לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2024    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הגדה של פסח


או שמא הסאגה של פסח

זה התחיל כאשר שאלתי אנשים מה הם עושים בפסח

הבן אמר לא יודע או לא ענה בכלל

אמא שלה אמרה לא יודעת אצפה להנחיות

המחותנת אמרה לא יודעת

אמרתי לעצמי אקח מלון. 2 בתי מלון הודיעו שהם פתוחים נוף גינוסר ויערות הכרמל. נוף גינוסר 3 לילות יערות הכרמל 2 לילות בשניהם מאוד יקר השאלה אם שווה. שווה ודאי. לא הייתי בבית מלון כבר הרבה זמן. התחלתי להתחבט בין 2 המלונות. האחד רחוק אבל יש כנרת השני קרוב זול יותר ורחוק מכל ישוב. חשבתי שבסופו של דבר זה יקר מדי. 

סיבוב שני של שאלות 

הבן אמר שהוא מצטרף לסבב של המשפחה שלה 

הוא הבחור מאוד שמח לארח אותי אך בסוף גילה לי שיש לו נכדים מאומתי קורונה

חזרנו להתלבט על המלון

הוא סיפר שהם יוצאים מבידוד ביום שלישי והוא ישמח לארח אותי. אמרתי שבלי המחותנת אני לא באה כי אני לא יכולה לנסוע רחוק במיוחד בלילה. אז המחותנת תשמח לקחת אותי

חשבתי שכבר זה סגור אז חשבתי

הבן מרחובות הודיע שאין לו איפה לעשות סדר וביקש שאעשה בבית

הבחור סיפר שהנכדים שלו עדיין בבידוד ורק ביום רביעי ידעו אם יוצאים

אז אולי בכז אעשה בבית.....

המשך יבוא

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 21/3/2021 08:15   בקטגוריות פסח, הוא, החייזר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-22/3/2021 07:30
 



מה עושים בפסח?


אז מה עושים בפסח. שוב שאלה זו מנקרת לי בראש. בא לי למות. בא לי לבכות. לא אני לא אכין שוב. מקסימום לא יהיה סדר פסח. מוכרחים? הרי אני לא אוכלת כשר. לא לפסח ולא לכלום. אבל אני מרגישה עלבון. אף אחד לא מזמין אותי. אף אחד לא רוצה להיות אתי. לא הוא לא הבן שלי. ובעצם כל שנה זה ככה וכל שנה אני נפגעת מחדש. לפני שנה עשיתי סדר בבית. לי ולסוסון. דווקא הוא הזמין אותי למשפחתו וכמעט הבן שלי מרחובות בא. אבל עשו סגר ולא היה סדר, כל אחד בביתו. השנה לא יצא לי לשאול אותו וגם לא ככ נעים לי. אנחנו לקראת סוף היחסים. כל יום שואלת אם זה נגמר או ממשיך. היום זה נגמר. מחר מי יודע. ככל שאני יותר עצבנית הוא יותר שלו. חבל וזה נורא. בגלל זה אהבתי את הסגר. כל שנה כולם מסובים ואני לא. הייתי הולכת לבית מלון. פעם אחת אמא שלה הזמינה אותי. השנה שאלתי מה עושים הוא אפילו לא טרח לענות הבן שלי. בסוף הוא ענה שעושים סבב. לא הבנתי כלום. בקיצור אני גם השנה מחפשת מלון. הלואי שאמצא
נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 10/3/2021 14:35   בקטגוריות פסח, הוא, החייזר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-12/3/2021 10:51
 



מגרש השדים


הגענו לאמצע חול המועד ולי נראה שהגעתי לסוף

אז מה עשינו? 

סדר פסח

טקס הבאת העומר ברמת יוחנן

בים עם נאמן

בעיר התחתית בחיפה עם זמרת בשם אלמה ששכחתי את שמה sorry, אה כן אלמה או עלמה זוהר

צעדת יוקנעם

מקהלה

מספיק. לא?

אז היום מנוחה רק כבר ידוע שאצלי מנוחה זה לא מנוחה.

כל השדים יוצאים החוצה. 

השד הראשון הוא הבן שלי הקטן

השד השני הוא אחותי.

השד השלישי הוא פוליטיקה פוליטיקה פוליטיקה.

אמרתי משהו על נתניהו וצדקתי וזה מרגיז שזה נכון. נתניהו והמסתננים

צריכה להזמין את מגרש השדים

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 4/4/2018 15:43   בקטגוריות פסח  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-6/4/2018 01:36
 




דפים:  
109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)