לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2024    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

זוטות


דומה כי המצב במקהלה מעמיד בסיכון את הנסיעה שלי לאירופה קנטט שבהונגריה. אני מאוד נפגעתי מכך שלא הזמינו אותי ועוד יותר שאמרו לי שלא מזמינים את כולם ולכן אני לא מוזמנת. אני לא כלכך חדשה במקהלה וחדשים ממני כן היה להם מקום במסיבה. אם זה כך אני לא באה.

אבל שוב זה בספק. אני הולכת למקהלה בשבילי או בשבילם. לחשוב אולי כמה המקהלה תורמת לי למרות הכל. כולל הופעות, פיתוח קול, נסיעה לחול. האם בגלל שלא הזמינו אותי למסיבה לא לנסע לחול? זה נשמע טפשי ואף על כי כן בגדול זה לגמרי לא טפשי. הרי הם מסוגלים לרוץ מהר, לעזוב אותי לבד, כבר היו דברים מעולם. יכולתי להסתובב לבד. עכשיו אני לא יכולה. אני יכולה לסמוך עליהם? אני זוכרת את הולנד. זה היה סיוט. אז מה עכשיו? אני ממש לא יודעת מה לעשות והזמן אוזל.

 

הבן הקטן שלי עושה צרות. לא רוצה לעבוד. עבד בבית קפה והפסיק. כבר חודש הוא לא עובד שם. אני לא יודעת איך אשרוד. מצד אחד כל העולם רוצה ממני כסף, מאותו צד יש עוד שני פיות להאכיל ביחס לשנה שעברה. הבן והחתולה. במקום לעבוד הוא ישן כל היום וגם כשהוא קם הוא עייף. עד עכשיו הוא למד לפסיכומטרי של ארהב אז התאפקתי. עכשיו הוא כבר נגש לבחינה אז גמרנו. לא. לא גמרנו. הוא עדין בבית. לא זה לא מדויק. הוא עובד בגנים עם בעלי חיים ולוקח לשם את האוטו שלי אפילו בלי לשאול בדיוק באמצע היום. למשך שעה או 3 שעות. כך שאם אני רוצה לנהוג כבר לאיזה מקום אני לא יכולה.

 

ואיאפשר לסיים בלי להזכיר את הנסיכה מפלנטה אחרת. שרלוט אליזבת דיאנה. באמת פלנטה אחרת. כאן אנחנו מבכים את אור אסרף, מנסים להקים ממשלה, הפרובוקציה התורנית של השמאל היא לרכב על גבי הכאב של האתיופים. לפני שבוע דובר על זיהום אוויר בחיפה שאיכשהו נמוג בתהום הנשיה אבל בארץ האגדות נולדה שרלוט הקטנה. אולי אקרא לחתולה בשם שרלוט. נראה לי מתאים.

 

ועוד משהו. ישרא עומד להסגר ביוני-יולי. כך הודיעה מריאט בפייסבוק. אני מנועה מלהגיב. 

 

ועוד משהו בהחלט אחרון להפעם: בבדיקות האחרונות שלי חל שיפור. אני לא מרגישה שום שיפור אבל אם בעלי המקצוע אומרים ויש להם הוכחות מי אני שאתנגד

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 5/5/2015 11:51   בקטגוריות שורת המקהלה, החייזר, אגדה שהיתה באמת, הבלוגוספירה  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-6/5/2015 20:30
 



24/7/2013


איך אני אוהבת לעשות פוסט כזה. ככה זורם בלי טיפה של מחשבה 7/24. 

