לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

הרוח שיצאה מהבלון


טוב, מספיק עם השטויות. הדובדבנים פרחו, הציפורים נדדו, הילדים התחפשו, השירים הושרו ואפילו חוק מרפי נכנס באמצע כרגיל אבל רוב הזמן אני על הפנים. לא בא לי כלום. אני לא יודעת מה יש לי. לא בא לי לקום לא בא לי להתלבש לא בא לי לצאת מהבית לא בא לי לסדר כל מיני דברים לא בא לי כלום וגם בבית לא בא לי לעשות כלום. לא בא לי לסדר לא בא לי להכין אוכל ואני מטפסת על הקירות משיעמום.

 

בשבת חגגנו לבן אחותי יומולדת. היא חגגה בשתי נגלות כבקשתי. הנגלה הראשונה היתה איתי והנגלה השניה היתה עם ההורים. הבן הצעיר שלי הצטרף לנגלה השניה כי במשך היום הוא היה עסוק באיזו פעילות בבית ספרו. קבענו באיזו מסעדה אבל היא לא הזמינה מקומות. וכרגיל היא באה אחרי. היא הופיעה יחד עם שלושת ילדיה והחברה של הבן הגדול זו שחוללה את כל הסערה ללא ידיעתה. אני באתי עם סוסון.

לפני מופיעה אישה קטנה עם ארבעה ז'לובים. נראית תשושה משהו. ללא כל הזוהר שאופף אותה מסביב. מבולבלת קצת. הבן הגדול שקט משהו ומופנם. מאז גירושי הוריו לא ראיתי הרבה חיוכים על פניו, נראה שהחברה הזאת מחזיקה לו את הראש מעל המים. ילדה חמודה. זה בדיוק מה שהוא צריך בחיים. הבן השני מאגניב. כבר ראיתי אותו אז אצל הורי מגניבון אמיתי. והקטנה מעצבנת. היא יודעת בדיוק מה היא רוצה ומה היא לא רוצה ובשלב שאנחנו מוצאים שאין מקומות במסעדה שקבענו היא מחליטה ללכת למקדונלדס. רק לציין את הטרנד החדש במסעדות, המסעדה ריקה לחלוטין. אבל כל המקומות תפוסים. הוזמנו  מראש

מצאנו מקומות במסעדה אחרת בסביבה. הילדה הלכה לבד למקדונלדס וכשחזרה התחילה לשגע את הבן הצעיר. המסעדה היתה מצוינת. אחותי לא שמעה עליה אבל היה שם בדיוק האוכל שהיא אוהבת. היא בקושי אכלה, כרגיל. מי מצא אותה אם לא אני? איך שלא יהיה בהרבה מקרים אני מוצאת שאני האחות הגדולה מול כל חסרי הישע האלה, ואני מתכוונת גם להורים. לא מבינה איך הם מצליחים למרר את חיי כשהם כולם ביחד.

וכך ישבנו לנו בניחותא במסעדה אכלנו טוב, היה טעים, קצת יקר אבל שווה.

נו, איך מסיימים את הסיפור הזה?

אולי לא מסיימים....

 

אבל יש עוד משהו: היא היתה אז בשלילה. נסעה באוטובוסים ומוניות. הגיעה למסעדה במונית. חזרה הביתה במונית. במסעדה כולם דיברו על ההסתבכויות שלהם עם משטרת התנועה. היא חטפה שלילה בגלל נקודות והיתה צריכה לעבור תיאוריה מחדש. סוסון שלי סיפר מה עשו לו בגלל עמוד חשמל והבן שלה סיפר איך הוא הרס את האוטו של אבאשלו, איך הוא נתן למישהו לנהוג בלי רישיון ואיך חברה ישבו על הגג של האוטו בזמן שהוא נהג....

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 1/4/2008 07:16   בקטגוריות יומולדת  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-3/4/2008 06:48



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)