לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

משהו אחר


התקשרתי אליה בבוקר. שמעתי בקולות הרקע שהם לא ממש מרוצים שאני מתקשרת

- אמא את שלחת את אחותי להתקשר אלי?

- כן, את אמרת שהיא לא מתקשרת אליך

- אני לא אמרתי לך דבר כזה. אמרתי שהגיע הזמן שתעשי טוב לדפנה. הטלפון שלה זה לא מה שטוב לי

- מה כן טוב לך?

- את נתת לי את המסמכים ומצאתי שם חוסר איזון. הייתי שמחה שתאזני אותו....

 

בשלב זה כבר לא שמעתי את עצמי. שמעתי את הזקן צורח ברקע. לא יודעת על מה הוא צרח. הוא לקח את הטלפון מאמא והתחיל לצרוח.

- אני התקשרתי אליך? צרחתי בחזרה. אני לא התקשרתי אליך, אני לא מדברת איתך ואני לא מקשיבה לך כשארצה לדבר איתך אבקש אותך לטלפון אני מדברת רק עם אמא

בכל זאת שמעתי אותו. הוא צרח למה אני באה אליהם בטענות ומתלוננת שאחותי לא מתקשרת

לא יודעת מאיפה הוא המציא את זה. אמרתי לו: סתום את הפה ואל תתערב, סתום את הפה ואל תתערב אני מדברת עם אמא לא איתך

- אני אמא כך הוא צרח. אני ואמא זה אותו אחד

- אתה לא אמא צרחתי בחזרה, אתה רק שלוחה שלה אתה כבר לא קיים בעצם. אתה כבר מת. אתה כולך מלקק ישבנים. זה מה שאתה אל תתערב כאן. לא התקשרתי אליך אל תדבר איתי ואל תצרח עלי.

- אני אבא שלך איך את מדברת אלי

- אתה לא אבא שלי. אין לי אבא. אתה לא מתנהג כמו אבא.

- אני אזכור לך את זה

- אני אזכור לך הרבה יותר דברים.

- את לא תקבלי ממני גרוש בירושה

- אל תאיים עלי. כל פעם שמשהו לא מוצא חן בעיניך אתה מאיים עלי עם הירושה זה לא מה שאני אוהבת. 

 

אמא שלחה אותו משם והוא לא רצה ללכת. ואני המשכתי איתה. אני אמרתי לך שעשיתי לך טוב ושמח נכון? כך את משיבה לי? כן? אני לא חייבת לעשות לך טוב ושמח. זה לא מובן מאליו שאעשה לך טוב ושמח. אין לי שום התחייבות כלפיך לשמח אותך. אבל אחרי שעשיתי לך טוב מה את עושה לי? כל הזמן מקטרת לי. אני לא רוצה לשמוע את הקיטורים שלך. שמעת? יש לי צרות משלי. את לא מקשיבה לי אני לא רוצה להקשיב לך.

- גם את מקטרת

אני לא מקטרת לך כלום. רק כשאת מתחילה לקטר לי. צורה לך. אמא מקטרת לבת. אני לא אמא שלך. במקום שאת תקשיבי לי אני מקשיבה לך. אל תתקשרי אלי יותר. לא רוצה לשמוע על הרגל שלך ועל הלחץ דם שלך שאני שומעת כבר 30 שנה. די! גם לי יש לחץ דם ואת אומרת שזה לא נורא. אני לא אומנת שלך. עשיתי לך טוב עכשיו תשיבי לי טוב. לא עם הקיטורים שלך על עצמך ולא עם הקיטורים שלך על אחותי

- לא קיטרתי על אחותך רק סיפרתי....

- לא מעניין אותי מה את אומרת. לא הולכת לדון בזה. אמרתי לך עשיתי לך טוב תעשי גם לי טוב. זה הכל

- ומה את רוצה?

- שתתני לי מה שנתת לה

- חשבתי שגמרנו עם זה נתתי לך את המסמכים וגמרנו עם זה

- למה גמרנו? רציתי לראות את המסמכים בשביל לשטוף את העינים? רציתי מסמך שמראה לי מה נתת לה ומה נתת לי. אמרת שנתת לנו אותו הדבר ובמסמכים יש הפרש ניכר. ראיתי את זה מזמן ושתקתי. אבל את יש לך שכל של ציפור. בגלל הקיטורים שלך על אחותי אני רוצה שתאזני את החשבונות

- ומה עם יתר הדברים שנתתי לך?

- ומה עם יתר הדברים שנתת לה?

- קניתי לך מכוניות

- גם לה קנית

- יוסל אני קניתי לה מכונית?

- אני מדברת איתך. לא איתו. אני מדברת רק איתך.

- חתיכת מפלצת

- אני מפלצת? את מפלצת. אתם כולכם מפלצת אחת גדולה. אתם כולכם סרברוס. זה הכלב עם ה-3 ראשים פעם היא נושכת פעם את פעם אבא פעם אתם נושכים בזוגות ופעם בשלשה שלמה. זה מה שאתם. כשאני ארצה לדבר עם אחותי אדבר עם אחותי. אל תשלחי אותה להתקשר אלי. יש לי טלפון ואצבעות ואם אני רוצה לדבר עם מישהו אני מתקשרת אליו. כולכם מסה אחת של בשר מעופש. וגם את הדודים מגרמניה הכנסתם למרק המסריח שלכם. עכשיו אני רוצה שתאזני את החשבונות

- ואם לא

- לא תראי אותי יותר בחיים שלך זה הכל.

 

טוב זה לא הכל. זה רק התמצית. אבל גם זה מספיק.

עכשיו היא כבר לא תקטר לי הרבה זמן.

כנראה זו הדרך היחידה להוריד אותה ממני.

ניסיתי בטוב, לא הלך
 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 24/2/2008 07:31   בקטגוריות ראש3  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-26/2/2008 10:01



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)