לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2024    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מה היה לנו


כמו שחשדתי אחותי הבינה כבר שאני בעניינים והתחילה לטייל. אהה, היא מטיילת, חשבתי לעצמי, היא שוב בחול, היא זורקת את הכל עלי ונוסעת. כמו אז שאבא חזר מאישפוז ממושך, עזבה את הכל באמצע ויצאה לנופש עם המאהב. לא. הפעם לא אשתוק לה. היא לא סיפרה לי כלום האחריות כולה עליה. אני לא אמורה לדעת איפה אמא. היא יוצאת לה לחופשת סקי ולמעשה מפקירה את אמא. גם אם היא יודעת שאני יודעת היא לא אמרה לנסוע. מי מבטיח לה שאטפל באמא? היא שוב מנצלת אותי. אני לא אשתוק לה. אמנם לדבר איתה זה סכנת נפשות אבל אני לא אשתוק לה

התקשרתי אליה. היא נשמעה מנומנמת : למה לא סיפרת לי איפה אמא. שאלתי . אני לא חייבת לספר היא אמרה. את חייבת לספר שאמא חולה - אמרתי. את צריכה לבקר את אמא כל יום - היא אמרה - אז תדעי. וטרקה. מה את חושבת את תסעי לחול ואני אטפל בה? השארתי לה הודעה. ואחכ שלחתי לה סמס. והיא ענתה לי. אני שוקלת אם לפרסם את חילופי הסמסים כמות כזאת של גועל נפש מזמן לא נשמעה במקומותינו.

אני: כשאמא תתן לי את שכר הדירה מהדירה שלה ולא רק לך, אבקר אותה כל יום. בינתיים אל תסעי על חשבונה לחול. אני יודעת שאת גונבת ממנה. היא סיפרה שאת גונבת ממנה. יש לך ייפוי כוח על החשבונות שלה ואת משתוללת עם זה. אני לא מבינה איך את משאירה את אמא שלך ככה לבד. חלאת אדם שכמותך. תתביישי לך. אף אחד לא סיפר לי איפה אמא. אז איך את עוזבת אותה ככה. את רוצה את כל הכסף שלה ושל כולם תטפלי בה את. ואם את רוצה שאני אטפל בה אל תשאירי אותי לנחש שקרה לה משהו. סהכ את מסכנת אותה. אולי זה מה שאת רוצה. שהיא תמות ואת תקחי את הכל. את סרט איימים לכל המשפחה

היא: את מופרעת וצריכה טיפול נפשי מאז ומתמיד וזה מחמיר אצלך... אני היחידה שמטפלת בה באמת כל יום דואגת לכל מחסוריה איפה היית כשהיא עברה ניתוח למה לא טיפלת בה וסעדת אותה? איפה את היום? היא מטופלת במחלקת החלמה בצורה הטובה ביותר וכל זה על הגב שלי... את צריכה להגיד לי תודה ענקית שאת יכולה לשבת בבית כל היום ולחרוש מזימות מטומטמות נגד המשפחה שלך.... המוח שלך מעוות את ממציאה דברים שלא היו ותמיד זה היה כך... אותך מעניין רק הכסף ולא הבריאות של ההורים שלך... תתביישי זה ירדוף אותך לנצח.... ויש לך את החוצפה לפנות אלי אחרי שעבדת על כולם והצלחת לגנוב את הדירה של הדודה בגרמניה ולקבל עליה במשך שנים שכר דירה... את הגנבת והפושעת... חכי חכי... נראה לך שאת חולשת על הכל חתיכת רודפת בצע שכמוך מעולם לא נתת דבר לאף אחד את רק רוצה לקחת... יש נגדך צו הרחקה הזהרי לך ותתרחקי ממני לעד... את לא אחותי סתם אויב מטומטם... אם היה לך שכל היית היום במקום אחר כל מה שנשאר לך זה לשבת ולקטר ולצעוק... אלי פונים רק בטוב ואל תפני אלי יותר כי את רעה שקרנית ומשוגעת

ותפסיקי לספור לי אני בניגוד לך השגתי ומשיגה את מה שיש לי בזיעת אפי... ואת עצלנית ולא השגת כלום חוץ מגניבות. את לא יודעת מה זה לעבוד ולהזיע ולהשיג ביושר לכן את לא מסוגלת לדמיין שאני חיה על חשבוני... את פרזיטית תמיד היית וחיית על חשבון ההורים שלך והבן שלך הפגוע והדירה של הדודים שלך ועוד מעיזה לעשות השלכות על אחרים... כבר אמרתי מוח מעוות?

