לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2024    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אפטר פורים


קיטורים קיטורים בסוף יצא לא רע.

היתה לנו מסיבה בנאמן

היתה לנו מסיבה במקהלה

פעם ראשונה מזה שנים שאני לובשת תחפושת. או שאני כבר לא זוכרת.

עכשיו היעד הבא - פסח.

אני כבר במתח.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 16/3/2017 12:48   בקטגוריות פורים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נשר שלנו


גשם גשם מיטפטף

גשם גשם איזה כיף

בגלל זה בוטלה אצלנו העדלאידע

רק שלא יורד גשם

לא היה כלום כי אין כלום

גם בחיפה

הפורים הזה התחפשו לנתניהו

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 12/3/2017 08:19   בקטגוריות פורים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ענייני דיומא


שלום. עכשיו. ככ הרבה שנים אנחנו אומרים שלום. עכשיו ואין שלום. ככ הרבה ניסו ולא הצליחו. עכשיו ג׳ון קרי מנסה. תנו לו צ׳אנס. אולי הפעם הוא יצליח. חבל. הוא עסוק גם עם אוקראינה ועוד מיליון תפקידים. אין לו ככ זמן אלינו ובכל זאת הוא מצא את הזמן. חבל שהוא עסוק עכשיו. גם עכשיו לא יהיה שלום. לדעתי הוא צודק באמרו שאיננו זקוקים להכרה של הפלסטינים. עם שרוצה שלום לא זקוק להכרה אלא ינסה להשיג שלום בכל מחיר. המחיר הוא כבד. ברור נתנו ונתנו ונתנו אבל אף פעם לא היינו ככ קרובים לשלום כמו עכשיו. שלום עכשיו ואם לא אז אף פעם. כולם יחרימו אותנו. מרוג׳ר ווטרס ועד קולדפלי. לא רוצים לראות אותם בארץ? חבל ההפסד כולו שלנו. רק בשביל פיסת אדמה שישבו עליה אבותינו. באמת זה היה מזמן. אי אפשר לחיות כל הזמן בעבר. עכשיו אנחנו כאן ורוצים את קולדפליי. מה קולד פליי. כולם מחרימים אותנו. כל פעם מישהו אחר. שכחתי כבר מי אבל אנחנו במצור. הערבים יכולים לנוע בכל מקום רק אנחנו לא. לא כל הערבים. הפלסטינים לא יכולים לנוע לשומקום. ממש אפרטהייד. כן היהודים יכולים יותר. איפה השיוויון איפה הדמוקרטיה. אנחנו לא מדינה דמוקרטית, אנחנו מדינת אפרטהייד. מה שעשו הלבנים לשחורים בדרום אפריקה עושים היהודים לפלסטינים, מה שעשו הנאצים עושים היהודים לפלסטינים. יודו נאצים. בדיוק. יודונאצים. ועכשיו יש לנו הזדמנות לכפר על עוון היחס לפלשתינים בכך שנאזרח את הפליטים מסודאן אבל גם לזה הימין מתנגד. 

והגדר הזאת. החומה הזאת. אני כל יום אלך להפגין נגד הגדר. צריך לתת להם תנועה חופשית לפלסטינים. מה זה הגטו הזה? לא מתביישים? יהודים. אמרתי יודו נאצים. והחיילים האלה הרוצחים. שברו כבר 5 מצלמות. חיות אדם. צהל אירגון מרצחים אכזרי ביותר. כמה ערבים הוא הרג מישהו ספר? כל החיילים פושעי מלחמה. את כולם צריך להעלות לגרדום. אין עם יהודי. יש רק עם פלסטיני את כל היהודים צריך לגרש מכאן. שיחזרו לאירופה אין להם מה לחפש כאן. ירושלים היא אל קודס היא בירת פלסטין והקריאות החדשות לעלות מחדש על הר הבית זו שערוריה. ליהודים אין שום קשר עם הר הבית. וגם לא עם ירושלים.

נתניהו הזה מה הוא טס לוושינגטון על חשבוני ונפגש עם כל הסלבריטאים. לא וושינגטון ולא הוליווד. שידבר מהבית. אני רוצה דירה הוא יש לו וילה בקיסריה ושלא יטוס על חשבוני ובטח לא אשתו. אני אקים אוהל ליד הבית שלו. המחאה החברתית קום תקום. היא לא מתה והיא לא תמות. בקיץ הקרוב נארגן מחאה עד שהנהנתניהו הזה יפול. שלא נדבר על אשתו. למה היא צריכה לנסוע להוליווד ויש לה וילה בקיסריה, מכוערת אחת. נהנתנית. מיטה במטוס היא רוצה. מטוס פרטי היא רוצה. מה היא חושבת שהיא מישל אובמה?

שלום שיוויון דמוקרטיה חופש דיבור זה אני. מה עשו כאן לענת קם המסכנה, ולאדם ורטה, הם בסך הכל רצו להביע את דעותיהם וזו זכותם המלאה. פה סותמים פיות לכל מי שחושב אחרת. איפה ההומאניות? איך מושיבים ילדה תמימה בכלא שרק רצתה למנוע את עופרת יצוקה. היה צריך למנוע את המבצע העלוב הזה שגרם למותם של חפים מפשע. 

החרדים האלה צריך להעיף אותם מהארץ. אוכלי חינם. גם הם כמו נתניהו חיים על חשבוננו. שילכו לפחות לצבא הטפילים האלה. עכשיו הם אכלו אותה עם חוק הגיוס אבל התחכמו לנו. רק עוד 5 שנים יכנס החוק לתוקפו. גם את תג מחיר צריך להעיף מהארץ. שילכו לסוריה. הם יותר גרועים מהסורים ומהמחבלים גם יחד.

עמנואל רוזן התיק שלו נסגר פחחחחח איזה בושה. האנס הזה צריך לשבת בכלא. האנס המטריד הזה. כל המטרידים האלה צריכים לשבת בכלא. משחררים את כולם. אייל גולן שוחרר מנחם גולן שוחרר הגולן עצמו שוחרר ומי עוד? אה חגי פליסיאן הרוצח המתועב הזה. עוד מעט גם ישחררו את עמי פופר. נורא פשוט נורא

אז איך חגגו בשדירות את פורים במקלטים? זה מגיע להם. כל פורים יעשו להם דבר כזה עד שגם הם יעופו. 

זהו. חג פורים שמח לכולם. ואם לא הבנתם התחפשתי לשמאלנית. מקווה שעשיתי את זה טוב. יותר טוב מהקלטת ההזויה שלהם. רק לציין שהרעיון הזה עלה בי הרבה לפני שראיתי את הקלטת.

 

 

 

 

אלה בטח תחפושות יותר מוצלחות

 







 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 15/3/2014 14:08   בקטגוריות חגים, פורים, תמונות, סוסון ים, אקטואליה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-17/3/2014 08:10
 




דפים:  
109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)