לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2024    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מביך


בכל מקרה הגירסה שלה אינה תואמת את הגירסאות של אמא.

אמא אמרה שהיא שילמה את הבית הלבן. זה עלה לה 70,000 שקל.

אחותי אמרה שהיא שילמה את הבית הלבן

גם בעלה אמר בזמנו שהוא שילם את הבית הלבן והכל ממנו

אז מי שילם את הבית הלבן?

אמא אמרה שאחותי קנתה דירה ב2008 והיא סייעה לה.

אחותי לא הזכירה את זה.

הלכתי לבדוק

רק 2 דירות רשומות על שמה. זאת שהיא גרה בה וזאת שאמא גרה בה.

אין זכר לדירה שלה מ-2008

אין זכר לכל הדירות שהגיעו אליה מבעלה.

לאן הן נעלמו???

הן קיימות בכלל?

הן רשומות עש מישהו אחר?

הן נמכרו או נמסרו?

מי יודע, תעלומה...

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 24/10/2013 08:55   בקטגוריות הבית הלבן, ראש1  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הגירסה שלה


בסוף התקשרתי למפלצת. הרי בסופו של דבר היא הלכה לחתום על חוזה ולקחה את הצ'קים לעצמה. אמא לא עשתה את זה.

אבל לדבר עם המפלצת זה מסוכן.

היא אמרה שהיא לא חתמה על החוזה. זו לא דירה שלה. אמא חתמה על החוזה. אסור לעשות את זה. אבל היא זו שהיתה שם ולקחה את הצ'קים. ובעבר הרי היא השכירה את הדירה של הדודה בגרמניה בלי ידיעתה ולקחה לעצמה את הכסף. נכון מאוד שאסור לעשות את זה אבל היא עשתה.

היא התחילה להסביר לי למה הצ'קים מגיעים לה. זה מפני שהיא קנתה את הדירה. והיא קנתה את הדירה בשביל אמא בכספה שלה ואני צריכה להודות לה על זה שהיא הרי מטפלת באמא גם בשבילי. היא ראתה את אמא עולה 3 קומות ומגיעה לביתה מעולפת, היא אמרה שזה לא יכול להמשך כך, אז היא קנתה את הדירה ושיכנה שם את אמא. יש שם מעלית ואמא לא צריכה לטפס 3 קומות ואני רק צריכה להודות לה על כך. עכשיו אמא משלמת לה שכר דירה. היא לא מוכנה לתת לאמא לגור שם בלי שכר דירה. אם אמא לא תשלם היא תוציא אותה משם ואני אמצא לה פתרון אחר. היא מכל מקום תשכיר את הדירה למישהו אחר, אפילו בשכר דירה יותר גבוה והוא ישלם לה את המשכנתא. היא אמרה שזוהי עיסקת נדלן טובה ומותר לה לעשות עסקאות נדלן כמה שהיא רוצה. היא עכשיו גם סוכנת נדלן, היא עברה קורס סוכני נדלן בהצלחה. את אשה חכמה היא אומרת לי. אני לא מבינה איך את לא מבינה את זה. כן אני אשה חכמה. את משל העורב והשועל קראתי מזמן.

אני אשה חכמה עניתי ואני רואה את זה אחרת. לצערי כל מי ששמע את הסיפור הזה רואה את זה כמוני גם אם אין לו 120 IQ .  אני רואה אותך לוקחת לעצמך את כל השכר דירה  מהדירה של אמא שמיועדת גם לי וקונה עם זה את הדירה שאמא גרה בה בכסף שמגיע לי. את שילמת סכום מזערי בהתחלה, את כל היתר אמא משלמת. כך שזו למעשה צריכה להיות דירה של אמא והיא על שמך. הדירה של אמא , הקודמת , זו לא דירה שלך. את עושה בה מה שאת רוצה. אם אמא משכירה את הדירה ונותנת לך את הכסף היא צריכה לתת לי חצי, או לחילופין לתת לי את אותו הסכום שהיא נותנת לך. ומה אמרת עכשיו? אם אמא לא תשלם לך את המשכנתא את תעיפי אותה מהבית בגילה ובמצבה? ובכל זאת את הלכת לשם בעצמך כאשר אמא קבעה ללכת אתי.את אמרת שאמא חתמה. איך היא חתמה אם היא לא היתה שם? כך אני מבינה את דואגת לאמא שלך.

אמא שלי היא קטסטרופה, אמרה. עכשיו אני מבינה אותך. היא ירדה לחיים שלך ושל אבא, עכשיו היא יורדת לחיים שלי. אני מצטערת שאני בכלל מתעסקת איתה. היא אומרת שאני גונבת לה כסף מהחשבון. איזה גונבת? היא מבולבלת. היא לא יודעת מה קורה עם עצמה. את בכלל לא יודעת מה קורה

אולי הגיע הזמן שאדע מה קורה. רק את יודעת וגם זה לא מוצא חן בעיני.