אני: תגידי לי חתיכת מפגרת איך יכולתי לדעת שאמא עברה ניתוח אם אף אחד לא מספר לי? את עוד תשלמי על זה. את או הזויה או עושה את עצמך. את היית אמורה לספר לי שאמא עברה ניתוח. אף אחד לא ידע מה קרה לה. את צריכה טיפול נפשי עוד מימי בעלך הראשון. הוא הכניס לך לראש המטומטם שלך שאני מקבלת הכל וההורים חוסכים ממך כסף. אני לא חייבת לך שום דבר וגם לא לאמא שלך. כבר שנים שאתן חוגגות ביחד. תגידי תודה שאני בכלל מתעניינת בגורלה. היא טיפלה בך יפה והזניחה אותי עכשיו את תטפלי בה ולא תהני לך מכל העולמות. את בטח חושבת שאני נבהלת מצו ההרחקה שלך. אין לי שום עניין להתקרב אליך. תחלמי. אבל כשאמא עוברת ניתוח ומועברת ממקום למקום את אמורה לדווח לי. אם לא דיווחת אל תבואי בטענות שלא באתי. את גם לא פסיכיאטרית שתחליטי מי כאן זקוק לטיפול נפשי. מספיק מה שעשית לאבא. עכשיו את רוצה לעשות את זה לאמא. אמא טיפלה בך ועזרה לך עכשיו תטפלי בה. ושוב אם את רוצה שאני אטפל בה אל תברחי לך לחול. להאשים זה קל. הכי קל בעולם

היא: הבן שלך היה בבית חולים שבוע לפני שהיא עברה את הניתוח אז אל תעשי את עצמך לא יודעת... ואת ביקרת אותה במעון הרופא אל תתלונני שהיא נעלמה... אם את רוצה לדעת עליה תפני אליה או לאיפה שהיא נמצאת הדרך לא חסומה... זה שאת מרגישה מוזנחת זה לא אשמתי. תאשימי את ההורים שלך... לקבל דירה בכרמליה זו הזנחה? חכי גם לזה מה נראה לך שאני מפגרת?

אני: ועוד משהו. אחרי שפיטרת אותי והוצאת עלי דיבה רעה יש לך טענות איך אני מתפרנסת? את קיבלת 3 דירות מההורים שלך את קיבלת מגורים חינם בדירהשל הדודים שלך כאשר אני עבדתי כמו חמור. את גנבת שכר דירה מהדודים שלך היית במצוקה כלכלית לא אמרתי כלום. יש לך דירות מאמא, יש לך דירות מהאקס השני שלך וכואב לך הלב שהדודים מגרמניה עזרו לי קצת. מיליון דירות יש לך אך כואב לך הלב שהדודים נתנו לי דירה אחת עלובה ומסכנה. גם אחרי התאונה של הבן שלי אמרת לאמא לא לעזור לי. אפילו מהשטן אני לא מצפה להתנהגות כזאת

היא: הנסיעות שלי לא מעניינות אותך ותפסיקי להציץ לי בפייסבוק זה לא נועד לך אני לא חברה שלך במקום לשרוף את הזמן שלך על המחשב תטפלי באמא שלך ותלכי לעבוד אולי יסתדר לך הראש ותפסיקי לקנא בכל העולם וגם בציפור שעפה... רק לך מותר? להזכיר לך את הנסיעה שלך עם משפחתך לתאילנד... מי שילם על זה... הרי לא את הירווחת את הנסיעה הזו... ותשכחי כבר מהעסק הזה את לא שייכת לו אני בניתי אותו במו ידי ואין לך מה לקטר... את משועממת ומעלה דברים באוב... לא חייבת לך כלום מעולם לא נתת לי כלום ולא עזרת לי בדבר... רדי ממני לא רוצה לזכור שהיתה לי פעם אחות... חבל פעם היית קצת נורמלית... היום לגמרי ירדת מהפסים תטפלי בעצמך ותעזבי אותי.... הצלחת לקלקל את כל המשפחה הזאת עם הטירוף שלך גם להורים גם לנו וגם לילדים... מספיק עם זה לכי לך לענייניך

