לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

אוגוסט


אוגוסט כבר כאן

אוגוסט זה לא יולי.

באוגוסט חם קצת אחרת מיולי

באוגוסט האור עמום יותר

באוגוסט הימים קצרים יותר

באוגוסט מתחיל הספירה לאחור

לקראת הראשון בספטמבר.

הקיץ כה קצר

רק חודשיים ונגמר.

יולי כבר עבר

ולא עשיתי דבר

חבל

 

כן, אני עסוקה עם המשפחתולוגיה שלי. היא לא מרפה ממני. אמא.

לפני שבוע מסעדה, רציתי לנסוע למצובה לקטוף ליצ'יס אך לא ישנתי כל הלילה

התחלתי לנסוע למצובה וחזרתי

במצב כזה מסוכן לנסוע למצובה

הלכתי עם הילדים למסעדה שאמא הציעה. בלי אמא.

היא לא הרפתה והזמינה לצהרים

זה לא נגמר כאן 'דדיני יש לי בשבילך נופש חינם לבד לשלשה ימים.' דווקא מתאים לי נופש לבד שלושה ימים. 'בואי אלי לקחת את השובר.'

'טוב'

'דדיני יש לך מקרר ישן נכון?'

כן

את לא רוצה להחליף אותו?

לא

אני אחליף לך אותו אני אקנה לך מקרר חדש

לא רוצה מקרר חדש לא צריכה מקרר חדש

אבל אני רוצה לקנות לך מתנה

טוב תקני לי שטיח חדש את זה אני צריכה

טוב נלך יחד לקנות

טוב

מה קפץ עליה לכל הרוחות?

זה רק היומולדת שלה המתקרב?

פתאום כך סתם היא התאהבה בי?

או שאולי זה משהו גדול יותר

אולי היא קנתה לאחותי דירה נוספת באמצעות אותו עו"ד

הרי אם היא התחילה איתו היא לא תפסיק רק כי ביקשתי.

אולי אחותי משדרגת את מגוריה ואמא שוב עוזרת לה.

כמו שהיא צצה לי עם ג'יפ

עכשיו היא תצוץ עם וילה

איך אני לא מאמינה לה

אבל אם היא כלכך רוצה

אולי שתקנה דירה לסוסון.

זה באמת משהו שאני צריכה.

 

17.8.13 כמה צדקתי בקשר לדירה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 2/8/2008 06:41   בקטגוריות הדירה  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-4/8/2008 00:32



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)