לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2024    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אין כמו ישראבלוג


אני כבר לא יכולה להגיד שום דבר בפייסבוק

אם אני רוצה לקטר על הבן שלי הוא שם ורואה הכל

אם אני רוצה לקטר על הבן השני גם הוא שם ורואה הכל

אם אני רוצה לקטר על אחותי גם היא שם ועלולה להשתמש בזה לתביעה

היה לי חבר הומו. הוא נעלב עד עמקי נשמתו כשכתבתי משהו על הומואים ומצעדי גאווה. עד היום הוא לא מדבר אתי

יש לי חברים שמאלנים. רובם מהמקהלה. חלקם חיים בשלום עם הדעות שלי חלקם לא יכולים לשמוע. לא מתחשק לי לריב איתם. אם לא נכנסים לפוליטיקה הם דווקא אנשים נחמדים

יש לי חבר ערבי. אני לא יודעת מה הדעות שלו אבל רצוי להמנע מלרשום פוסטים תומכי ימין שמדברים על ערבים. אפילו לא תמיכה בחוק הלאום. בסהכ הוא בחור טוב וחברותי.

אז מה נשאר? תמונות, טיולים, לא מחייב.

פה לעומת זאת אני יכולה לדבר על הכל. על הבן האחד על הבן השני על אחותי הצולעת על הומואים על השמאל ההזוי ערבים רוצחים וחוק הלאום וכל דבר שעולה על דעתי

אין כמו ישראבלוג

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 20/8/2018 11:38   בקטגוריות הבלוגוספירה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא סוגרים את ישרא


לא סוגרים את ישרא? 

כפרה עליכם

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/12/2017 14:46   בקטגוריות הבלוגוספירה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/12/2017 20:07
 



אוהבת לשבת בבית?


אני יושבת ומגבה ומגבה ומגבה. אין תקלה שלא היתה לי או נדמה שהיתה. פשוט כאב ראש לא נורמלי אבל אני אתן ליצירת המופת שלי ללכת כך סתם? נכון אמרתי שלא איכפת לי שהבלוג ילך אז אמרתי. אני סוף סוף מיבאת מוצרים לוורדפרס אבל הוא לא רוצה להדפיס את כל הגיבוי. לוקח לעצמו דף אחד או שניים וכל היתר בפח. כלומר על המחשב. אני חושבת שגיביתי כבר 1000 פעם. אוף המחשב הזה. לא יודעת מה יהיה בסוף. אני כבר כמה ימים לא יוצאת מהבית. מילא לא נורא. שום דבר לא מחכה לי בחוץ. 

בינתיים חנוכה עבר. חבל. היה נחמד עם הנרות האלה. לא עשיתי הרבה. נר ראשון בבית עם סוסון ועם המקהלה נר שני הייתי במסיבה מטעם נאמן נר שלישי לא הדלקתי נר רביעי לא זוכרת נר חמישי הדלקתי גם עם חייזרון שהיה סופשבוע בבית גם נר שישי. זה היה החג של החגים וגם חגגנו לחייזרון יומולדת יום ראשון הוא היה פה כל היום ולמד בערב הוא מחק לי את word 2010 בטעות ובעצם מיום ראשון אני לא יוצאת מהבית. בעצם הלכתי לקנות word חדש אז כן יצאתי והיום סידרתי את word אבל משהו כאמור בוורדפרס לא עובד. טוב קשה לומר שאני משתעממת בבית אך רצוי שאצא יותר. מזג האויר די נוח. טוב אני תמיד אהבתי לשבת בבית רק שזה מתסכל אותי. היה לי ניחום אבלים לא הלכתי, 2 חברות מקהלה מאושפזות, לא הלכתי. אחכ אני מתלוננת. אז הקיצר אני יושבת בבית מתוסכלת. טוב, יעבור. מחר אצא. מבטיחה.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 20/12/2017 17:07   בקטגוריות הבלוגוספירה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-10/1/2018 14:11
 




דפים:  
109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)