אני: הבן שלי לא סיפר לי כלום על ניתוח. איך את בכלל יודעת שהוא היה שם? את רוצה לספר לעולם שידעתי תספרי. ידעתי כבר שתמציאי משהו. כושר ההמצאה שלך הוא בלתי נדלה. אף אחד לא ידע איפה אמא. את העלמת אותה. אני אפילו לא יודעת איזה ניתוח היא עברה. אם היא נפלה וקרה לה משהו אושהיא החליטה לתקן את הרגל שלה. את אמורה לספר לי את כל זה ולא אף אחד אחר

היא: אני מעולם לא אמרתי לאמא לא לעזור לך. שוב המצאה ושקר... חבל שאת משקרת לעצמך כל הזמן... את חיה בעולם של פנטזיה רעה... תמיד עזרו לך יותר וסתמתי... ואם אני משיגה משהו בחיים לא על חשבונך חד משמעית!!! זה לא עניינך את יכולה רק לשבת בצד ובמקרה הטוב להיעזר אבל לא לבכותוליילל. כל אחד מסדר לעצמו מיטה... תפסיקי ליפול על אחרים

את כן היית שם הצוות אמר לי את מנסה לטפול עליאשמה כרגיל... מה חדש? חטפתי את אמא באישון לילה כדי שתעבור ניתוח. נכון? תשאלי את הבן שלך מתי הוא ביקר אותה ולמה הוא לא אמר לך... תבואי בטענות למי שחייב לך משהו... את יכולה כל רגע להיות איתה ולטפל בה... אנילא חייבת לדווח לך דבר אחרי התנהגות כל כך מופרעת ובזויה

אני: תלכי את לטפל באמא שלך. את קיבלת ממנה הכל. את יודעת את זה וגם אמרת את זה אז אל תצפי ממני לטפל בה. תסעי כמה שאתרוצה אבל את היא זו שצריכה לטפל בה כמו שהיא טיפלה בך.את רוצה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. פעם אחת לפחות בחיים שלך תהיי הוגנת

היא: אני מטפלת במי שצריך אותי.. מי שקיבל הכל זה את... לספור לך?? כל החיים שלך זה כסף. את לא בן אדם... אני אטפל זה החינוך שקיבלתילא יודעת איזה חינוך קיבלת...מזעזע אותי לחשוב שגדלנו באותו בית...

גםכ ששמרת על אבא קבלת מאמא כסף על השמירה... מזעזע

אני: אמא אמרה שאת אמרת לה לא לעזור לי. ובכל מקרה גם בלי שהיא תגיד לי כואב לך הלב. בכלל לא עניין אותך כמה עזרה אני צריכה אחרי התאונה של הבן. רק הפריע לך שקיבלתי משהו. את היית צריכה לעזור בעצמך אם קראת לעצמך אחות ובטח לא לשים לי רגלים. לגבי המידע על אמא יש לך כושר המצאה נפלא. את היית אמורה לספר לי ולא להניח הנחות לפי מה שאת שומעת מהצוות. הצוות לא משקר אך המסקנות שלך לא נכונות. יאללה נמאס לי ממך. ביי.

