לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2024    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אפוטרופוס


סוף סוף שמתי את פעמי לאפוטרופוס הכללי.

זו לא היתה הפעם הראשונה. מתי שאמרו לי אפוטרופוס ניסיתי.

גם כאשר ההורים היו לגמרי צלולים.

לפחות זה היה בגדר רעיון. 

תמיד נתקעתי באיזה מקום אני אפילו לא יודעת למה. 

ב2003 אמרו לי אפוטרופוס התעניינתי איפה זה אפילו לא נגשתי למקום. זה אפילו העיק עלי שאני כאילו יכולה לעשות משהו ולא עושה דבר. זה היה בעקבות הדירה שההורים קנו לאחותי. לדעת העורך דינית היתה עילה לאפוטרופוס בעקבות המילים : היא התרגלה לגור בכרמל והיא לא רוצה להעביר את הילדים שלה ממקום למקום. נכון. זאת מניפולציה. השאלה רק אם אנשים שנתונים למרות ומניפולציות ראויים לכך שימנו להם אפוטרופוס. לא דנתי בסוגיה זו. לי זה נראה מופרך. אני בכלל לא יודעת מה התנאים למינוי אפוטרופוס.

גם ב2012 עם הקומבינה שלחה אותי אותה עורך דינית לאפוטרופוס. היא טענה שאחותי מנצלת את מצבה של אמא שהתאלמנה, נמצאת במצוקה ואמא נתונה למרותה. הפעם כבר הלכתי. שלחו אותי למשרד הרווחה לא הלכתי. שוב נראה לי מופרך כל העסק. האם אחותי באמת מנצלת את המצוקה של אמא? לא יודעת. לא נראה לי, אבל לא אני מחליטה. נראה לי ששתיהן נהנות מהקומבינה. אמא גרה בדירה עם מעלית ולא צריכה לעלות מדרגות ובינתיים היא קונה אותה לאחותי. האם אמא לא יודעת מה היא עושה? היא יודעת. האם אחותי מנצלת אותה? יהיה לי קשה להוכיח שהרי אמא נהנית מהמצב. רק אני לא נהנית מהמצב, יש לה כאמור דירה חדשה טובה יותר, היא לא צריכה לטפס מדרגות 3 קומות, היא מקבלת שכר דירה מהדירה הקודמת, מעבירה את הכסף לאחותי, היא לא מפסידה כלום מזה, רק אחותי מרוויחה ובעצם גם היא. בשבילן זה מצב winwin. רק אני מפסידה. אולי גם זה לא. תרגיל עוקץ מחוכם ביותר. אפשר ללמוד ממנו. סהכ השוכר קונה לאחותי את הדירה, 2 הגורגונות נהנות, ממני בעצם לא לוקחים שום דבר וזכותה של אמא לתת את כספה למי שהיא רוצה גם אם אני לא אוהבת את זה. אז איפה כאן האפוטרופוס? אולי העורך דינית יכולה למצוא אותו. אני לא.

עכשיו שוב הלכתי. הגעתי לאפוטרופוס שלחו אותי למשרד הרווחה, הפעם הגעתי. אמרתי שאמא לא צלולה, נמצאת בבית אבות במחלקת החלמה, לא יכולה לנהל את ענייניה בעצמה. אולי יש לאחותי ייפוי כוח וזה לגיטימי, אמרו לי שם. רק רופא יכול לקבוע אם אמא צלולה או לא. אם רופא יחליט שאמא אכן לא צלולה אחותי עוברת עבירה אם היא משתמשת בייפוי כוח, והרי בבית אבות יש רופאים. ואולי אחותי מנהלת את עניניה של אמא כשורה. סהכ אמא נמצאת המון זמן בבית אבות והשאלה כמה זה עולה ומי מממן את זה. אם אמא בכסא גלגלים ובטיטולים הכסף לבית אבות לא נכנס מהכיס של אמא, אולי ממשרד הבריאות, אולי מטעם הביטוח הסיעודי. ובקיצור גם כאן נתקעתי בקיר אטום. אני כמובן יכולה לשלוח לאמא רופא שיבדוק אותה. אם הוא יחליט שהיא לא צלולה הרי שהיא תצטרך לעוף מהבית אבות הזה. לאן? הביתה? לבית אבות יותר גרוע? נשאיר את זה ככה, חשבתי. אמא מטופלת שם טוב, לא יודעת אם בבית יותר טוב לה במצבה. אם משרד הבריאות מממן זה אפילו משתלם... אז זה ישאר ככה, בינתים....

זה טוב לאמא

זה טוב לאחותי

לי זה לא טוב

ואני לא יכולה להגיד בדיוק מה

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 18/9/2014 08:24   בקטגוריות הדירה, הקומבינה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספירת מלאי


היא סופרת לי אני סופרת לה, אני חושבת שהיא קיבלה יותר, היא חושבת שאני קיבלתי יותר. יש דברים שהיא שוכחת, יתכן שיש גם דברים שאני שוכחת, אז בואו נראה. בכל מקרה היא לא פרטה לי ואני כן פרטתי לה והיא לא ככ אהבה את זה. זה כמובן לא יכול לשנות את מה שיש לה בראש אידאה פיקס.

