לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2024    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: kq7. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חדר בריחה


אתמול הייתי לראשונה בחיי בחדר בריחה.

שמעתי רבות על הדבר הזה. סיפרו לי בערך מה זה. הייתי חייבת לנסות

ובכן יצאנו אני ושני בני אל הים הפתוח, גילינו צוללת, לא מצאנו בה שום דבר מיוחד אך משרצינו לצאת הדלתות נסגרו והיא החלה לטבוע.

כך מתחיל סיפור הצוללת שבמפרץ חיפה.

תוך שעה היינו צריכים להחלץ ממנה אחרת גורלינו יהיה כמו הצוללת דקר.

טוב אז בעזרת רמזים נחלצנו. והאמת זה היה מגניב.

הבן שלי הצעיר מצא מפתח לא יודעת איך ומצא רמזים במהירות גם אני לא יודעת איך. הוא פתח איזו קופסה ומצא שם חלקי פאזל. גם באניה שבחדר הסגור מצא חלק פאזל ופנס uv שבעזרתו הוא מצא מספרים על הקירות. פה נתקענו. עזרו לנו קצת מבחוץ וכך יכולנו לפתוח את הדלת... בסוף יצאנו. את רוב החידות פתר הבן הצעיר, סוסון גם פתר קצת ואני נו המחשבה שלי כבר לא הכי. קצת מהר מידי הכל. לא נתנו לי להתקרב.

 

זה הזכיר לי את ה quest הראשון שלי הלא הוא king's quest 7 . בסך הכל זה אותו עקרון רק שבזמנו פתרתי את החידות במחשב ולא במציאות ללא הגבלת זמן. הא. איזה משחק גדול זה הking quest. כל כך הרבה שנים ולא נס ליחו. אז סהכ חדר בריחה זה king quest בקטנה. 

זה היה חדר הבריחה הראשון שלי. יהיו עוד

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 18/6/2017 16:43   בקטגוריות kq7, החייזר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צליחת הכנרת הראשונה


או, הנה משהו יפה בשביל השרביט ההוא הפעם הראשונה שלי.

הפעם הראשונה שצלחתי את הכנרת.

כן, הרי כמעט כל שנה אני עושה את זה, זה אירוע חשוב,

הפעם הראשונה היתה הצליחה ה-23 , הייתי אז בת  23 וכל שנה חוגגת צליחת הכנרת יומולדת משותף אתי. שנה שעברה הייתי בת 60 , היתה זו הצליחה ה 60 , חשבתי שזה יהיה אירוע מיוחד, אולי יוענקו תעודות מיוחדות, זה לא היה, ובכלל פחדתי שלא אגיע.... טוב...

הייתי אז שחיינית לא רעה, הגעתי לרפסודות של החוף השקט בקלות. אבל צליחת הכנרת? פחד אלוהים. לא היה אז מסלול קצר. אני אוכל לעשות את זה? שאלתי את החברים. כן, בטח, את עושה את זה בהליכה, אמרו לי , מה זה בשבילך, זה peanuts .

ואז, סחבתי את אחותי לאירוע, היא היתה האמיצה מביננו ובהשראתה קבלתי אומץ גם אני. וכך בבוקר אחד נסענו, הגענו לחוף האון והתחלנו לשחות. אל תתאמצי אמרתי לעצמי, תשחי לאט לאט, תשחי על הגב. לאט לאט הגברנו את הקצב, רואים את הכובע הזה? אנחנו נעבור אותו, וכך עברנו כובע אחרי כובע עד חוף צמח. בחוף צמח חיכו לנו ההורים וכך בתרועת ניצחון סיימנו את הצליחה... לא לא סיפור, לא הצליחה ולא הפוסט

רק מה קרה לנו מאז...

וכמו שמסתיים המשחק האהוב עלי שמזמן לא הזכרתי something went terribly wrong with you my sister. let's start from the beggining shall we? אבל זה התאפשר כשהפכו אותה קטנה קטנה עי מכשיר שנמצא בביתה. רמז?

