לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2024    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שבת


עוד שבת. יום יפה. מה עושים היום?

שמנו פעמינו לעכו. כשמרכז העניינים הפעם המסעדה אורי בורי.

לא הייתי מעולם במסעדה אורי בורי אך שמעתי עליה נסים ונפלאות.

כל עמך ישראל נסע היום לעכו והצפיפות נוראית

אבל מצאנו מקום במסעדה. גם מצאנו חניה.

אורי בורי היא מסעדת דגים ופירות ים בלבד. העניין הזה לא ככ מצא חן בעיני סוסון. הוא תמיד מחפש פרגיות. יש המון מסעדות עם פרגיות בעכו מה פתאום בחרתי מסעדת דגים. אבל זו מסעדה עם מוניטין. היה טעים ומיוחד בסופו של דבר.

אחכ עשינו את הטיול הרגיל, סיירנו על החומות, עברנו דרך אבו-כריסטו, עוד מסעדה עם מוניטין שצריך לבקר בה, לא בפעם הראשונה, בפעם הראשונה שהייתי שם הייתי בת 11 ונסעתי עם הורי ואחותי; סיירנו בנמל, וזהו חזרנו.

שבת סטנדרטית. רק אני וסוסון. החייזרון היה עם החברה שלו. חגג לה יומולדת עם אמה ואחיותיה.

נראה מה יהיה בשבת הבאה. 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 25/2/2017 19:17   בקטגוריות מסעדות, סוסון ים, החייזר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-16/3/2017 13:05
 



חגי כסלו


טוב, חנוכה עבר. גם כל תקופת החגים הזאת עברה.

איך? אני לא יודעת. עליות ומורדות די קיצוניים.

למשל היתה יומולדת והופעה. היה מוצלח

שבוע אחרי זה היה כריסמס ונר ראשון של חנוכה. היה זוועה.

שמונת ימי חנוכה הלכתי והתאוששתי

העורכת דין שלחה לי כל מיני שטויות מהקאריביים. לרכך אותי קצת. לא יודעת. היחסים שלי איתה מוזרים. סהכ היא סיבכה אותי וגובה כסף על כל תביעה. אבל היא כותבת בצורה שאני לא הייתי מסוגלת. מצד אחד אני צריכה להודת לה מצד שני אני כועסת עליה ופוחדת שתסחוב ממני עוד ועוד ועוד. היא נמצאת עכשיו בקאריביים על חשבוני במידה מסוימת. שזה יגמר כבר. זה רק מסתבך הכסף זורם ואני לא רואה כרגע תוצאות.

היו לי שתי מסיבות חנוכה לא הלכתי.

אבל הלכתי להסתובב ביופי הזה שארגנה עיריית חיפה. אפילו בחו״ל לא ראיתי דבר כזה. רחוב שלם מואר, המסעדות מוארות ומקושטות קישוטים של כריסטמס וחנוכה.

אתמול שברתי מסורת. סוף סוף יצאתי בראש השנה. נדמה לי שמאז המילניום לא יצאתי. חיכיתי לו והוא לא בא. התייאשתי ממנו. לא צריך אל תבוא, נסתדר גם בלעדיך. הלכנו לאכול ב-meat. היה מאכזב. האוכל היה ישן ומחומם, לא היו שם הרבה אנשים אבל זה יותר טוב מלשבת בבית.

זהו, חנוכה עבר. נצפה לבאות

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 1/1/2017 13:39   בקטגוריות מסעדות, חגים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בן 25


החייזר בן 25 היום. 

זה לא סתם גיל. זה חצי יובל. 

הוא כבר ממש איש. כבר לא ילד.

ובכל זאת הוא הילדון שלי

ילדון שלי שטועה תועה ותוהה.

וכך הוא גם לומד.

הוא אמר לי לא להזמין אותה.

אך היתה לי הופעה וקניתי לה כרטיס. שיהיה.

הזמנתי מקום במסעדה. גם בשבילה. אפילו שאמרה שלא תבוא.

בסוף היא באה. גם להופעה גם למסעדה.

שם המסעדה ״רק בשר״

לא יודעת מה היתה הסיבה שלה לא לבוא אך לקחתי את המושכות לידיים. אני כאן הבוס ואתם תעשו את מה שאני רוצה.

הם לא התחרטו

לי זה נראה מוזר שביום ההולדת שלו היא לא באה.

אולי היא נבוכה אולי לא נעים לה אולי הוא נבוך. היא באה וזהו.

 

ההופעה היתה די מוצלחת. שמעתי הקלטות וזה נשמע לא רע

אחכ הלכנו להסתובב בואדי

היה צפוף במידה מפחידה

ואני חשבתי שלא יהיה לנו קהל שכן ההופעה היתה פרטית, לא שייכת לחג של החגים.

לא היה מקום אפילו לסיכה

כלכך הרבה אנשים באים לחג של החגים

כל הכבוד על היוזמה של עירית חיפה. יש עוד ערים מעורבות אבל אף עיר לא מצאה לנכון למנף את זה.

הלכנו למושבה. שם היה פחות צפוף יותר מקושט יותר יפה ושם גם היתה המסעדה.

זהו בסופו של דבר זה היה יומולדת מוצלח

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 17/12/2016 20:02   בקטגוריות החייזר, מסעדות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-19/12/2016 09:09
 




דפים:  
109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)