היא: סתם קנאית בלי אישיות בלי חיים ולכן את עושה סרטים כאילו כל העולם נגדך... תבני לך חיים ותוציאי את הציפורנייים שלך מאנשים שלא עשו דבר שוב אני מזכירה לך שמי שקיבל עם הוכחות זה את... ולא אני עלי את סתם ממציאה... כל מה שיש לי זה רק בגללי... ולך יש בגלל שהצלחת ליילל ולשנורר... רק תפסיקי לפתוח את הפה שלך על אחרים אחרי כל זה... שבי בשקט ותהני ממה שהצלחת לגנוב

אני: אף אחד לא ממציא סרטים עליך. את הסרטים עליך את ממציאה בעצמך. את לא סיפרת לי שאמא בבית חולים ולא במעון הרופא. את זה את לא יכולה להכחיש. כל היתר זה בלה בלה שאת המצאת. את היית אמורה לספר לי ולא סיפרת

היא: זה שקר... אמא לא אמרה לך דבר כזה... להיפך אני נסיתי לעזור לך ומצאתי לך עבודה במכון לחקר ימים באילת ולא רצית בגלל הבן שלך... את פעם עשית בשבילי דבר כזה? כשלא היה לך רכב קבלת ממני את הטראנטע ודפקת אותה כמו שדפקת לאמא את האוטו ובמקום שנבוא אליך בטענות את באת בטענות... את פעם עשית בשבילי משהו כזה? גם כשעבדת בעסק עשו לך טובה אף אחד לא חייב להעסיק אותך אז תגידי תודה שעבדת כמה חודשים ואל תראי רק את החצי האחרון את פעם עשית משהו בשבילי בכלל??? איזה דרישות איזו חוצפה.. תתני משהו לעולם אולי הוא ירצה לתת לך בחזרה. 

לא חייבת לדווח לך כלום. תהיי בקשר עם האמא הזקנה והכואבת שלך תטפלי בה לעת זיקנה ואל תנטשי אותה זה צער בעלי חיים... את נעלמת בורחת ורוצה לקבל דיווחים שוטפים? בשביל מה הרי אמרת שאת לא באה לטפל...ועוד באה בטענות? מה זה? מי את בכלל שתדרשי דבר כזה?

אני: ואגב תמורת הדאגה שלך לאמא את מקבלת דירה. זה קצת יותר מ100 שקל שאני קבלתי תמורת השמירה על אבא. ומה את עשית עם אבא חוץ מלזרוק אותו לבית אבות לתשושי נפש ולחשוף אותו לזיהומים? את ידעת שלחולה סרטן אסור להתקרב לבית אבות ואת התעקשת שהוא ישאר שם. גם את זה המצאתי?

אל תדווחי ואל תתפלאי שאני לא יודעת.. את לא חייבת לדווח לי אך לפחות תקחי אחריות על זה. זה הכל. רוצה לאכול מהעוגה ולהשאיר אותה שלמה. לא על חשבוני. אם את רוצה שאטפל באמא את צריכה  לדווח לי ואל תבואי אלי בטענות על כך שלא דיווחת לי

גם אל תתערבי בקשר ביני ובין אמא. את הרסת אותו אז אל תבואי בטענות. אני סבלתי מספיק משתיכן. הייתי צריכה אמא. בגללך לא היתה לי

היא: את לא יכולה להאשים אותי בהורות לקויה... אם לא היתה לך אמא זאת אשמת אמך או אשמתך... איך את יכולה להאשים ילד בהתייחסות ההורים אליו הרי את בעצמך אמא... את לא מדווחת לעצמך. יש עוד משהו שאני אשמה בו? לא פספסת משהו? אולי אני גם אשמה שאין לך בן זוג? זיהמתי את אבא לקחתי את אמא בחשאי לבית חולים... אין לך רכוש למעט מה שגנבת... כל זה באשמתי ואת לא קשורה... זה פשוט קרה לך בגללי יופי.... כמה חוכמה ותובנה... לא תקחי אף פעם אחריות על עצמך... כולם אשמים לך וכולם חייבים לך... ומה את חייבת במה את אשמה... בכלום? שאני אבכה מה חסר לי בגללך? או שתעשי שיעורי בית מה חסר לכולם ולא רק לך... אמא שלך נתנה לך המון... הרבה יותר מאשר לי... אם היית מסתכלת על הכל בצורה שפויה ולא סופרת כסף של אחרים היית רואה שהיו לך הואים טובים. אבל שום דבר לא מספיק בממלכת השנור... והם גם לא חייבים לך מעבר לבסיס... מה את נותנת לילדים שלך?