 

***

טוב, כרגע יש לנו את המונדיאל ובעל הבית השתגע. רציתי לעשות פוסט של דודלים אבל כל יום יש דודל חדש ולפעמים אפילו שניים. אז זהו הדודל היומי

 

גביע העולם בכדורגל 2014

 

היום נכנס למשחקים האיש הזה

 

 

ומנגד גם האיש הזה

 

 

בנות אתן בטוחות שמונדיאל לא מעניין אתכן?

 

והנה עוד כמה

 

 

גביע העולם בכדורגל 2014

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 16/6/2014 07:29   בקטגוריות ספורט, kq7  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-16/6/2014 09:58
 



ארבעה בנים


כשחזרנו ארצה היו לי 2 בנים אחד בן  10 ואחד בן 7 חודשים בדיוק

לה היו גם כן  2 בנים אחד בן 3 ואחד בן שנה.

הם גדלו ביחד.

ושוב עולות בי תמונות מעורבבות באי סדר

אני זוכרת שהבן הקטן שלי התחבר יותר עם הבן הגדול שלה

אני זוכרת איך הם טיפסו יחד על האבנים בחוף. איך הם לא פחדו איך הם לא בכו ולשניהם היתה מוטוריקה טובה

אני זוכרת שפעם יצאנו לטיול. הבן הקטן שלי היה כרוך אחרי הבן הגדול שלה והיה מחקה אותו בכל דבר.

היינו נפגשים אצל אמא, הם היו משחקים בפלייסטיישן

הם היו באים אלי, אנחנו היינו באים אליהם. פעמים רבות השארתי אצלה את הבן שלי, פעמים אחרות היינו שתינו יושבות במטבח ומקשקשות והילדים היו משחקים. אני זוכרת שפעם התחלתי בשביל הבן הגדול שלה משחק של KQ7 . הוא אמר שזה נורא יפה. הבטחתי להמשיך בשבילו. מעולם לא המשכתי. הוא כבר מזמן יכול לשחק אותו לבד אם זה בכלל מעניין אותו.

אני זוכרת איך הם שיחקו למטה אחרי שסיימנו לאכול אצל אמא

כל זה איננו עוד

אני גם זוכרת איך ניסו להפריד ביניהם ובכוח לחבר את הבן הקטן של אחותי עם הבן הקטן שלי רק בגלל שהם יותר קרובים בגיל. ואולי בגלל עוד כל מיני סיבות. וזה כבר אחרי שהבת שלה נולדה. אני זוכרת איך ישבנו פעם בגן האם לראות איזה מופע, שוב הבן הגדול שלה שיחק עם בני הצעיר, בנה הצעיר ניסה להצטרף אך לא נתנו לו והוא בכה. הוא בוכה אמרו לי אמא ואחותי. לא איכפת לך שהוא בוכה? איזה מן דודה את. תגידי לבן שלך שישחק איתו.

הם גדלו יחד לתוך הסכסוך הזה. הסכסוך הפריד ביניהם.

אני זוכרת את היומולדת ההוא שבגללו נכנסתי לישרא, איך הם באו ואחכ רצו ללכת לסרט ביחד.

אני זוכרת איך 2 בניה עזבו את בני בטיול לחרמון,

אני זוכרת איך הבנים שלה עזבו פעם ביחד בג'יפ אחרי מפגש אצל הורי וכבר לא ירדו למטה לשחק

ובכל זאת נשאר משהו. השירות הצבאי הפגיש ביניהם חזרה במידה מסוימת

עכשיו הוא לומד רפואה באיטליה.

גם הבן שלי רוצה ללמוד בחו"ל

הם יכלו להיות חברים הכיטובים.... 

בינתיים נראה שהוא משמש לו כמודל

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 11/3/2013 08:31   בקטגוריות kq7, עולמות אבודים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ללא שם ב-16/3/2013 15:54
 




דפים:  
109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)