לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2024    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שירו של מאיר


נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 12/1/2017 21:49   בקטגוריות שירים שאני אוהבת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המת הראשון לשנת 2017


אם בשנה שעברה נפרדנו מהרבה אושיות לצערי מגמה זו נמשכת

המת הראשון הוא יוחנן זראי שהלחין שירים רבים כמו הסלע האדום, מי שחלם, אחי הצעיר יהודה

עלי הכי אהובים הם שני אלה

 

גן השקמים

 

קול אורלוגין

 

 

ריח חריף של נוסטולגיה עולה מן השירים האלה

הנה אני ילדה קטנה, עומדת בסלון, מאזינה לרדיו הענק

אבא יושב שם ושורק או שר...

איפה אבא? איפה הדירה ההיא

איפה הרדיו, איפה הסלון

דבר לא נשאר. רק השירים נשארים לנצח

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 2/1/2017 10:38   בקטגוריות שירים שאני אוהבת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-3/1/2017 10:50
 



ליאונרד כהן זל


 

 

 

 

 

ליאונרד כהן הלך לעולמו. בחרתי בשיר לא ככ מפורסם שלו. שם השיר עקידת יצחק או the story of issac. השיר עושה לי כיווצים בבטן יותר מכל שיר אחר של ליאונרד כהן.

השיר מתחיל בתיאור העקידה מנקודת מבטו של יצחק. ילד בן 9 שרץ על הגבעות עם אביו, לא יודע בדיוק מה מצפה לו אך הוא רואה נשר או עיט ואביו בנה מזבח... מאוחר יותר הוא עובר לגיל יותר מבוגר מביע בקורת על הורים ששולחים את ילדיהם לקרב ועל מלחמות בכלל. החלק הראשון של השיר מובן החלק השני צריך פרשנות. ואני מבינה יותר דרך המוזיקה והצלילים את הקטע הנורא של עקידת יצחק.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 11/11/2016 09:34   בקטגוריות מוזיקה, שירים שאני אוהבת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)