אז ראשית נסכם את היום שעבר, אולי נוסח 5 דברים טובים שקרו לי היום

1. הנסיך הקטן מפלוגה ב׳. כן כל העולם נרעש ונרגש מהולדתו של הנסיך מקייברידג׳. ומי שזה מעניין רק את התחת שלו יכול לקפוץ. ומי שמכנה תינוק בן יומו שרץ מתועב יכול להחנק. זה בדיוק המכשף הרע מהאגדות. אני עצמי מצטרפת לשמחה העולמית כחובבת אגדות מושבעת במיוחד שהן קורות באמת. לו היתה זו נסיכה זה היה עוד יותר אגדתי. כי רוב האגדות מספרות על נסיכות חוץ מנסיך צפרדע. נסתפק במלך האריות. בכל מקרה שיהיה בסימן טוב ומזל טוב, לזכור שהוא נולד בטו באב גם אם זה לא ממש משמעותי עבורו ועבור הוריו. יש לי עוד מה לומר על העניין הזה אבל פעם אחרת

2. היתה לנו חזרה די משעממת אך בסופה נתבקשנו לבצע קטע שמגיע לטונים מאוד גבוהים. אני עברתי את זה בגבורה וכך אני שמחה להיות שייכת ל-4 המופלאות שמגיעות לטונים האלה. זה בהחלט עושה הרגשה טובה

3. חזרתי הביתה, החייזר שלי הכין איזה תבשיל מוקפץ יוצא מן הכלל.

ועכשיו נתחיל.

00:20 טוב בא לי לכתוב פוסט על הנסיך הקטן אבל במקום אחר.

1:00 זהו סיימתי. לילה טוב

1:40 מה סיימתי ...מקלחת, אוף צריך להכניס אוכל למקרר וכביסה למייבש. זהו. עכשיו לילה טוב.

 

6:45 בוקר טוב בוקר טוב. כבר מתחיל לא ככ טוב. יורד לי דם מהאף. ככה זה. יום אסאל יום בסאל. ובכלל קמתי מאוחר יחסית ואני ישנונית וזה לא טוב.

6:52 קפה עיתון

מה כתוב בעיתון?

רצח עוד ג׳ורנו ובתו, בחירות ברבנות הראשית,  תמונות של הנסיך הקטן והוריו הנסיכים הגדולים. איזה חמודים. הוא כמו בן שלי הנסיך הגדול. אם אין לך אמא אני מוכנה להיות. הוא נולד חודשיים אחרי סוסון ובגיל 9 גם הוא נפגע בראש.

 

 

איזה חמודים. איך אפשר לשנוא אנשים כאלה

לשבת על קו המים זה עסק יקר? לא בחיפה

רוג'ר ווטרס ימח שמו וזכרו

ושוב התינוק המלכותי. ועוד תמונות של תינוקות מלכותיים. ויליאם, צארלס ואליזבת. ראיתם איך הם עזבו את בית החולים? כמו כולנו כאשר התינוק בסלקל פשוט וקייט מאחורה וויליאם נוהג מקדימה בג'יפ לא הכי מלכותי. לא לימוזינה , לא נהג, שום דבר שיוציא את העיניים. אם קייט מניקה אז כמו כולנו היא לא תישן בלילות. יתכן שהוא גם יעבור ברית מילה כמסורת אבותיו. מהמאה ה-17 מלו את כל בני בית המלוכה. רק הנסיכה דיאנה לא רצתה למול את בניה. אם כך אז שם התינוק יוודע רק אחרי הברית כמיטב המסורת. אומרים גם שלקייט יש שורשים יהודיים. אם כך זה יהיה המלך הבריטי היהודי הראשון. תחזיות של מיסטיקאים לתינוק שנולד בטו באב ושמו עדיין אינו ידוע... אלה עיקר החדשות בעיתון לא מעיק במיוחד.

7:53 טוב, היום ארוך והמלאכה מרובה. איפה זה מכללת עתיד אני צריכה להיות שם ב 9:00

8:11 טוב צריך להתלבש לא לשכוח פלאפון ועט. מקווה שאגיע בזמן בהתחשב בפקקים של הבוקר

8:37 יאללה. אני הלכתי

13:42 זהו. חזרתי

14:00 ועכשיו אוכל. אוף המדיח שוב מוצף. זהו. קצת בשר קצת גבינה קצת ליצי מקיבוץ מצובה שקטפנו בעצמנו בשבת, קצת מהמוקפץ של החייזר. זה מזה טעים.

