לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2024    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: 2009. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שונות


אתמול ירד לי דם מהאף. זה לא חדש שיורד לי דם מהאף רק שעכשיו קשה לי עם זה יותר.

למעשה זה התחיל בשנת 2007. אמרו לי שאפשר לצרוב את זה, אמרו לי שזה בגלל לחץ דם גבוה. לא עשיתי עם זה כלום.

חשבתי שיש לזה קשר עם אירוע מוחי. כל עוד אדמם מידי פעם ירד לי הלחץ דם ולא יהיה לי אירוע.

אבל אין קשר בכלל. זו סתם תיאוריה שאני בניתי והוכחה כלא נכונה בעליל.

לפני 3 שבועות החלטתי שאני גומרת עם זה ועברתי טיפול

רק הסתבר שהטיפול לא עזר כלל.

זה באמת החזיר אותי אחורה. הרבה אחורה. יאש אותי לגמרי.

אז מה עכשיו? שוב בית חולים? לא יודעת.

אפשר לחיות עם דימום מהאף. כבר 7 שנים אני חיה עם זה.

אבל עכשיו קשה לי יותר ואין שום סיבה לסבול

 

***

 

פוליטיקה.

מערכת הבחירות הזאת באמת מענינת ושוברת את השיאים של עצמה.

מי זוכר איך זה התחיל?

נתניהו החליט בחירות וזה נראה כעוד ספין שלו. הוא יצא לבחירות לא כל 4 שנים אלא מתי שנוח לו. זוכרים?

החלטתי גם שאני לא בוחרת.

אלא שכל הנושא יצא קצת מפרופורציה כך שממערכת בחירות מנומנמת קבלנו מערכת בחירות תזזיתית

כל יום יוצא משהו חדש. שלשום היתה מתיחות בצפון וסגרו את החרמון. זוכרים? אתמול היתה פרשת הבקבוקים המטומטמת והיום יש את הנאום. 

כל ההתקפות האלה על נתניהו הן חסרות שחר. אם בוז׳י יכול לנאום במינכן נתניהו יכול בארהב. גם זו תעמולת בחירות וגם זו.

והיום 12.2 מדובר על פרס ישראל. גם על פסילת זועבי. גם על פסילת מרזל. אין רגע דל.

היום 24.2 כולם עסוקים במני נפתלי, בית ראש הממשלה שלא מיועד למגורי אדם וזו דעה לגמרי אוביקטיבית וכמובן בניה בהתנחלויות;

והיום 1.3 ביבי נסע לארהב, כבר לא טוענים שזו תעמולת בחירות אלא פעולה נגד אובמה. ברוטשילד הוקמו אוהלים לחידוש המחאה החברתית. דירות דירות דירות יוקר המחיה. לא ברור אם המחירים גבוהים מדי או נמוכים מדי. מצד אחד בוכים מצד שני טוענים לדפלציה.

עכשיו 6.3 מאיר דגן נגד הנאום. ויצא מסמך שאומר שנתניהו רצה למכור אותנו.

10.3 הרוחות רוחשות הפיות נפתחים יהיו הרבה אנשים שיצטערו על מה שהם אומרים. גרבוז תוקף את מנשקי המזוזות, הוברמן תוקף אשה ששכלה את בעלה בצוק איתן, כולם טוענים נגד סרטון התעמולה של ביבי. הזהרו בלשונותיכם. הגזמתם. כמו כן יוצאים סרטונים שמתארים את הישראלי המכוער. זה מוצדק אבל המזרחיים רואים זאת כמכוון נגדם. עוד שבוע זה יגמר

20.3 זהו. ביבי ניצח. למרות הכל. עכשיו תתחיל בנית הממשלה, ביבי יחזור להיות שמאלני והמחנה הציוני ישאל איך זה קרה לנו. להתראות עוד שנתיים

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 8/2/2015 08:21   בקטגוריות בחירות 2009, העיקר הבריאות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-11/2/2015 14:31
 



בקבוקים


פברואר. האוויר חם יותר הימים ארוכים יותר. מקום לאופטימיות. זהירה.

