לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

תרנגולת


קיץ 94

היינו הולכים יחד לחוף השקט. היתה לו סירת גומי. 'מפליגים' רחוק קופצים למים. צוהלים

 

קיץ 95

הגענו לחוף השקט כמו שנה לפני זה. היו איתנו קנדידטים חדשים. מהצד שלי הגיע סוסון, מצידו הגיע בנו אשר רק לאחרונה חודש הקשר ביניהם אחרי ניתוק ממושך. סוסון לא שמח על החיבור הזה. הוא היה טוב לסוסון, הוא לקח אותו לכדורגל וסוסון ידע היטב שתם עידן הכדורגל.

אני עצמי הייתי צריכה ללמוד איך להתמודד עם הבן הזה. הייתי משוכנעת שאצליח. אם אנהג בתבונה כמובן. אבל אותו יום בחוף השקט הוא הפליג עם הסירה שלו ונטש אותנו על החוף.

נסעתי הביתה. השארתי אותו שם בים עם הבן והסירה. תתהולל לעצמך חשבתי. אבל אחכ נראה איך תחזור הביתה. לא היה לו רכב. אני הייתי הנהגת שלו.

 

קיץ 95 מאוחר יותר

חוף נווה ים. פיקניק משפחתי. כולם שם. הדודים מגרמניה, ההורים, אחותי בעלה ו-2 ילדיה, אני וילדי וגם הוא ובנו וסירת הגומי. כולם מפליגים על סירת הגומי שלו. אין שם מספיק מקום. תחילה יוצאים בעלה וילדיה. אני אחותי הוא ובנו יושבים על סלע וצוחקים

'תרנגולת' קורא לי בנו וצוחק 'פקפקפק תרנגולת'

אני מעלימה עין או אוזן.

'פק פק פק פק'  חוזר וצוחק הילד

בעלה וילדיה חוזרים עכשיו הוא ובנו עולים לסירה

אחותי ואני נשארות לבד על הסלע

'אל תתני לו לקרוא לך תרנגולת. אני לא הייתי נותנת לו להתנהג אלי ככה' אומרת אחותי

'אני באמת לא אתן לו'

 

חורף 96

אנחנו נוסעים לחרמון. הוא נוהג ברכב שלי בנו יושב קדימה לצידו אני וילדי יושבים מאחורה

'פקפקפקפקפק תרנגולת' אומר הילד וצוחק

שלא תקרא לי תרנגולת. שמעת? שלא תקרא לי תרנגולת אתה יושב ברכב שלי מקדימה וקורא לי תרנגולת? חוצפן שכמוך

 

וכך נפרדנו

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 14/7/2008 07:11  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-15/7/2008 05:34



109,901
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)