לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

השלמות - החזרה לאמריקה


היתה לי אז הרגשה מאוד מוזרה. כאילו כוחות האופל באו אלי. מעולם לא הרגשתי כך. עד אותו רגע פירגנתי לה. מאותו רגע הקנאה בערה בי להשחית. אין לי הסברים לזה.

אבא שמע את טענותי בשקט. התביישתי בעצמי. אבל לא יכולתי לעצור.

אמא אמרה אז לגיסתה במן הנאה מתובלת בצער כך שלא ידעתי אם היא נהנית או סובלת: הבת הקטנה שלי בהריון. לגדולה לא הולך. תחילה כרגיל הגבתי בשקט. רק אחכ קלטתי את מה שהיא אמרה והתחלתי לצעוק. איך את מדברת? איך את מדברת?

כשעזבתי את הארץ היה לי ילד אחד והיא היתה לא נשואה בכלל.

לא הייתי רגילה אז לדיבורים כאלה. שכחתי מהם

פתאום עכשיו מהפך. אני לבד עם ילד אחד היא הולכת להיות נשואה עם 2 ילדים ואמא נהנית. כן סוף סוף היא רואה משהו מהבת הפייבוריטית שלה שכל כך הרבה היא ציפתה ממנה ועד עכשיו הכזיבה בגדול. סוף סוף העולם מתאזן בשביל אמא שלי. ומה עם העולם שלי?

אט אט התגבשה בי ההחלטה: אני חוזרת לאמריקה. אומנם ברחתי משם לא מזמן מכל מיני סיבות אבל גם בארץ זה לא משהו בכלל. הכל מאכזב אותי. הבנזוג שלי לריקודים שהיה מאוהב בי רוקד כבר עם מישהי אחרת. לא מסתדר לי עם העבודה שאני כלכך רוצה, והמשפחה שלי בכלל... לא לזה ציפיתי, מלחמת המפרץ הראשונה בשער

הבעל ביקש שאחזור. כאילו תהיה לנו הזדמנות נוספת, היה לי כבר כרטיס טיסה מוכן. החזור של הטיסה הקודמת. לא היתה דרך חזרה. אני חוזרת לאמריקה.

9.1.91 עזבתי את הכל. את כל מה שבניתי כאן ב-4 חודשים. את כל מה שהבאתי איתי מאמריקה. את כל מה שקניתי כאן כתושב חוזר, את האוטו שקיבלתי מההורים. סידרתי לי כאן דירה יפה. סוסון הלך לבצפר שאני למדתי בו פעם והיה לי שם טוב הכי טוב. היו לו כבר חברים חמודים ביניהם הבן של שלומציון שלמד איתו בכיתה, לאט לאט הוא התגבר על הקשיים שלו בעברית שהפתיעו אותי בהתחלה.

עליתי על מטוס

חזרתי לאמריקה

אמא היתה איתי. באה כאילו לעשות שלום ביני ובין בעלי.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/2/2008 08:41   בקטגוריות היציאות של אמא  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-28/2/2008 21:27



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)