לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2024    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

המזל הטוב


נעבור לתקופה אחרת

כך אני קופצת בין התקופות ומסדרת את הכל ברשימות שבצד.

בסוף יוצא מזה סיפור מעניין. לטעמי כמובן.

 

התקופה היא התקופה בה הלכנו לרקוד יחד בטכניון

היא נפרדה אז מהחבר המשמעותי הראשון שלה ושפכה עליו הרבה דמעות

כל יום בצהרים היתה תופסת התקפת בכי ואמא היתה יושבת ומנחמת אותה.

 

הלכנו לרקוד כהרגלינו במוצאי שבת

גם החבר הזה היה בא לרקוד.

למעשה כל החיים סבבו סביב אותו חוג לריקודי עם בטכניון

היא הכירה אותו שם

הם רקדו יחד כבני זוג

וכשהם נפרדו כל אחד מצא לו בן זוג אחר לריקודים,,, לחיים.

 

אותו ערב היתה הגרלת פרסים בינגו או אני יודעת מה.

ניהל אותה מישהו שהיה איתי בתנועה ואחכ בצבא.

הייתי מאזינה לשיחות שלו בטלפון וזה היה משהו מהמם נוסח הו אילנה של אביב גפן  אבל זה לא חשוב.

את ההגרלה הוא ניהל יותר טוב ונשמע יותר טוב

התכנסנו אז באולם הקולנוע הקטן

גם אני גם אחותי וגם החבר שלה....

היא זכתה בפרס הראשון

כולנו קפצנו משמחה

באותו ערב הם חזרו וגם הלכו לבלות באיזה מקום. איזו מסיבה פרטית

אני הלכתי הביתה, עדיין גרנו שתינו בבית ההורים.

היתה לי מן תחושה שנוכחותי במקום השרתה עליה מזל טוב

אני ישבתי שם. לא זכיתי בכלום אך שמחתי כאילו אני זכיתי

אך בכל זאת לא אני היא הזוכה.

אמא זרחה מאושר

 

התחושה שאני משרה עליה מזל טוב רדפה אותי מאז

גם בהגרלה אחרת בה היא זכתה בטיסה לפריז

אבל זה כבר סיפור אחר ותקופה אחרת

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 3/12/2009 08:22   בקטגוריות זה הכל בשבילך  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-3/12/2009 22:48
 



מתקפה משולבת


זה התחיל מהבוקר.

- דפנה, בואי אלי קצת בואי לבקר את אבא לא חשוב מתי לא חשוב עם הילדים או בלי העיקר שתבואי.

הייתי צריכה רק לשאול אותה אם גם אחותי מתכוננת לבוא

אבל לא הייתי צריכה

טלפון. אחותי על הקו. מה בפיה? מה הבשורה? צרות. צרות עם הבן הצעיר שלה. הצבא דחה לו את הגיוס כי הוא שבר יד ויתכן שלא יתגייס בכלל וזה ממש אסון בשבילו. הבחור צריך מסגרת.

כמעט התפתיתי לומר שיעשה כך וכך, אך לא אמרתי.

- את באה לאמא? - היא שואלת.

- כן, היא הזמינה אותי לבוא לבקר את אבא.

- מתי?

- לא יודעת. תכננתי בכלל ללכת לסרט. אבל טוב, לבקר את אבא זה יותר חשוב

- תבואי ב- 2:00 ונתאם, שנהיה ביחד.

- נראה.

הלכנו לפופולו הגענו ב-3:00 היא עוד לא היתה שם. ברור. למה שהיא תחכה לי אם אני יכולה לחכות לה? לא חשוב

היא הגיעה. לבד. לבושה בגדי ספורט. לא אני לא מתאמנת. נורא השמנתי, אין לי חשק להתאמן. אשרי המאמין.

