לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2024    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סיוטים


רוחי היתה כה נכאה... סבלתי מסיוטים

זה היה אחרי שהיא פיטרה אותי, תקופה ארוכה, בין הפיטורים ללדת ביתה

שום דבר לא יצליח לך אמר המיסטיקאי ואכן שום דבר לא הצליח לי.

אני זוכרת את עצמי שוכבת במיטה ופני בתוך הכרית

מה עושים? מתי זה יגמר

עד היום זה בעצם לא נגמר

תקופה באה תקופה הולכת אבל הכל אותו הדבר.

אני זוכרת שחלמתי על אמא. שהלכתי לבנק והוא היה ישן כזה, קצת אפל, עמדות הטלרים בנויות מעץ מרקיב והתאורה עמומה. אמא נמצאת שם ומספרת שאני מקבלת כספים עבור הבן הצעיר שלי, דבר שאני מנסה להסתיר. מלשינה. כן אמנם היא משקרת כל הזמן אך ממני היא דורשת יושר ואמינות ולא איכפת לה להפליל אותי. ובעצם זה כך במציאות בנסיבות אחרות.... היא תספר עלי כל דבר רע שאפשר, כדי להראות בסדר בפני כולם.... אבל בחלום זה רק מחדד את הדבר ... שבמקום לתמוך בי או לגבות אותי היא דופקת אותי. מאז ומתמיד

אני זוכרת עוד חלום נורא, שמישהי שלמדה אתי בבצפר הנורא ההוא יש לה גידול בראש, סרטן, והגידול מוציא ניצוצות, ברקים ואני בורחת, לא רוצה לראות את זה, זה מפחיד אותי. רודפים אחרי ומשיגים אותי. אני לא חייבת לראות כל דבר, אני אומרת, אני לא חייבת לחוות את כל הדברים הרעים. עזבו אותי.

ואת החלום הכי מפחיד אני עוד זוכרת וזה לא מרפה ממני. אותה נקודת אור שבאה מהמפרץ אופפת אותי ומתנפצת סביבי כאלפי זגוגיות....

אני זוכרת עוד, משהו בקשר לע׳ וביוב זורם ברחובות

שום דבר לא יצליח לך אמר אותו מיסטיקאי ואכן שום דבר לא הצליח לי

הלכתי לטיפול פנים, סידרה של טיפולים וכל הפרצוף שלי התנפח. הלכתי לקחת זריקת קורטיזון כדי שהנפיחות תרד, הפסקתי את הטיפולים ודרשתי את הכסף חזרה. גם אחותי התחילה את אותה סידרת טיפולים, אצלה זה דווקא עבר בשלום אך היא הפסיקה אותם באמצע, כשאני הפסקתי...

עשיתי קורס סוכני נסיעות, הבטיחו עבודה בתום הקורס, עבודה לא קיבלתי. זכרתי שקיבלו את אחותי לעבודה כסוכנת נסיעות בלי קורס, אותי עם קורס לא קיבלו....

עד היום המזל הרע רודף אותי. עד היום כל הדלתות נסגרות בפני. כמו אז. אני לא מפרטת אבל זאת התחושה. כל מה שאני מתכננת מתפקשש, ולפעמים בצורה מוזרה ביותר. לפעמים אני מחייכת, אומרת יהיה בסדר, לא הכל רע בעולם הזה, לא הכל אבל הרוב.... מנגד לא רק אותי פוקד מזל רע...

בסוף הזמנתי את אותו מיסיקאי אלי הביתה. הוא אמר לי לזרוק איזו בובת חייזר על מחזיק המפתחות שלי שעשויה מחומר זוהר בחושך. מאז הסיוטים חלפו. המזל הרע לא. גם הרוח לא ככ נכאה כמו אז... למרות הכל רוחי לא נכאה... אני רק נזכרת... שפעם היה נורא... אולי פשוט התרגלתי...

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 17/5/2014 07:12   בקטגוריות חלומות, מיסטיקה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-17/5/2014 16:47
 



יאוש פגש יאוש


אני שוכבת על הספה נרדמת ליד הטלוויזיה. אני תמיד נרדמת ליד הטלוויזיה. לא יכולה לעצור את זה. עיני נעצמות, אני ישנה עמוקות ולפתע מופיעה לי סבתא. אמא של אבא. סבתא שלי בבית שלי? אני די נבהלת. מה היא עושה פה? לא ראיתי אותה המון זמן והיא נראית שמנה ובריאה כמו פעם. סבתא... אני מתעוררת... סבתא שלי היתה פה. נו מה היא רוצה להגיד לי? אני כבר אדע. עכשיו אני לא יודעת אבל אני כבר אדע.

למחרת בבוקר טלפון. לא עונה. לא מספיקה לענות. אני מתקשרת חזרה למספר שעל הצג. בית ההחלמה. התקשרו אלי מבית ההחלמה. קרה משהו? אני שואלת. לא קרה כלום זו היתה טעות עונה לי הקול שמעבר לקו. אני לא שקטה. מתקשרת שוב. התקשרתם אלי קודם, רציתם לספר לי משהו? אמא בסדר? כן אמא בסדר הכל בסדר. אז למה התקשרתם אלי. זו היתה טעות, עונה לי אותו קול. לא זו לא היתה טעות אני אומרת. לא יתכן שתגיעו אלי בטעות...

מה סבתא רצתה להגיד לי? אני לא יודעת. בטח שוב קרה משהו לאמא. מפחידה אותי הסבתא הזאת.

לוקחת את האוטו נוסעת לבית ההחלמה. אמא בחדר האוכל. מה קרה לה? כל הפרצוף שלה כחול, הכל שטפי דם. מה קרה לך אני שואלת אותה, שוב נפלת? שוב נפלתי היא עונה. איך? לא יודעת. נפלתי. אני מסתכלת עוד. היד שלה בגבס. היא שברה גם את יד שמאל. שורש כף היד. לקחו אותה ללין ועשו לה שם גבס, לא עשו לה ניתוח. נו, לא ככ נורא אם זה בלין. אני מנסה לשאול את הצוות מה קרה וגם מה זה היה הטלפון הזה. למה התקשרו ואמרו שלא קרה כלום? הרי כן קרה אז למה התקשרו ולא אמרו. אין שם אף אחד.  מוזר הכל מוזר... אני מסתכלת על היד המגובסת שלה, לא מזמן בכיתי על היד שלי שעדיין לא בסדר וחשבתי על הידיים של אמא שהיא בת למעלה מ-80 והידים שלה יפות משלי. עכשיו גם לה יש גבס. עכשיו היא כמוני...

יחד אתי בא טכנאי לעשות לה שיניים. על כל הפרצוף השבור שלה הוא עושה לה שיניים. למה היא צריכה שיניים תותבות. מה היה לא בסדר בשיניים הקודמות. לא נוח לה עם השיניים החדשות. יהיה צריך להתרגל. כן, צריך להתרגל לגבס, לשיניים החדשות, ברצינות מה זה הקטע הזה עם השיניים.

היא מתחילה לספר לי שאחותי שוב מרגיזה אותה. מרימה את האף . פרושה פאני. טוב כבר שמעתי את זה הרבה פעמים.... יאוש. ממש יאוש

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 17/3/2014 07:38   בקטגוריות אצבע אלוהים, חלומות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-19/3/2014 11:32
 



חלומות פז


חלמתי הלילה על אמא

שהיא הזמינה אותי לבקר אותה בבית

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 23/1/2014 08:23   בקטגוריות חלומות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-23/1/2014 19:06
 




דפים:  
109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)