לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

עונות השנה.


אני טיפוס של קיץ. את זה כבר כולם יודעים. אני שונאת חורף וגם האביב והסתו בשבילי הם לא משהו. מעניין שכל שנה אני מוצאת את עצמי באותו מצב. בחורף אני חסרת אנרגיות. לא בא לי כלום. יש לי מלא דברים שאני צריכה לעשות ואני לא מסוגלת והם מצטברים ומצטברים. וככל שיש יותר כך אני לחוצה יותר. לא בא לי להתלבש לא בא לי לקנות לא בא לי לכתוב לא בא לי לצאת לסידורים, לא בא לי לעבוד לא בא לי לשיר ואפילו לטייל לא בא לי. אני חולמת על מקומות שטופי שמש רק לא יודעת איך להגיע לשם כי צריך לעשות כמה פעולות עד אז. כזה הוא החורף קר, עצוב, מדכא, אפור, גשום רק להכניס את הראש מתחת לפוך אבל אז כל המטלות קופצות לי לנגד העיניים.

ואז בא האביב, ולמרבה הפלא אין איתו שום בשורות. כאילו השמש והפריחה מביאים את השמחה והאנרגיות. לא זה לא קורה זה ממש מאכזב....

 

כן, חשבתי מה בעצם אני כל כך אוהבת בקיץ ולמה האביב לא עושה לי את זה למרות שהוא יותר נעים

אז ככה. האביב מלא פריחה, השמש כבר זורחת אבל איך מזג האויר באמת? פעם חם ממש חמסין, פעם קר ואפילו גשום עם רוחות חזקות, זאת העונה הכי פחות יציבה שיש. לא יודעת מה ללבוש , אני חושבת שאני צריכה לקחת איתי מזוודה. סט אחד לחצי היום הקר והגשום וסט שני לחמסין ועוד סט למה שיש באמצע. איזה ג'קט קליל ומכנסיים דקיקות וכל זה רק כדי לצאת לסופר לקנות את החלב ששכחתי אתמול.

בכלל האביב מתחלק ל-3 חלקים : מרץ - אפריל, מאי, יוני. המרץ אפריל נראה כאילו שיש כאן מאבק איתנים בין החורף שמסרב לעזוב לבין הקיץ שבא לסלק אותו בבעיטה. מי בסוף מנצח? הטוב כמובן. במאי קצת חם יותר פחות גשם הכל יותר יציב. ביוני זה מושי מושי מושלם. לא חם מידי, לא לח מידי, הימים הכי ארוכים, אין גשם... סבבה. אבל זה כבר נחשב קיץ.

ואז מגיע הקיץ האמיתי חם לח מסריח אך יציב. כל יום דומה לקודמו, אין הפתעות בליגה, לשים סמרטוט ולצאת החוצה ואם קצת לא נעים אז יש ים בריכה מזגן, ההה תענוג... למה זה עובר כלכך מהר עוד לא הספקתי להנות וכבר לאט לאט נעשה קצת יותר קריר. נעים ועצוב, עצבות סתווית. כן, גם הסתו זו עונת מעבר שמתחלקת ל-3 אוקטובר זה עוד קיץ נובמבר זה באמצע, ודצמבר זה כבר לגמרי חורף אבל זו רק ההתחלה עדין יש אנרגיות ואפילו בינואר יש עוד קצת אנרגיות אבל בפברואר זה נגמר... אין כוח לכלום...אין כוח לכלום.... אין כוח לכלום.

כמה מכם מרגישים עכשיו חסרי אנרגיות? חדורי נוסטלגיה ? ומחשבות על העבר?

ולמה זוהי עונת הפסטיבלים בחלקים רבים בעולם?

ולמה אני תמיד עצובה בפורים ולא רק אני?

 

יש טיפוסים של קיץ

יש טיפוסים של חורף

יש טיפוסים של אביב

יש טיפוסים של סתו.

 

הקיץ חם, לח, בהיר יציב

הסתו חם אבל פחות, יבש,  עם תנודות קלות ושקיעה איטית

החורף קר גשום אפור יציב בטמפרטורות, ובלבוש לא יציב ביחס למטריה

האביב פשוט מטורף

 

אולי אנשי הקיץ מחפשים את החום, האור, היציבות

אנשי החורף את ההתכנסות וההתכרבלות

אנשי הסתו את הקרירות והמלנכוליה הקטנה

ואנשי האביב את הטירוף וההתחדשות

 

איזה טיפוסים אתם?

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 26/2/2008 10:54  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-27/2/2008 22:35



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)