אני: ואיזה רכוש יש לך? את הדירה הקטנה מעלי קיבלת מאמא. את הדירה שאת גרה בה קיבלת מאמא. את הדירה שאמא גרה בה עכשיו את מקבלת מאמא עכשיו בימים אלה את כל היתר סחבת מבעלך לשעבר. את העסק העלוב שלכם אני קידמתי עד שאני הגעתי אף אחד לא שמע עליו. את קיימת בזכותי אז תסתמי את הפה. אני לא גנבתי שום דבר אבל הרופאה השותפה שלך בעסק תוכל לספר מי כאן גנב.ומי גנב כסף מקופות החולים. את זה תקראי בתקדין. אז בסוף אני כאן הגנבת. את הדירה של הדודה קיבלתי במתנה. כמו שאת קיבלת את הדירה שאת גרה בה ואת הבית הלבן. הכל אצלך מרמה שקר ושנור. את באמת חושבת שתעשי את הקומבינות שלך תקראי לי גנבה ומישהו יאמין לך. ובקשר לאמא היא העדיפה אותך אז אל תצפי ממני לטפל בה. את מקבלת את נותנת.אם אני עושה משהו בשבילה זה בונוס. קיבלת דירות עזרו לך לבנות עסק שום דבר לא בנית במו ידיך. רק הרסת. לזה את מומחית גדולה. התגרשת פעמיים ומידי פעם המאהב שלך מנקנק אותך והולך. או בעלך לשעבר. פתטי ציפס שיהיה לך פורים שמח

היא: את מטרידה אותי. תתרחקי ממני כמו שבית המשפט ציווה עליך...נמאס לי מהרעל שלך תתעסקי בעניינייך כולך רעל ושקרים מגעילה אחת אל תרדי מתחת לחגורהתת רמה שכמוך מזדיינת עם כל העולם ועושה ילדים לגברים נשואים שקרנית ורמאית ובוגדת בכל העולם אין בן אדם שלא בגדת בו... תתרחקי ממני מכשפה רעה ומרעילה. אל תכתבי לי יותר ואל תרצי לדעת ממני כלום ואל תתקשרי אלי לעולם... מנוולת

אני: הצווים שלך לא קיימים כבר מזמן. אין שום חוק שאוסר עלי לשלוח סמס. בינתיים לא קיבלתי ממך תשובה הולמת למה לא סיפרת לי על הניתוח של אמא. ואם לא סיפרת איך את מעיזה לנסוע לחול ולהפקיר אותה. זה הכל. התשובות היפות שלך רשומות כאן. אם אמא שלי חולה גם אם היא בת זונה אין שום סיבה שאצטרך לגלות זאת דרך משרד הרווחה. זה הכל. אין אף אחד בעולם שיראה את מעשייך בעין יפה. אם את לא רוצה לשמוע ממני אל תעני לי. אף אחד לא מכריח אותך לענות לי...

 

 

זה הכל רבותי להפעם.  

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 18/3/2014 07:11   בקטגוריות שחרור קיטור, הדודה מגרמניה, עזרה, חו"ל, הדירה של הדודה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-21/3/2014 19:06
 



על האש


עמך ישראל יצא אתמול לעשות מנגל ובתום החגיגה אפשר רק לדמיין את הגריל, את הנפנופים, את החריץ, את העשן, והכי הכי את הבשר, השיפודים, הסטקים העסיסיים... מעורר תיאבון....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חג עצמאות שמח!!!!

בעיקר לפטרודקטילים

איכלו. איכלו בשר. זה טעים, זה בריא, זה חיוני, זה מהנה, זה משביע, חיים רק פעם אחת. רצוי להעביר אותם בהנאה צרופה.בעיקר כאשר מישהו קורא לנו רוצחים נאצים. זה רק מגביר את התיאבון. עד היכן תגיע זילות השואה?

מילה אחת או כמה לעוכרי ישרא.

