לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2024    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: 3. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עוד חשבונות


ושוב אירוע ישן שאיני זוכרת את כל פרטיו וגם לא בדיוק מתי זה היה אבל קטע ממנו בלתי נשכח.

 

שבת. מאיזו סיבה אני לא רוצה לבלות אותה עם הילדים. אני מתקשרת להורים, אולי הם רוצים קצת את הילדים שלי, מה יש?

אני מתקשרת, אבא עונה לי . אפשר להביא את הילדים? 

אני תיכף בא להביא אותם

אתה בא אלי לקחת את הילדים?

כן, אני תיכף נוסע לסבתא ל׳

מה עניין סבתא ל׳ אמא לא בבית? 

אמא בבית

בסדר אז אני אביא את הילדים

אז לא לנסוע לסבתא ל?

מה סבתא ל? תסע לסבתא ל

אז את מביאה את הילדים או אני נוסע לקחת אותם מסבתא ל? אני לא מבין

איזה סבתא ל? הילדים שלי בבית ואני רוצה להביא אותם אליכם...

את רוצה להביא לכאן את א וג?

מה פתאום א וג? הילדים שלי, סוסון וחייזרון. שכחת כבר שהם קיימים. נכון?

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 7/8/2014 07:26   בקטגוריות ראש3  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-7/8/2014 10:56
 



דברים שקשה לי לשכוח


אני לא זוכרת בדיוק מתי זה היה. אני מנסה להזכר לפי סימנים ולהעמיד את זה על ציר הזמן...

 

... סוף סוף מצאתי עבודה. שיווק יחידות נופש. הייתי הולכת אחהצ לעבודה, מנסה לשכנע אנשים לרכוש דירת נופש בשוויץ

למותר לציין שלא הצלחתי למכור אפילו יחידה אחת. אלה הכישורים שלי בשיווק. למותר לציין שאף אחד גם לא הצליח למכור לי דירת נופש ותאמינו לי הרבה ניסו. עוד בארהב. אף אחד לא הצליח, אך כאשר הנושא הזה עשה עליה אני נכנסתי לעניין הזה. טוב אפס יחידות אפס משכורת. לא הרווחתי גרוש מזה

 

אמא ואבא באו לבקר איזה אחהצ בלי להודיע ואני כבר התלבשתי לעבודה

אני צריכה ללכת אמרתי

לאן? שאלה אמא

לא תאמיני

נו לאן?

אני הולכת לעבוד

כן??? איזה יופי. איזה עבודה מצאת?

יחידות נופש, שיווק ומכירת יחידות נופש כמו קלאבוטל

נו שיהיה לך בהצלחה

שזה לא יהיה על חשבוני רעם פתאום הזקן

מה זאת אומרת?

מצאת עבודה ושזה לא יהיה על חשבוני

למה אתה מתכוון?..

למה שאמרתי...

חתיכת חרא זקן התפרצתי בזעם. במקום לשמוח אתי ככה אתה מדבר?? איזה חשבונך, מה על חשבונך? מה יכול להיות כאן על חשבונך. כן אני יודעת. אתה פוחד שאני אהיה כמו אחותי ואעסיק אתכם כל הזמן עם הילדים שלי. תתבייש לך. אתה כל הזמן עסוק עם הילדים שלה, אני בכלל בקשתי ממך משהו? תתבייש לך , מגעיל אחד.

אני רק אמרתי

לא רוצה לשמוע. גועל נפש. לך מפה. לך מהבית שלי. לא רוצה אותך פה...

והם הלכו

אמא התנצלה אחכ בשמו.

מה את מתנצלת? אמרת משהו? התפרצתי עליו, לא עליך לשם שינוי. אל תתערבי

אני לא יודעת מה קרה לו

גמני לא יודעת

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 6/8/2014 09:31   בקטגוריות ראש3  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שמחת תורה 2004


הסיפור ההוא קרה בשנת 2004 או לפני , אני כבר לא זוכרת. אני כבר לא זוכרת איפה זה היה בדירה שלה 4 מפלסים עם המרפסת או בבית החדש שלה שאמא קנתה לה. איך שלא יהיה התכנסנו אצלה אז כולנו. בבית הקודם שלה היתה מרפסת גדולה והיא בנתה שם סוכה והזמינה את כולנו לחגוג ובבית החדש שלה אין מרפסת אך יש מקום לפתוח שולחן גדול. אם זה קרה בבית עם המרפסת הרי שזה קרה לפני 2004 ואם זה קרה ב2004 אז זה כבר קרה בבית החדש שלה. מכל מקום לי זה חשוב מתי דברים קרו, כי בלבול בזמנים יכול לתת זוית מבט שונה בתכלית...

ובכן נתכנסנו אצלה לרגל שמחת תורה. הילדים שיחקו הנשים קשקשו, הכל סביר

לפתע אבא התחיל לצרוח עלי, אני לא יודעת למה ולא זוכרת

שבי - הוא אמר. אני אבא שלך

אני כבר ילדה גדולה ואתה לא אומר לי מה לעשות - עניתי.

אני אבא שלך ואת תעשי את מה שאני אומר לך

כן? קמתי והלכתי.

הלכתי הביתה. אני כבר לא זוכרת אם השארתי שם את הילדים או לקחתי אותם אתי

אני רק זוכרת שקמתי והלכתי ובתום האירוע הם באו אלי.

אני חושבת שאבא התנצל.

ואמא אמרה זה אבא שלך. את צריכה להקשיב לו...

 

אני באמת לא יודעת איך להתייחס לאיש הזה גם אחרי מותו. מצד אחד הוא התנהג אלי מאוד בגסות בשנים האחרונות. מצד שני הוא שמר עלי. כשהוא היה חי ובריא ומתפקד קיבלתי מההורים כל חודש 1000 שח. אמא היתה נותנת לי את הכסף ביד במזומן. כאשר הוא חלה העסק קצת התחיל לזייף, פעם כן פעם לא. פעם בצ׳ק כי אמא לא יכלה להגיע לבנק בלי שאבא יסיע אותה. אחרי מותו אמא לגמרי הפסיקה לתת לי כסף למעט התקופה הקצרה בה היא חילקה את השכר דירה שהיא מקבלת ל-3. שליש אני שליש היא שליש אחותי כשאחותי מקבלת את השליש שלה. כבר שנה אני לא מקבלת ממנה כלום ואילו אחותי מקבלת מזה שנתיים 3000 שח כל חודש. את כל שכר הדירה.... מעניין אם גם עכשיו היא מקבלת את הכסף הזה שהרי אמא בבית אבות, כבר לא גרה בדירה... 

אני רק יודעת שלמרות שאבא צרח עלי והתנהג נורא הוא גם שמר עלי קצת... אני ממש לא יודעת איך להתייחס אליו וגם לאחרים אני לא ככ יודעת

 

טוב למה לשבור את הראש

היום מתחיל המונדיאל

קצת מנוחה לנפש

 

גביע העולם בכדורגל 2014

 

 גביע העולם בכדורגל 2014

 

 

גביע העולם בכדורגל 2014

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 12/6/2014 08:50   בקטגוריות חגים, אבא, ראש3  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)