14:28 ועכשיו לנוח, כלומר להסתובב במחשב החייזר עובד, סוסון בבית הפעיל את השואב הרובוטי החמוד, גם המדיח עובד. יופי.

14:55 זהו הרובוט סיים עכשיו הוא מחפש את הבית שלו. נראה אם הוא ימצא בעצמו או יזדקק לעזרה

15:00 הלך האינטרנט

15:46 ואללה חזר האינטרנט. טוב נמשיך לסדר את הבית. בינתים המדיח גמר והרובוט מצא את הבית עם קצת עזרה. כביסה, כלים

15:58 עצבני בית המשפט האמריקאי קבע כי יהודי שנולד בירושלים אינו ישראלי.  זה מהפייסבוק

16:25 סוסון הלך לחדר כושר

17:00 זהו.עייפתי ומה בטלוויזיה? הטלוויזיה הבריטית נרגעה כבר מהתינוק לא לפני שדיווחה שהמלכה ביקרה את התינוק והזוג הצעיר נסע לסבא וסבתא מצד קייט. כן. נסיכה נסיכה אך כמו כלום היא רצה לאמא שתעזור לה עם התינוק. מה שלום טעוניה? לאון דור ואבי מתווכחים. הדיחו אתמול את מישהו? את מי? אה כן. את מוטי. חבל דווקא היה בחור טוב. יש להם שוב איזו תלבושת. מעניין מה המשימה. טעוניה מנהלת רומאן עם ערן (או שקוראים לו איתי) הוא מגמגם כמו הדודה שלי מגרמניה. לבנה ודורין שופכות מים. מה זה סוסון לא חוזר ל-6 עם? ומה ב-6? שום דבר לא שונה מהבוקר. בתלאביב משחקים בנדמה לי. שלא ידאגו שום טיל כימי לא יפול שם. הנה סוסון חזר. שהוא יפספס את 6 ? אין מצב. ב-8 נדע מי יהיה הרב הראשי

18:22 שוב אוכל. את זה באמת כדאי לתעד. מה וכל כמה זמן. גבינה לבנה 5% עוד קצת ליצ'ים.

 19:15 טוב אני הולכת לאיזה אירוע על טהרת הנשים. אני מתה מעייפות וכואבת לי היד. ביי

22:29 חזרה ישר למירוץ למיליון וגם החייזר חזר עכשיו מהעבודה

23:17 אוקיי אז הרבנים הראשיים הם הבן של הרב לאו והבן של הרבובדיה ולנסיך הקטן קוראים ג'ורג'. ג'ורג' אלכסנדר לואי. לא רק בבריטניה יש נסיכים

23:39 החייזר רק הגיע הביתה כבר יצא לבלות. אם אני לא טועה גם אתמול הוא יצא בשעה הזאת וחזר באמצע הלילה.

 

 

המלך ג'ורג'

 

00:02 זהו. תמו 24 שעות של שכרון חושים. עכשיו יום חדש מגיע . נראה מה הוא מכין לנו. היה זה יום די עמוס. לפני שנה בדיוק גם עשיתי מן תרגיל כזה ואם הנושא החם הוא מה השתנה אז ככה

1. הלכתי ללישון עם ספר. גם היום אני הולכת לישון עם ספר אלא שאני לא מצליחה לקרוא אותו. זה הספר חיים על נייר זכוכית של יורם קניוק שבא להזכיר לי למה הפסקתי לקרוא ספרים. טוב נמאס לי לחפור לילה טוב

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 24/7/2013 00:00   בקטגוריות תאריכים, אגדה שהיתה באמת, חבורת הזבל  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-24/7/2013 14:03
 



סיפור לטו באב


היום טו באב 22.7 היומולדת של האיש הראשון שלי. איך, איך אני זוכרת דברים כאלה? איך? זה היה ככ מזמן, כבר שכחתי ממנו שכחתי מה זה אהבה אבל את זה אני עוד זוכרת.

