- אוי אמא אני מרגישה לא טוב, לא בא לי כלום כואב לי הראש יש לי מיגרנה. אין לי אוכל בבית לא התחשק לי להכין התחלתי ולא המשכתי. אפשר לאכול אצלך?

סבבה.....

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 18/2/2008 09:57   בקטגוריות אופטימי  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-19/2/2008 06:51



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)