זה משום שעם ישראל עסוק עכשיו בבקבוקים.

כרגיל הידיעה על הבקבוקים בבית ראש הממשלה פורסמה בקטנה. 

שוב חשבתי לתומי שלא יעשו מזה עניין. הרי זה לא איום איראני לא דאעש, לא חמאס ולא פלסטין. סתם בקבוקים. לזרוק אחרי השימוש כי למי יש חשק למחזר אותם בשביל 25 אג׳ לבקבוק. 

אבל לא אלמן ישראל. הבקבוקים בבית ראש הממשלה הפכו לשיחת היום. ואפילו זהבה גלאון קפצה על העגלה: חקירה פלילית.

רגע, לא נהרגו לנו 2 חיילים? וגרוע מזה הם היו ברכב לא ממוגן ממש כמו הנגמש של צוק איתן. נראה כאילו הם הוקרבו מראש. אנחנו הרגנו את מורניה כתגובה הקרבנו 2 חיילים, נו אז יש משפחות הרוסות שיעלמו בתהום הנשיה או שכבר נעלמו בתוך ערימת הבקבוקים של שרה.

 

איש אחד קורא זגג - בקבוקים בקבוקים

גב׳ כהן על הגג - בקבוקים בקבוקים

 

בוקי בוקי בקבוקים בוקי בקבוקיים

למה לי בקבוק אחד ולאורח שניים.

 

נכון שזה נשמע דבילי?

כך בדיוק אנחנו נראים. ולא משנה בכלל מי אחראי להפצת החומר

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 1/2/2015 11:06   בקטגוריות בחירות 2009, אקטואליה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-8/2/2015 00:00
 



ערפול ובלבול


טוב, דווקא היום בא לי לכתוב משהו. מזמן לא כתבתי. דווקא היום אני לא משהו. אני די מעורפלת. הנושאים מתערבבים לי. 

רציתי לכתוב היום קצת פוליטיקה. מזמן לא עסקתי בפוליטיקה. העניינים ברחו ממני. וידענו עכשיו סערות פוליטיות. בואו למשל נדבר על מכללת ספיר. הם השתגעו שם או מה? הרי באירופה אם מישהו היה מעז לפרסם את מה שהם פרסמו היינו צועקים חמאס. אה לא, לא חמאס. החמאס הוא שצועק עלינו. לא מספיק הוא יורה עלינו טילים בסוף הוא תובע אותנו. טוב עולם הפוך. 

אז אולי בוז׳י ציפי יעשו פה כבר סדר? איזה סדר הם כבר יכולים לעשות אני לא יודעת. קוראים לעצמם המחנה הציוני כשמס. 4 שלהם טוענת שהתקווה גזענית ויוצאת עם ערבי מס 10 אומרת לא לשלוח חיילים לצהל מס, 17 הוא יותר פלסטיני מישראלי ומס 23 הוא בכלל פוסט ציוני. בטח אני לא מחדשת כלום

אין אין במי לבחור. נתניהו כבר עייף. ראש ממשלה שלא עושה שום דבר כנגד פרסומים כמו במכללת ספיר ובעצם לא הגיב אף פעם על דברים שנאמרו נגדו אישית או ציבורית לא ראוי להיות ראש ממשלה. וגם הנבחרת של ציפי בוזי לא מרנינה בכלל. אז מה עושים?

טוב, כרגיל ניתן לחזור לעניינים הפרטיים שלי. גם כאן הכל מבולבל מעורפל ואני טובעת בים אי סדר ובלגן. 

׳חסרות לי מילים׳ אמר איל פלד וכך פחות או יותר אני יכולה להגדיר את המצב שלי.

ומי שיבחר יבחר. 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 18/1/2015 16:02   בקטגוריות בחירות 2009, אקטואליה, העיקר הבריאות  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-24/1/2015 23:28
 




דפים:  
109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)