לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2024    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: 5. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שוב 5 דברים טובים


לכאורה הכל בסדר ואני צריכה להיות סוף סוף מאושרת. אבל אני לא. לא שואלת למה. אולי 5 דברים טובים יביאו לי את האושר. בואו ננסה.

 

1. נוסטלגיה: בעיתון ידיעות בעמוד המרכזי פורסמה היום כתבה על אמנון כפכפי. אמנון כפכפי שירת אתי בגדוד יחד עם ערן אברוצקי זל והאיש ההוא ולמעשה היה חלק מחבורה שכללה גם את שלום בורשטיין זל. במלחמת יום כיפור הוא לחם עד שהטנק שלו נפגע. מאז המלחמה לא ראיתיו. מרגש להזכר בתקופה ההיא.

 

2. הבן שלי הגיע לסופש במפתיע. מקווה שגם השהות שלו כאן תהיה נחמדה. לא בטוח.

 

3. סוסון סחב אותי לחדר כושר.

 

4. יצאתי לאכול ארוחת ערב עם החייזרון בנולה סקס. סוף סוף הצלחנו לדבר קצת

 

5. איך אני אגיד את זה? זה פשוט אבל הקיצר סוסון יצא לבילוי והחייזרון וחברתו לקחו אותו. הם נסעו לבלות במקום אחר. כלומר החברה באה לקחת את החייזרון ולקחה גם את סוסון. זהו. זה יפה כי לא תמיד סוסון מוכן לנסוע אתה ולא תמיד החייזר מוכן לקחת אותו. 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 16/2/2017 08:02   בקטגוריות 5 דברים טובים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-19/2/2017 22:42
 



עוד 5 דברים


שוב אני קמה כרוח תזזית וחושבת שהעולם גדול עלי. ושוב אני נזקקת ל5 דברים שיוכיחו שלא כך הוא

 

1. סוסון הלך בבוקר לעבודה

2. אתמול הלכתי לבריכה של הטכניון

3. אתמול היה סוף סוף מה לראות בטלוויזיה המשמימה שלנו 2 משחקי יורו והמירוץ למיליון

4. היום יש חזרת מקהלה. אני לא אוהבת אותה אך לפחות יש לאן ללכת

5. היו דברים טובים והיו דברים רעים בחזרת המקהלה. אז הטובים: היה יומולדת לאחד החברים. הוא הביא 3 עוגות של רולדין ללקק את השפתים.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/6/2016 10:14   בקטגוריות 5 דברים טובים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-28/6/2016 16:40
 



להוציא מן המוץ


כידוע בריטניה החליטה להפרד מהאיחוד האירופי. אני לא יודעת אם זה טוב או רע. אין לי מושג מה זה ואיך זה ישפיע. אני רואה שחורות בכל הנוגע להשקעות פיננסיות. מכרתי דירה, השקעתי את הכסף בבורסה עכשיו יהיו ירידות. עוד פעם הכסף לוחץ עלי. 

אז שוב הגיע הזמן לשמח את עצמי ב-5 דברים טובים. קשה למצוא אבל זה הרעיון

 

1. מזל שיש יורו. סוסון עסוק, בשביל זה מזיזים את החדשות, וגם אני די נהנית לפעמים.

2. יש לי מלא דובדבים במקרר

3. החייזר הביא לי אוכל משימי

4. מאוחר יותר החייזר ניקה את ה irobot

5. וסוף סוף הוא ישן בבית ולא אצל ההיא

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 26/6/2016 17:53   בקטגוריות 5 דברים טובים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)