הכל חדש ונוצץ

Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

<<    אוקטובר 2024    >>
20212223242526

קטעים בקטגוריה: ``. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הו ברצלונה ברצלונה או טיול מאורגן או לא

טוב. נסעתי לברצלונה. עם 2 הבנים. היום חזרתי. באסה לחזור.

נסיתי הפעם טיול לא מאורגן. נסעתי בקיץ לרומניה בטיול מאורגן. היה נחמד. כן? אבל כל הזמן הסתובבתי בקניונים במקום לראות דברים. באמת ישראלים מוזרים נוסעים לחו״ל כדי להיות בקניון שיש להם בארץ. טוב. לא משנה אז נסיתי את כוחי בלא מאורגן.

גם היה לי קשה. אמנם לקחתי את עיתותי בידי אבל אני לא מה שהייתי פעם וגם הבנים לא. בעיקר הבן הצעיר

הגענו בלילה לברצלונה. לא קמנו באמצע הלילה כמו בטיול מאורגן כדי להספיק. 1:0 טיול פרטי

למחרת היתה אפשרות לקחת סיור בעיר של קבוצה או להסתובב לבד. אנחנו בחרנו להסתובב לבד ופספסנו את מרבית האתרים המרכזיים. כמו כן הלכנו ל2 אתרים מפורסמים של גאודי. לא היתה כניסה. הסתפקנו במראה שלהם מבחוץ. היה צריך להזמין כרטיסים יומיים מראש שכן ברצלונה מפוצצת עכשיו. אני נזכרת בטיול המאורגן ברומניה. שם נכנסנו לארמון של סינייה ולטירה של בראן. 1:1

בערב יצאנו לסדר פסח. היה מגניב. אני עצמי לא הרגשתי כלכך טוב ובקושי הצלחתי לדבר. כך הייתי גם ביום הראשון של הטיול.

למחרת יצאנו לעיר שוב להסתובב. הסתובבנו באוטובוס התיירים, עלינו על הרכבל שמחבר את העיר עם הר היהודים. לאחר מכן המשכנו לאיצטדיון של ברסה הלוא הוא קאמפ נואו. הרגשתי הרבה יותר טוב. לא יכולה לתת ציון למאורגן וללא מאורגן שכן בסיור המאורגן בקרו בהר היהודים ובעוד מקומות מנגד לא הגיעו לשם ברכבל 2:2

יום רביעי נסענו לקוסטה ברבה . מזג האוויר היה מקסים משך כל הטיול. רק שכייסו אותי. גנבו לי את הארנק עם כל הכסף - שלא היה הרבה, וכל הכרטיסים שאני באמת לא יודעת למה סחבתי אותם אתי ועוד בארנק. זה העיב קצת אבל כבר התרגלתי שבכל טיול קורה משהו. בתאילנד היתה לנו הרעלת קיבה, בטורינו גנבו לי את הפס המגנטי של כרטיס האשראי שלי וגם חב׳ אורנג׳ חגגה עלי, ברומניה גנבו לסוסון את הפלאפון החדש שהיה רק בן שבועיים אז כאן גנבו לי את הארנק. ביג דיל. אז אין לי רישיון נהיגה ואין לי כרטיסי אשראי. יש את הכל חלופי בבית אך אני לא מוצאת. בתום הסיור החייזרון הלך לקנות לי ארנק ומשהו לחברה שלו. אני וסוסון היינו צריכים להגיע למלון לבד ולא מצאתי את הדרך. נכון שהיתה שם מזרקה שהטעתה אותי אבל זה לא סיבה. בסוף סוסון מצא. 3:2 טיול מאורגן. אני לא צריכה לדעת כלום בטיול מאורגן. רק לשמור לא לאבד את הקבוצה.

אתמול היינו במונסרט. לא הייתי נוסעת לשם לבד. החייזרון היה נוסע. אנחנו נסענו שוב בטיול מקומי עם הדרכה בעברית. כך היה גם יום רביעי. זה טיול חצי מאורגן. הזמנתי טיסה, מלון, העברה למלון וכל יום סיור עם הדרכה בעברית הכל מטעם ארקיע. אחכ בדקה ה-90 הלכנו לראות עוד מבנה של גאודי. אז אני אתן 4:3 לטיול מאורגן וזה רק בתנאי שאני נוסעת עם 2 הבנים. חבל. קצת עצוב. בהתחשב במצב, לא אני מובילה את הטיול.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 14/4/2017 17:22   בקטגוריות טיולים, חו"ל, פסח

רומניה היפה

אז נסעתי וחזרתי מרומניה

לקחתי טיול מאורגן קטן ודי זול. העיקר לנסע כבר

אבל נדמה לי שזה גדול עלי וזה די מייאש.

זה כבר היום השלישי שאני שוכבת במיטה ולא מתפקדת. עד עכשיו גם לא יכולתי לומר שום דבר.

הטיול עצמו קטן, נחמד, מקומות יפים, ברשוב, ואללה אני כבר לא זוכרת מה עשינו או מה היה שם. היינו בבית כנסת אם אני לא טועה, לפני זה היינו בפארק רבין, כן כן יצחק רבין שלנו והיינו באיזו כנסיה. מה שהכי זכור לי שהביאו אותנו לאיזו כיכר התיישבנו ואכלנו משהו ואחכ הגענו למלון. קבלנו חדר חבלז, סוויטה 2 חדרים. מיטת אפיריון. גם האוכל היה לא רע.

