לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

אמא יש רק אחת


בעודי מתלוננת על הפיספוס הגדול ומחפשת באתרי אינטרנט מידע על העיירות שפספסתי שואלת אותי אמא 'למה כל כך רצית להיות בטרנובז'ג וניסקו?'

 לא הבנתי את השאלה זה מסע שורשים והשורשים שלי שם אך עניתי לה היינו כבר בסביבה אז למה לא להיות שם?

כן כן אני כבר פה. חזרתי מ1939 לעתיד שהוא היום. חיפשתי את העיירות בהן היא גדלה והיום אני מוצאת את מה שגדל משם. היא מספרת שגם היא היתה שם בטיול ופיספסה את ניסקו כי היא חסכה כסף ובכלל רוב הזמן היא היתה בפראג והיא לא מבינה למה.

למה את לא באה אלי היא שואלת אותי

באתי . לא היית בבית

הייתי בשוק (תלפיות) את לא אמרת שאת באה.

אני אמרתי משהו? באתי בטענות? את זו שבאה אלי בטענות.

ואיך את מרגישה?

לא משהו נוזל לי דם מהאף

את יודעת הייתי במיון

נו

יש לי משהו באוזן מין שיתוק כזה

גם לי יש משהו

זה מה שאת אומרת שנרדם לך?

כן

אז גם לי יש את זה

טוב אני לא בת 80. אני הרבה יותר צעירה

היא התחילה שוב עם המחלות התחלואים והכאבים

אמא שאלת אותי מה שלומי לא שאלתי אותך מה שלומך. תפסיקי כל הזמן להגיד גמני.

ולמה את לא באה? בכלל

את באה אלי?

את רוצה שאני אבוא? (אהה, היא כבר מחפשת סיבה חדשה לכך שהיא לא רוצה לבוא. אני אשמה)

לא

אז מה....

רציתי פעם שתבואי. לא רצית עכשיו אני לא רוצה.

אז מתי את באה יש לי משהו לתת לך

לא יודעת אני מלמדת היום.

 

מה לעשות איתה?????

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/5/2008 10:25   בקטגוריות פולין  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-30/5/2008 14:31



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)