אז ככה ההורים קנו לי את הדירה שאני גרה בה עד היום וכתבתי על זה כאן.

זכור לי שאני נורא רציתי לנסוע לחול. ביקשתי מאמא שתעזור לי עם זה. כולם נוסעים רק אני לא. אמא ענתה לי תמיד קניתי לך דירה מה את רוצה עוד. לא רוצה דירה רוצה חול אמרתי. אבל כשאחותי ביקשה לנסוע לחול אמא עוד איך נתנה לה. וכך יצא שהיא נסעה לחול עוד לפני. אני שתקתי. אפילו פרגנתי. טוב אז היא קיבלה חול ואני קיבלתי דירה. אמא הלכה לספר לכל העולם שהיא קנתה לי דירה וזה נורא הרגיז אותי. אל תעשי לעצמך פרסומת על הגב שלי. לא ביקשתי ממך דירה. זה מרגיז אותי עד היום...

כשאחותי חזרה מחול עם החבר שלה הוא התחיל לדרוש שאמא שלי תקנה דירה גם לאחותי, או שמא זה קרה אחרי שהם התחתנו. אמא בסוף קנתה לה. אז מה , היה לאחותי גם חול וגם דירה. ואפילו כמה פעמים חול כי היא עברה לגור עם החבר שלה בגרמניה. היא התחתנה איתו שם בחתונה אזרחית. וכאב לה שההורים לא מימנו לה חתונה כמו שלי. בכל מקרה אמא לא סיפרה לאף אחד על הדירה של אחותי. היא גם רשמה את זה על שמה כך שרשמית היא לא קנתה אותה לאחותי, אלא לעצמה. אחותי השכירה אותה ולקחה את הכסף... זה היה בדור הקודם.

בדור הנוכחי ביקשתי מאמא שתעזור לי לצאת מהמקום הזה. היא לא רצתה. אבל כשאחותי ביקשה שיקנו לה דירה קנו לה. ועד היום אמא מכחישה את זה. למרות שאחותי אומרת שאמא קנתה לה והמסמכים מראים שאמא קנתה לה היא עדיין מכחישה. רק לי היא קנתה דירה לאחותי לא בשעה שהיא קנתה לאחותי כבר 4 דירות.

 

חשבונות חשבונות. זה לא יגמר אף פעם

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/8/2014 09:03   בקטגוריות הדירה, חו"ל  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סנובית


אחרי שהיא נתנה לי את הצ'ק והחזרתי לה אותו נרגעו קצת העניינים.

אמא ניסתה להוריד אותי מהעניין של דירה בכרמל

בנשר יותר טוב מאשר בכרמל. כך אמרה. בכרמל כולם זקנים. אחותך קנתה דירה באיזור זקן. איפה הילדים ישחקו? בכרמל לא יהיו להם חברים הבן הקטן שלך פורח בנשר בכרמל הוא ינבול

אז למה קנית לאחותי דירה בכרמל?

באמת לא הייתי צריכה לתת לה לגור שם. את רוצה לגור בכרמל. את סנובית. גם סבתא שלך היתה סנובית על שום דבר.

אחותי אם כך יותר סנובית ממני. אני גרה פה בנשר ולאחותי אף פעם לא היה נאה לגור בנשר. לא עשיתי שמיניות כדי לגור בכרמל. ראיתי שאין לי כסף אז באתי לגור כאן. באתי לכאן אחרי מכון וייצמן עם כל המדענים בסביבה באתי לכאן אחרי הקיבוץ האמריקאי ושם גרו כל העליתא של ישראל.דיפלומטים, שגרירים, מדענים בכירים, רופאים, אנשי תקשורת, עודד בן עמי, זאב כהן, זה לא החברים שלך, זה לא תושבי הכרמל המנופחים, זה הטופ שבטופ ואני ויתרתי על כל זה ובאתי לגור כאן. אז אני סנובית??? אין לי כסף אז אני גרה ככה. לא סחבתי ממך כסף כדי לגור בכרמל.

וסבתא שלי? היא היתה אשה תרבותית, אינטליגנטית, משכילה, קראה הרבה ספרים, דיברה הרבה שפות, שמעה מוזיקה קלאסית. היה לה מקצוע מכובד, אז למה היא סנובית על שום דבר?

 

 

2.6.03

 

ת׳ אמת הקטע הזה מבהיר לי למה ככ חרא לי פה. בקטע של המגורים. מאיגרא רמה לבירא עמיקתא. מוושינגטון לנשר. בקטע של העבודה, בקטע של הכל.

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 23/10/2013 08:32   בקטגוריות אמריקה, הדירה, היציאות של אמא, בית החלומות שלי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-25/10/2013 11:15
 




דפים:  
109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)