לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

איך בוחרים???????????


10 שירים, שיר השישים. איך אפשר לבחור? שיר החמישים היה ירושלים של זהב או חורף 73 אני כבר לא זוכרת. לא מזמן היינו אמורים לבחור את השיר של המדינה ולי יש בכלל קטגוריה בשם שירים שאני אוהבת ורק ממנה אני יכולה להוציא 10 שירים. בקשה

 

אהוב יקר - רונית שחר

בארץ אהבתי - רוחמה רז וצוות פיקוד מרכז

קול גלגל - שוטי הנבואה/בועז מעודה

סתו - חדוה ודויד

שיר תשרי - חוה אלברשטיין

הקיץ עבר

לראות את האור - אפרת גוש

אני נושא עמי - שלמה ארצי

כמו בלדה - האחים והאחיות

חלומות - רוחמה רז/אייל גולן

מה אברך - רבקה זוהר ולהקת חיל הים

חורף 73 - להקת חיל חינוך מיוחד

ירושלים של זהב - שולי נתן

היו לילות - אסתר עופרים

אלעד - להקת פיקוד דרום/דודו זכאי

יש פרחים - דורית ראובני

כשאת עצובה - שירי מיימון

התחדשות - עפרה חזה

תגידי - שלמה ארצי

ערב עירוני - יוסי בנאי

 

ומוזכרים גם

אגדה (על שפת ים כנרת)

כנרת (שם הרי גולן) - להקת פיקוד מרכז

בן יפה נולד - רבקה זוהר

אהבה בת עשרים - יוסי בנאי

 

אבל אני אבחר רשימה חדשה. גם להם מגיע. חלק מהשירים שרתי בחבורה של אלכס או בפיתוח קול. אני קצת מתגעגעת . לא מגיע לו

 

1. אחכה לך - הנשמות הטהורות

2. פעם היו שם פרחים - הפרברים

3. ערב אל מול גלעד - אריק איינשטיין

4. ציפור שניה - סוזן ופרן

5. היה לי חבר היה לי אח- נתנאלה ובנות חיל האויר

6. שיר ערש - רוחמה רז/ חוה אלברשטיין/מתי כספי

7. שיר אהובת הספן - ריטה

8. קול אורלוגין - ריקה זראי

9. יום יבוא - אל תקרא לי שחור

10. יצאנו אט - אריק איינשטיין

 

 

יש עוד המון אבל יסלחו לי.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 31/3/2008 14:36   בקטגוריות שירים שאני אוהבת  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-3/4/2008 06:50



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)