למחרת המצב רק הדרדר. התחלנו אצל דראקולה, זה בסדר ואחכ היינו אמורים ללכת למסעדה אבל הקבוצה לא רצתה. הם העדיפו קניון. זהו כאן הגיעה לידי ביטוי חיבתי הידועה לטיולים מאורגנים. אני לא עושה את מה שאני רוצה. אני עושה את מה שהרוב רוצה ואם כל הטיול היה תלוי ברוב הרי שהייתי מבלה כל הזמן בקניון. אני לא מבינה מה צריך לנסוע לחול בשביל להיות כל היום בקניון. כל הקניונים אותו הדבר. אותם מותגים אבל עושים את מה שהרוב רוצה וכך במקום ללכת למסעדה הלכנו לקניון ואכלנו במקדונלד. חבל. לו לפחות היינו נשארים בשוק של דראקולה. היה שם מכל טוב. מזכרות, חולצות רקומות, אוכל מגוון.

וכך מרוגזים התחלנו את יום המחרת. יחסית היה דווקא בסדר. עדיין טיילנו בקרפטים עדיין נוף יפה.

אבל המצב כאמור הדרדר. עזבנו את הקרפטים, נסענו לבוקרשט, מזג האוויר שחייך אלינו עד עתה פחות או יותר התקלקל. שוב מצאתי את עצמי בקניון ולא ראיתי דבר מלבד קניון. קבלנו מלון אחר פחות אטרקטיבי ובערב יצאנו לערב פולקלור. סתאאם. סוסון ממש השתעמם והחליט לחזור לבד למלון. כשחזרנו לא ראיתי אותו שם. התקשרתי אליו בפלאפון, הוא ענה לי, מיד אחרי זה הגיע לחדר בלי הפלאפון. איפה הפלאפון אין איש יודע. זה היה פלאפון חדש בן שבועיים בלבד והוא הלך לאיבוד עם כל התמונות. זה גמר לנו את המצב רוח. לגמרי.

זהו. נותר עוד יום אחד בבוקרשט גם אותו מרחנו באיזה קניון. כאבו לי הרגליים מכל הקניונים האלה ובסוף גם לא קניתי כלום מלבד אוכל וקפה. יסלח לי החייזרון שלא הבאתי לו שום דבר. זהו ועכשיו צריך להמשיך הלאה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 16/8/2016 08:01   בקטגוריות חו"ל, סוסון ים

עונת הנסיעות החלה

עונת הנסיעות מתחילה. וכן אני מקנאה. בכולם. אז החלטתי לעשות רישום. כן כן. אולי אפסיק לקנא. אראה שלא כולם נוסעים באמת וגם אני נוסעת. או שאולי יהיו לזה תוצאות הפוכות. באמת כולם נוסעים ורק אני יושבת בבית. כיוון שאני כבר לא יכולה לנסוע רחוק וגם אין לי פרטנרים. הפרטנרים הם הילדים שלי אבל לעתים רחוקות אפשר להוציא משהו מהם. הקטן גם עסוק עם החברה שלו. מעדיף כבר לנסוע איתה. בסהכ זה טבעי שהוא יסע איתה ולא איתי. ככה זה.

טוב אז לפני שבוע נסענו לדרום אדום עם הטיול המזמר. היה נחמד. היינו בשמורת פורה, בחוות השקמים, גבעת הכלניות, החץ השחור, כפר עזה, בארי ובנחל הבשור עם הגשר התלוי. גם פגשתי שם אחות של חברה שלי. היה נחמד.

איריס נסעה לזנזיבר. עשתה בחכמה. ויתרה על החורף הנוראי לטובת שחיה ושנורקל באוקיאנוס ההודי. אני יכולה שנורקל? פעם יכולתי. היום אני לא בטוחה. מתי אני נוסעת לארץ חמה בחורף? יש לי כסף עכשיו. אמרתי ברגע שאקבל כסף אני נוסעת. אז אמרתי. אני מעדיפה להשקיע בהשתלות שיניים. גם זה צריך לעשות. טוב זו ההתחלה

סמדר נסעה להשד יודע. העיקר שזה מקום יפה. הרים וים (11.3). כן דרום איטליה.

ואסתי נסעה לניו יורק

וגילי חוזר מאנטאקטיקה

ואביבה נמצאת בגואטמלה

יוסי נסע לסין (אפריל) וקורע שם את התחת. היום (15.4) הוא בטיבט

ליאורה נסעה לפילדלפיה היום היא בוגאס, היתה בהופעות של אלטון גון ובריטני ספירס, אחר נסעה למיאמי. בין השאר ראתה שם את ביונסה

מרטה נוסעת לבואנוס איירס

ורון נסע לרישיקש, הודו

אפרת נסעה לדרום איטליה

אריק בקליפורניה

גילי חוזר מהגלפגוס דרך מדריד

בני בסלוניקי (2.5) לא יודעת אם שוב או עדיין (16.5)

הריטרים נסעו למוצארט. גם היו בלונדון לא מזמן.