אוקיי דיברנו צחקנו הסקרנות הרגה את החתול. מה בעצם היא רוצה איזה בעיה בחיים היא רוצה שאפתור לה? מדבריה מסתבר שהיא לא רבה עם האקס שלה על פיטורי הבן כי הבחור צולם בטלוויזיה במעגל סגור כשהוא קורא עיתון במקום לעבוד אז זה מוצדק שפיטרו אותו. אני יודעת כבר מה היא רוצה. היא שמעה שחייזרון מצא עבודה והיא היתה רוצה לברר פרטים על זה איפה הוא עובד איפה הוא מצא את זה ומה אפשר לעשות בנידון. השתדלתי לא לנדב פרטים אך החייזרון נידב. הוא סיפר על העבודה שלו ואיפה הוא השיג אותה. בינגו זה מה שהיא היתה צריכה. גם ג' ילך לשם. כל הצחוקים והקשקושים האחרים היו רק תמונת רקע.

 

הוא גם סיפר איפה הוא יהיה בצבא.

 

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 15/11/2009 07:26   בקטגוריות זה הכל בשבילך  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   6 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-18/11/2009 14:23
 



פראיירית


שושי וחווה התדפקו על דלתי

במה זכיתי?

מישהו ניפץ את שמשת מכוניתי - אמרה שושי

אז... במה זה קשור אלי?

אני חושבת שזה הבן שלך

הבן שלי ניפץ חלון???? למה את חושבת שזה הוא? הוא ילד טוב, את יודעת שהוא ילד טוב

נכון אבל מישהו ניפץ את השמשה

אבל למה את חושבת שהבן שלי עשה את זה?

כי אמרו לי שראו אותו.

לא יכול להיות - אמרתי  - לא יכול להיות

 

ואז נזכרתי שראיתי הרבה זכוכיות על הכביש

- תגיד, קופון שלי (זה הגלגול הקודם של חייזרון) - שאלתי אחרי שהשתיים עזבו - אתה שברת את החלון במכונית של שושי?

- לא

- אתה בטוח שלא?

- לא

- אתה וג' אתמול השתוללתם, שברתם לפייבל את הפעמון

- זה בגלל שהוא רע ואת אמרת

- אני לא אמרתי לכם לשבור את השמשה של שושי. השתוללתם פה כהוגן הא?

- ג' עשה את זה

- טוב, אני לא אספר לשושי שום דבר אבל ג' לא בא לפה יותר. הוא לא יבוא משכונת היוקרה שלו לשכונת העוני שלי ויעשה כאן שמות. גועל נפש. אנחנו אנשים שקטים ופתאום בא ילד השמנת הזה ועושה כאן פוגרום. גועל נפש.

 

- הבן שלך השתולל פה כהוגן - סיפרתי לאחותי

- כן, הוא עושה עכשיו הרבה בעיות. עובר עליו משהו

- זה בגלל שנפרדתם. לא?

- את יודעת איזה צרות הוא עושה לי, מצאתי אצלו נרגילה בתיק. נ ר ג י ל ה . את יודעת מה זה נרגילה? החרמתי לו אותה. הוא ברח מהבית. הוא הלך לאבא שלו יחף. את יודעת איזה מרחק הוא הלך?

- הוא מאוד סובל מהפרידה שלכם. הוא צריך פסיכולוג

- יש לך?

- כן במקרה יש לי פסיכולוג טוב. הוא מטפל בסוסון. אני אתן לך את המספר.

 

 למה נתתי לה? למה נתתי לה  כעסתי על עצמי. מתי היא נתנה לי משהו. שוב היא הצליחה להוציא ממני משהו. לא רוצה לתת לה כלום...

התקשרתי לפסיכולוג תשמע אם אחותי פונה אליך אל תקבל אותה, בבקשה אל תקבל אותה.

 

יש מצב שזה קשור לכך שהוא הפסיק לטפל בסוסון?

 

(זה קרה ב 5.2003 )

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 24/11/2008 07:19   בקטגוריות הבית הלבן, הדירה, זה הכל בשבילך  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-26/11/2008 13:28
 




דפים:  
109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)