למה פוסט שישווה אוכלי בשר לנאצים צריך להיות במומלצים? נכון שזוהי פרובוקציה, אבל גם פוסט שמעורר רייטינג גבוה לא תמיד ראוי להיות במומלצים. אין שום דבר בפוסט הזה שראוי להמלצה. נכון שהיום כל דבר מושווה לרוצחים נאצים. חיילי צהל הם רוצחים נאצים, מי ששונא ערבים הוא רוצח נאצי, מי ששונא מסתננים סודאניים הוא רוצח נאצי וגן מי ששונא הומואים. עד כאן ניחא, לא מקובל אבל ניחא. אבל מי שאוכל בשר הוא רוצח נאצי? אני בת לניצולי שואה אוכלת בשר. לא הייתי רוצה לחשוב שמישהו ישווה את הפעילות הנורמלית שלי שהיא אכילת בשר לפעילות המטורפת של קלגסי היטלר על בני משפחתי. בני משפחתי שניספו  בשואה אינם פרות. לא מהכיוון שהיטלר התייחס אליהם ולא מהכיוון שבלוגר עם חופש דיבור דמוקרטי מתייחס אליהם. היטלר הוריד אותם לרמה של פרות. הבלוגר מעלה פרות לרמה של בני אדם. עד היום על פי חוק אסור לרצוח בני אדם אבל מותר לאכול פרות. בודאי שפוסט כזה אינו ראוי להיות במומלצים. אולי הבלוגר החביב דואג לא לפגוע בבעח אך לגבי ניצולי שואה ובני משפחותיהם אין לו בעיה לפגוע. דברים אלה נכתבו כאן בעקבות תגובות שלי שהוא מחק. האמת מטרידה אותו. אני הייתי מוחקת את הפוסט שלו במקום להעמיד אותו במומלצים. יש גבול. לפעמים צריך לפעול כמו מבוגר אחראי.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 17/4/2013 08:35   בקטגוריות הבלוגוספירה, חגים, שחרור קיטור, יום העצמאות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-18/4/2013 23:15
 



יום האם


יום המשפחה עבר, יום האם בוטל, יום האהבה בפתח ואני יש לי כמה דברים לומר על יום האם. בתור אמא הייתי מאוד שמחה לקבל מתנות מהבנים שלי או איזו תשומת לב שהרי אני רוב הזמן בשבילם והם רוב הזמן בשביל עצמם. אני מניחה שברוב הבתים זה ככה שהרי אמרו פעם אב אחד יכול לגדל עשרה ילדים עשרה ילדים לא יכולים לגדל אב אחד. או אם אחת. והרי אלה אותם אנשים. אותו אדם כאבא יגדל את ילדיו אך לא יגדל את הוריו... אז באמת בתור אמא הייתי שמחה להחזיר את יום האם כדי שיום אחד בשנה יעריכו את מעשי ואקבל על זה תודה. רק יום אחד בשנה....