הכרתי אותו במועדון הסטודנטים של הטכניון. הוא התחיל אתי. הוא היה ככ מכוער שהלכתי למות אבל הוא ידע לדבר. למעשה טוב לי עם אנשים שיודעים לדבר, אני לא ככ דברנית ועוד פחות מזה יוזמת שיחות. הוא דיבר המון. והיה לו מן מבטא כזה. אבל איך אומרים גמני אותה תקופה הייתי לא משהו. אני רואה בתמונות נערה מכוערת, כהת עור, כהת שער, והעובדה שחברה שלי היתה דלוקה עליו היטטה את המאזנים לטובתו. היא כל הזמן דיברה בשבחו, כמה הוא חכם. בעניין חכם אני חושבת שהיא צדקה. הוא היה טיפוס כריזמטי, הוא היה כבר איש קבע בחיל הים, סטודנט בטכניון, היו לו מלא חברים שנתנו לו הרבה כבוד והיה לו אוטו. מי צריך יותר?

אצלו למדתי שאהבה זה כואב. אצלו בכלל למדתי מה זו אהבה כי בכלל לא הכרתי את הרגש הזה. לא את הפרפרים, לא את ההתרגשות ולא את הכאב. רוב הזמן היחסים שלנו נעו בין פרפרים התרגשות וכאב . הם נמשכו מכתה יא או יב עד אמצע השירות הצבאי. שם החליף אותו כוכב אחר יותר משמעותי ממנו. 

הכאב הראשון היה די קרוב להתחלה שלנו. הוא פתאום הפסיק להזמין אותי בלי לריב, בלי להודיע דבר, ואז הלכתי לטכניון וראיתי אותו. הוא עשה את עצמו לא רואה אותי. זו היתה הפרידה הראשונה שלנו. היו אחכ עוד הרבה חזרות ופרידות, הייתי אז בת 17 אילו היה לי בלוג אני משוכנעת שהוא היה אז הכוכב הראשי נוסח נפרדנו, זה כואב לי, אני מתגעגעת, עשיתי משהו לא בסדר? למה הוא עשה לי את זה? ואחרי זמן חזרנו, לא היתה מאושרת ממני, אבל עם קבלות. זכרתי גם שהוא גרם לי סבל.

כן, חזרנו, נפרדנו שוב, הוא סיפר שהוא נוסע לאילת וחברה שלי ראתה אותו רוקד במועדון של האוניברסיטה, יצאתי גם עם אחרים, הצטרפתי גם לכל מיני קבוצות כמו האמריקאים של ליאו בק עם הגיטרה, או הקבוצה של השכן שלי, שם כבר היה מישהו שהחשיב אותי חברה שלו, גם מהקבוצה הקודמת היה מישהו שהחשיב אותי חברה שלו, אפילו החברה הראשונה שלו למרות שלא היה ביננו דבר חוץ מלצאת כאשר כל הזמן ההוא בראש שלי. הוא חזר עוד פעם וכשהוא היה חוזר הייתי בשמיים. בילויים בתלאביב בטיפני, אבל הוא היה נעלם כלעומת שבא.  הוא חזר ונעלם עוד כמה פעמים בסוף זה נגמר.

מאז ראיתי אותו אולי פעם אחת. אין לי שמץ של מושג מה קורה איתו היום.

 

 

 

 

ועכשיו אנחנו מצפים להולדת נסיך. או נסיכה.

העולם כולו מחכה ללידה המלכותית

 

  !!!It's a boy

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 22/7/2013 06:46   בקטגוריות אהבה ויחסים, יומולדת, תאריכים, שירים שאני אוהבת, אגדה שהיתה באמת  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-23/7/2013 16:05
 




דפים:  
109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)