לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2024    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תמונות מהחתונה


היא העלתה תמונות מהחתונה בפייסבוק 


בכלל לא בא לי להעלות אותן אצלי

והוא העלה תמונות רק מהמשפחה שלה

כאילו אין לו משפחה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 2/11/2021 12:49   בקטגוריות החתונה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-11/11/2021 05:17
 



התמונות של הצנונית


כלתי זכתה לשם חדש. הצנונית. זה בעקבות התמונות שפרסמתי בפייסבוק. היא עשתה מזה עניין שלם ועדיין עושה. אני לא מתכוננת לוותר לה. אני יודעת. אף אחד לא ירוויח מזה. העניין הוא שלא היתה לי כוונה לעשות שום דבר רע ובאמת לא קרה לה שום דבר רע להלן ההתכתבות 

דפנה אני חייבת להיות כנה ולומר קצת קשה לי לשוחח כאילו הכל כרגיל, כי מאוד נפגעתי מכל נושא התמונות וזה הכעיס אותי ממש. יש שם רגעים אינטימיים שלנו שלא בטוח שבכלל היינו בוחרים להעלות לפייסבוק (וגם אם כן, זה צריך להיות בחירה שלנו האם, מתי, ואילו תמונות להעלות). מעבר לכך יש שם תמונה ספציפית שאני זוכרת כשביקשת לצלם אותה ואני במפורש אמרתי שרק בתנאי שזה לא עובר הלאה. והתמונה הזו מצאה עצמה בפייסבוק. לא רק כל זה.. אלא גם שכשביקשנו לא הסכמת להסיר אותם. זה גם לא פעם ראשונה שאת מעלה תמונות אישיות שלנו לפייסבוק בלי שנסכים וזה לא מקובל מבחינתי.

וזוהי תשובתי 

ל יקרה הפגיעה היא שלך והכעס הוא שלך. צר לי שבמקום לטייל ולשמוח בחרת לכעוס. התמונות הן מהחתונה של הבן שלי. להזכיר שאני ילדתי אותו ואני גידלתי אותו לתפארת. אני גם שילמתי חלק מהחתונה. את קצת צעירה מדי כדי להגיד לי מה לעשות. זו לא הפעם הראשונה שאני מרגישה יחס מזלזל בכל מה שאני עושה כולל גידול החתולה. לפעמים כדאי לשתוק לפעמים כדאי להכיל. תמשיכי לטייל ולהנות. החיים יפים.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 10/10/2021 17:33   בקטגוריות החתונה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-11/11/2021 05:33
 



טסטינג 1 2


מאז החזרה לisrablog.co.il  ישרא שובת אצלי. דווקא ברגעים הקריטיים. נו איזה רגע לא קריטי? זהו היתה חתונה. הכל בסדר. הזוג נסע לארהב. לא שמעתי מהם הרבה. פרסמתי תמונות מהחתונה שצילמתי, הזוג לא ככ אהב את זה ביקש ממני למחוק לא מחקתי יתכן שהם כועסים עלי, שיכעסו.


בינתיים עברנו את יום כיפור. צמתי, ואני קצת מבולבלת. מקווה שאתיישר מתישהו


אז ככה israblog.co.il עובד כרגע רק במחשב אחרי שעשיתי שינוי בDNS. באייפון הוא עובד חלקית. israblog.co.il נותן לי במחשב את ערוץ 13 ובאיפון לא נותן כלום. טוב זו התקדמות. לאט לאט מתקדמים. בסוף נגיע ליעד

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 16/9/2021 21:37   בקטגוריות החתונה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-17/9/2021 09:25
 




דפים:  
109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)