לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

אוי כמה נורא


כנראה שלא מררתי לה מספיק את החיים.

אתמול היא מתקשרת

- דפנה מה שלומך מה שלום הילדים?

- אני ככה בסדר, הילדים שניהם בבית, סוסון הפסיק לעבוד והחייזרון חולה. נדמה לי גם שהוא הסתבך בבצפר

- אוי איזה צרות יש לאחותך

- איזה?

- לא חשוב, דברי איתה

- ספרי לי את, את התחלת תמשיכי

- הבן שלה, אוי איזה צרות יש איתו

- מה קרה העיפו אותו מהצבא?

- לא, לא, יש לו חברה והוא לא רואה אפאחד

- נו אז מה הבעיה

- היא צריכה קצת עזרה ממנו והוא לא עוזר

- אוי אוי איזו מסכנה

- ואחיו הקטן אומר שאין לו אח

- אוי אמא באמת תסלחי לי, מה הם רוצים ממנו קצת צומי? שהיא תמצא לה בחור ושהוא ישחק עם החברים שלו

- אויש חבל שסיפרתי

- באמת חבל שסיפרת. את בכלל אוהבת לבכות על דברים טובים. יש לו חברה את בוכה. מה את רוצה שיהיה הומו? שיזרקו אותו מהצבא? כולה יש לו חברה אוי איזה צרה. כולכם צרה צרורה. כל דבר טוב אתם רואים רע תנו לו לחיות מה אתם רוצים ממנו.

 

ותתנו גם לי לחיות מה אתם רוצים ממני. חשבתי לי וגלגלי השיניים התחילו להסתובב. זה שוב חוזר. טוב לה רע לי והם כל הזמן מקטרים לי. השבע בוכה לרעב. היא מכירה את היבלות שלי ומחפשת לדרוך עליהן. עכשיו גם אחותי תתחיל לקטר לי כמו פעם עד שישבר לי ממנה. לא , לא בשביל זה ברכתי אותה ליומולדת. אמנם ידעתי שאת המתנה הזאת אני אקבל אבל צריך להרוג אותה כשהיא קטנה.

 

- אמא, תראי, אני ברכתי את אחותי ליומולדת וזה היה לי מאוד קשה. זה גרם לך המון שמחה. לכולכם. כולכם ידעתם לומר כמה אתם שמחים אבל מה אני מקבלת בתמורה? קיטורים קיטורים קיטורים. את לא מפסיקה לקטר לי על הרגל שלך גם אם היא כבר מזמן לא כואבת לך. עכשיו את מקטרת על משהו שכל אחד אחר היה שמח בו. אני לא אוזן קשבת. אתם כל הזמן מצפים שאני אודה לכם לא חשוב על מה, שולחים אותי להגיד תודה לדודה כמו ילדה קטנה...

- אני רק אמרתי....

- שום דבר. אני לא שומעת אותך, שמעתי אותך ואת השקרים שלך והקיטורים שלך מספיק. עכשיו הגיע הזמן שאת תעשי טוב לדפנה. אני עשיתי לכם טוב אתם מחזירים לי רע. כולכם תעשו טוב לדפנה. אתם תדעו מה לעשות

 

כעבור כמה דקות אחותי מתקשרת. היא מספרת על ה'צרות' עם הבן שיש לו חברה ומודה שאלה צרות טובות. הוא פשוט חוזר הביתה מהצבא כולם מצפים לו והוא מביא את החברה שלו הביתה ומסתגר בחדר. היא גם סיפרה על תאילנד. היא נסעה בפסח שנה שעברה וזה באמת היה לא משהו. הזמן והחברה לא התאימו. קורה.

 

לא, זה לא מה שעושה טוב לדפנה, צריך משהו אחר.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 23/2/2008 07:16   בקטגוריות היציאות של אמא  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daf ב-24/2/2008 21:08



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)