איךשהוא היא שינתה את הנושא. חבל על העצבים שלך. היא אמרה. את הורסת את עצמך ואת כל המשפחה. את שונאת אותי ואני לא יודעת למה. עשית כל מיני דברים עם השנאה שלך. איך כתבת עלי, איך לכלכת עלי, אני לא לכלכתי עליך. אני לא קיבלתי גרוש אחד יותר ממך. אני עבדתי קשה. אני בניתי את הכל במו ידי. רק דירה אחת קיבלתי מאמא. גם את קיבלת דירות מאמא. את קיבלת את הדירה שאת גרה בה....

כן כמו ששערתי הדירה העלובה הזאת שאמא קנתה לי לפני מיליון שנה עדיין מוציאה אותה מכליה ולא רק אותה. מה יש להם עם הדירה הזאת?

ואת קיבלת 4 דירות

אני לא קיבלתי גרוש

את לא קיבלת גרוש?

לא. את סתם מדמיינת.

אוקיי אז מה עם הבית הלבן? אמא אמרה שהיא שלמה לך את זה

אמא לא שילמה כלום. זה מה שהיא אמרה לך?

כן

אמא היא אשה מבולבלת

את שילמת את זה?

כן

אבל בעלך חסם לך את החשבונות.

הוא פתח אותם מזמן. כל מה שיש לי זה ממנו. היה לנו משפט גירושין זכיתי בהרבה כסף, הכל ממנו.

ומי שיפץ לך את הבית?

אני. אני עובדת ומרוויחה . את סתם מדמיינת שאמא נותנת לי. אמא לא נותנת לי כלום. רק את הדירה שאני גרה בה (כאילו שזה לא מספיק) ואת קיבלת את כל הכסף.

לא קיבלתי כלום....

אז את רואה את סתם שונאת אותי והורסת את המשפחה.

אני לא סתם שונאת אותך יקירתי. את השנאה שלי הרווחת ביושר כל טיפה של שנאה. גם אם אמא קנתה לך רק דירה אחת אתם הסתרתם את זה ממני. רק הייתי צריכה לגלות את זה. (ובכלל למה מגיע לך דירה בכרמל אם את מתגרשת? גמני קבלתי דירה בכרמל? דירה אחת זה שום דבר? אבל את כן קיבלת 4 דירות מאמא)..

אני יודעת למה את שונאת אותי. זה בגלל שפיטרתי אותך וגם בגלל איך שאמא מתייחסת אלינו באופן שונה. אבל אני לא אשמה. הבעל שליי רצה לפטר אותך. אני החזקתי אותו בכוח שלא יעשה את זה.

אחותי היקרה. מזל שנזכרת להגיד לי את זה אחרי 15 שנה. אילו היית באה ואומרת לי את הדברים אז, כמו היום, אם הייתם אומרים לי אז שלא צריך משווקת אולי הכל היה אחרת. אבל את בחרת לשתוק ולהתעלם, לשחק הכל כרגיל כאילו אני חתיכת סמרטוט. לא הייתם צריכים משווקת, בודאי שלא. רק בזכותי אתם בניתם את האימפריה שלכם והשלכתם אותי מאחור בחוסר כל.

את האימפריה בנינו הרבה אחרי שאת הלכת. כאשר המושלם תמך בנו.

אני לא אכנס לזה, בטח לא בענייני זמנים אבל העובדה שרק עכשיו את מדברת אתי אומרת דרשני.

למה את לא דיברת?

ניסיתי. נסיתי הרבה פעמים וכל פעם את אמרת לא עכשיו. את התחמקת מלדבר אתי. עכשיו כבר מאוחר מדי לדבר על זה. עכשיו יש נושאים אחרים לדבר עליהם. ובנוסף אני לא זו שאמורה ליזום שיחה על הפיטורים שלי. את זו שפיטרת את זו שצריכה ליזום את השיחה אם את מעוניינת ביחסים תקינים במשפחה. אפילו את השיחה עכשיו לא יזמת. אבל לא. את זרקת אותי לכלבים ונהנית מעסק משגשג בזכותי. אז למה את מצפה. מגיע לי תמלוגים על העסק

איזה תמלוגים? העסק היה בחובות. את לא יודעת. הוא עבר כמה פשיטות רגל. שמת לב שהוא שינה את שמו כמה פעמים?

יקירתי. אתם בניתם אימפריה. אל תספרי לי סיפורים על פשיטות רגל ועל חובות ועל משברים.

אז למה את לא שונאת אותו את מי שהיה בעלי?

