לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

לנשום נשימה ארוכה


אני חושבת שמאז שחזרתי מאילת לא דברתי עם אמא. היא התקשרה, לא ניגשתי.

לפני כמה ימים היא התקשרה. נשמעה לא טוב. קצת מוזר

- מה קרה אמא?

- אני רוצה לייעץ לך משהו, להתייעץ

- נו

- יש כאן דירה 4 חדרים כדאי לך....

- אמא אין לי כסף. קרו לי 2 דברים לא נעימים ואני לא יודעת איך אתגבר על זה (הדולר נפל והדלק עלה - למי שדואג)

- תקשיבי, רק תקשיבי. זה עולה 400,000

- אמא אין לי 400,000 אין לי כסף, מבינה? אין לי כסף עוד מעט אין לי כסף לקנות אוכל. אין לי כסף לשלם את הבצפר של החייזרון, אין לי כסף לדלק אני מצטמצמת בכל תחום החייזרון גם נוסע לפולין ויכול להיות שאצטרך לבטל את זה ויש לי גם בעיות עם סוסון. אין לי כסף

- אז תקחי משכנתא

- אני לא עובדת בשום מקום מסודר. לא יתנו לי משכנתא את מבינה? זה לא שאני פוחדת לקחת משכנתא לא יתנו לי

- את הרי רוצה לצאת מכאן, את לעולם לא תצאי אם לא תעשי משהו אולי נלך לבנק משכנתאות ביחד

- אולי

- ותשמעי את יכולה לקנות דירה ולהשכיר את זאת שאת גרה בה (למה נדמה לי ששמעתי את זה פעם?)

- תגידי את בסדר? אפילו לא למכור את הבית? ובכלל מי ישכור כאן? הכל כאן מלא ערבים. גם לא יקנו כאן. רק ערבים יקנו כאן. מאז המלחמה כל הרוסים ברחו מכאן. עכשיו יש כאן רק ערבים. הבית שלי שווה גרושים. השכן ממול כבר שנה וחצי הדירה שלו ריקה. על מה את מדברת בכלל?

- את יכולה לקנות דירה להשכיר את הדירה שלך ולהשתמש בזה לתשלום משכנתא. אני עושה את זה. יש כאן דירה ב-280,000 שח 3 חדרים.

- את קונה דירה?

- כן , אני כבר לא יכולה לגור בקומה שלישית קשה לי לעלות.

- נו, יש לך כסף

- לא אין לי כסף מה פתאום יש לי כסף. אני לוקחת משכנתא

- את לוקחת משכנתא? בגילך? מי נותן לך משכנתא בגילך?

- את רואה נתנו לי. בואי אתי לבנק משכנתאות אחותך..

- מה אחותי? היא קונה עוד דירה? היא מחליפה עכשיו את הדירה שלה?

- לא, מה פתאום היא אמרה, העורך דין אמר שזאת עיסקה טובה

- איזו עיסקה

- לקנות דירה, להשכיר ולשלם בזה משכנתא

- אולי אני אגור בדירה שלך ואת תשכירי את הדירה שלי, ככה יהיה לי בית יותר גדול בסביבה יותר טובה

- אבל אמרת שאי אפשר להשכיר

- נכון ומי זה העורך דין הזה? אותו אחד? העורך דין של אחותי?

- כן

- והוא טוב?

- הוא טוב

- את יודעת שזה העורך דין שהוציא לי צווים?

- או הצווים האלה.......

 

זה נראה לי מסריח... העורך דין הזה. לא מוצח לי שהעורך דין של אחותי מתעסק עם ההורים שלי. מה זה צריך להיות? הוא , זה שהוציא לי את הצווים המכוערים האלה נמצא בקשר עם הורי? לא איכפת לזקנים מהצווים האלה? העורך דין שהוציא לי צווים מייעץ להורים שלי?

לא ישנתי כל הלילה.... משהו מסריח כאן. מסריח מאוד. כמה הזקנים משלמים עד המשכנתא? גם זה כסף; ואיך הם מקבלים משכנתא בגיל שלהם? הרי בגיל שלהם לא מקבלים משכנתא... מישהו אחר מקבל משכנתא... אחותי... הרי העורך דין שלה שם. והוא מייעץ להם לקנות דירה... מי יהיה רשום על הדירה? אחותי. לא? הם שוב קונים דירה לאחותי. והם יגורו שם. משהו כאן מסריח. מאוד מאוד מסריח

ואני לרגע חשבתי שאמא שלי באמת דואגת לי... אולי.

בא לי לצרוח עליה אבל... נראה לאן זה הולך אולי אני טועה.

צריכה להיות חכמה. לא צודקת

עד שזה לא נגמר זה לא נגמר.

 

1/6/12 אז באמת אחותי קנתה דירה. עוד דירה. ברמות רמז. אחרי הג'יפ באה דירה. היא לא עוצרת. מאיפה יש לה ככ הרבה כסף?

 

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 20/7/2008 07:31   בקטגוריות הדירה  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-20/7/2008 20:45



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)