אבל אני גם בת. ובתור בת הסיפור לגמרי שונה. בתור בת כשאני חושבת על אמא שלי הייתי מוכנה לחנוק אותה. לחנוק את המכשפה הזקנה הנוכלת הרמאית המנוולת. לאחל לה כל רע, לתלות אותה על העץ הכי גבוה, שייסתם לה כבר הפה המלוכלך, חתיכת כלבה זקנה, חתיכת מפלצת, חתיכת זבל. אם מישהו אמר שזקנים מסרבים למות במקרה שלה אני מסכימה איתו. ייצור נאלח ומגעיל, יצור עלוב ומרושע. כן אני זוכרת, כעסתי פעם על מורה אחת ורשמתי דף של קללות. זה כל מה שיכולתי לעשות לה וזה עזר. עזר לי. ועכשיו הגיע תורה של המפלצת הזקנה. הנחש, התנין, התמנון, הצפרדע, החולדה, העכברה, וסליחה מכל החיות האלה. לא מגיעה להן האנלוגיה הזאת עם אמא שלי. חתיכת דרקון שחור, נסיכת האופל, מלכת האופל, כן גמני יודעת לפתוח את הפה שלי. למדתי את זה ממנה. חתיכת חיידק, וירוס, מחלה חשוכת מרפא, הלואי עליה. פשפשה מחורבנת. הלואי שתיפול ותשבור גם את הרגל השניה, שיהיה לה אירוע מוחי, שום דבר לא קורה לה, שום דבר לא מפיל אותה לקרשים. 9 נשמות יש לה. היא כבר שברה רגל. היא כל הזמן בוכה אבל זה לא עוצר אותה ממעשיה הנלוזים, היא רק בוכה כדי שאחשוב שהיא לא מסוגלת לכלום ושארחם עליה, כבר היו לה 2 אירועים מוחיים אבל דעתה צלולה כדעתו של הנוכל הכי מתוחכם. כולם דואגים לה. היא לא דואגת לאף אחד חוץ מלעצמה. ולאחותי. המנוולת השניה. חתיכת זונה זקנה, חתיכת שטן, כן עד עכשיו הייתי עדינה בקשר אליה. שהחיוך שלה ימחק כבר, החיוך המרושע שלה, הצחוק המרושע שלה, עד עכשיו הייתי עדינה, סיפרתי מה היא עושה ואיך היא מדברת ואיך היא מתנהגת. לשונאים שלי אני לא מאחלת אמא כזאת. אמא שמסדרת את הבת שלה, אמא שדופקת את הבת שלה, צוחקת עליה, מלגלגת עליה, לועגת לה, היום המשטרה היתה מטפלת באחת כזאת. יש לה מזל, כל הזמן יש לה מזל. כולם מתים סביבה היא נשארת בחיים, כולם חולים סביבה היא נשארת בריאה כמו שור כדי להמשיך להזיק. חתיכת תולעת, חתיכת ג'וק. אם הנאצים היו צריכים לחסל מישהו היא היתה צריכה להיות הראשונה. אפילו הם לא רצו אותה. גרשו אותה מפולין וכך הפיצו את זרע הפורענות. חתיכת דג רקק, דג רקוב ומסריח. כן, זה לא יפה לפרסם דברים כאלה, אבל אני כבר לא יכולה יותר. לא יכולה לסבול ממנה יותר. חתיכת נפש רקובה מלוכלכת ומגעילה. מצדי שהיא תקרא את זה כאן. גם היא מקללת חופשי. מפיצה דיבתי רעה. גם לי מותר. 60 שנה מותר לי, 60 שנה אני חוטפת את המכות ממנה, 60 שנה היא עובדת על כולם, 60 שנה מאמינים לה שהיא אשה טובה אמא טובה, אבל את האמת אני יודעת , את המרורים אותי היא האכילה וממשיכה להאכיל עד היום. מי צריך אויבים אם יש כזאת אמא. כולם שרים שירים יפים על אמא אבל לי ידוע שלא כל האמהות טובות, שלא כל האמהות אוהבות, שאת הדברים הכי נוראים היא יכולה להביא. אמא מכה , אמא מתעללת, אמא מקללת, אמא מרמה, אמא פוגעת חתיכת נבלה זקנה, מטונפת, חתיכת טינופת. מכה שלא כתובה בתורה. זקנה מחורפנת, זקנה מטורללת, כלבה תועה. זונה מסופלסת, חלאת אדם. חזירה מכוערת. פרה. שתלך קיבינימט, שתלך לעזאזל, שתלך לכל הרוחות והשדים, שיקח אותה האופל בת זונה מסריחה שתחנק 1000 פעם. חולירע. המן, היטלר. חתיכת דמגוגית מחורבנת. פתטית חולת נפש. חתיכת כלום, חתיכת אפס, פרצוף תחת מגלה מוקשים. ימח שמה וזכרה. שרלטנית. שקרנית, אף מילה שלה לא אמת. קמצנית , אטומה, קרה כמו קרח, אשה דיכוטומית, נצלנית, אינטרסנטית דו פרצופית. איפה איפה היא לא היתה? בכל מקום היא דוחפת את האף הארוך שלה וגורמת נזקים. זו לא אמא, זה אויב. חלאה זקנה. אלמה שחורה. עכבישה.

כל הקללות בעולם עליה. אני שונאת אותה.

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 13/2/2013 07:30   בקטגוריות שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-17/2/2013 10:39
 




דפים:  
109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)