הוא לא אח שלי ולא גנב ממני כלום. ומה עם הקטע שלך עם אמא. אני לא שונאת אותך בגלל האפליה של אמא. אמא כל החיים הפלתה בינינו. זה לא הפריע לנו להיות חברות טובות בתקופה מסויימת.

אני מצטערת שאמא התייחסה אליך כך. אני לא אשמה.

זה החשבון שלי עם אמא. איתך יש לי חשבונות אחרים. ומה עם הדודים בגרמניה? מה בקשר לאלזה?

גיליתי שאלזה משכה מהחשבון שלהם בארץ וזה אחרי שהם הבטיחו שהכסף והרכוש שלהם בגרמניה מיועד לאלזה ואילו הרכוש בארץ מיועד לנו.

ומה עם הכספים שהם שולחים כל 3 חודשים ולא מגיעים אלי?

גם אלי הם לא מגיעים

אז למי הם מגיעים?

הרכוש שלהם בארץ כולל דירה וחשבונות בנק. אמא רמזה שהדירה שלהם היא שלך. היא שלך?

לא

בטוחה?

כן

כי אם היא שלך זה חמור מאוד. הכל צריך להיות מחולק חצי חצי.

 

.... טוב זה קרה לפני כמה ימים. מתוך בליל המילים האלה לא התקדמתי לשומקום. אבל אני יכולה להסיק כמה מסקנות ולהמשיך בדרך בה חשבתי ללכת. היא תעיף את אמא מהבית אם אמא לא תשלם לה שכד

 

 סוכנת נדלן, היא למדה להיות סוכנת נדלן כדי לדעת איך להשתלט על נכסי המשפחה....

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 5/8/2013 07:16   בקטגוריות הבית הלבן, הדירה, עבודה, הדודה מגרמניה, ראש1, הקומבינה, הדירה של הדודה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-7/8/2013 09:48
 



הנכס


לפני שאחותי התגרשה היא היתה עתירת נכסים. היתה להם דירה במרכז הכרמל, שם היה ממוקם העסק שלהם בימיו הראשונים, היתה להם דירה באחוזה , גם אותה הם הפכו לעסק , חנויות, וממול היה להם עוד נכס שהיתה בו מסעדה. על הנכס הזה שמעתי שהוא משותף גם לחברים של בעלה. עד כמה שזכור לי היה להם עוד נכס, מה שכן דירה למגורים לא היתה להם. הם גרו בשכירות. אמרו אז שהרבה יותר משתלם לגור בשכירות מאשר בבעלות, בתנאי כמובן שלא זורקים אותך משם כל שנה.

כשאחותי נכנסה להליכים אמא כל הזמן היתה באה לכאן ומספרת לי כל מיני דברים. בין השאר היא סיפרה שאחותי עומדת למכור את הנכס ההוא עם המסעדה. נשמע הגיוני. סהכ אם יש לה דירות שמושכרות לעסקים היא יכולה למכור אחת ולקנות דירת מגורים. ולא צריך לערב כאן אף אחד. לא את אמא לא את אבא לא אותי לא את הדודים מגרמניה. רק שאצלינו תמיד צריך לסבך הכל.

מידי פעם אמא היתה מספרת לי מה מצב הנכס, אם מכרו אותו, איך מכרו אותו, מה קרה עם השותפים. הרבה פעמים אמא קיטרה שאחותי לא מצליחה למכור את הנכס. בסוף היא מכרה אותו.

לאן הכסף הזה הלך?

אמא אמרה שהוא מיועד לה. תהיתי למה הוא מיועד לה. את משלמת לה משהו? שאלתי. לא לא היא ענתה.

אז למה היא צריכה לתת לך את הכסף

אולי באמת לא אקח אותו

המממ.

אחרי זמן מה אמא בכתה שאחותי מסרבת לתת לה את הכסף

אבל למה היא צריכה לתת לך את הכסף? קנית לה משהו?

לא לא..

בינתיים גיליתי שאמא קנתה לה דירה

אחרי זה גיליתי שאמא שילמה לה את הבית הלבן

ואחותי בינתיים סרבה לתת לה את הכסף

אבל יום אחד אמא מספרת בעיניים בורקות כאילו ראתה את המלאך גבריאל לפניה, שאחותי החזירה לה את הכל.

האמנם?

אני לגמרי לא בטוחה שאחותי החזירה לה את הכל, אבל לא בדקתי.

היה שווה לבדוק

 

נכון להיום 4.5.14 הנכס הזה נמצא תחת תביעות משפטיות שאחותי לא קשורה אליהן

אז מאיפה אחותי החזירה את הכסף אם הנכס לא נמכר?

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 11/5/2013 07:24   בקטגוריות הבית הלבן, הדירה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)