לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

לא בא לי להיות גרושה


אני גרושה הרבה שנים

מלבד זאת אני לבד הרבה שנים.

אין לי בנזוג או חבר או כלום.

לרוב אני חיה עם זה בהשלמה למרות שאני די צעירה בשביל להחליט שזהו זה. אני אמות לבד.

לפעמים זה נוגע בי וניצת כמו אש

אני ממש מרגישה דפוקה.

כאילו למה אלוהים נתן לי חיים כאלה

לרוב אני מסתדרת עם הלבד הזה

אני מגדלת 2 בנים לא הכי קלים לעיכול וחתולה

אני עושה הכל בעצמי בלי שום עזרה וכל האחריות עלי

אני מכינה כל יום אוכל לילדים

אני הולכת למוסך

אני הולכת לבנק

אני אחראית על כל הפיננסים של המשפחה

וגם על כל מיני הסתבכויות

אני גם גבר

אני גם אשה

וזה נמאס לי

נראה לי שכולם חיים בזוגיות. רק אני לא.

ואני לא מכוערת ולא טיפשה

סתם לא הולך.

 

כך שדי התעצבנתי על החייזר כאשר הוא אמר יום אחד: תעשי ניתוח כמו אחותך אבל אני לא רוצה שגברים יחכו לך כאן על חדר המדרגות

הוא אמר את זה מזמן ונצרתי.

אבל אתמול הוא שוב חזר על דבריו

אמרתי לו שזה מעליב

הוא אמר כמו כל החכמים שההעלבות זו בעיה שלי

אני לא רוצה שתביאי לכאן גברים. כל יום גבר אחר. זה מגעיל כך אמר.

 

מה עניין שלך בגברים שלי? מה עניינך בחיים שלי? מינקותי עד היום איש לא אמר לי דברים כאלה. מינקותי ועד היום אני לא אמרתי דברים כאלה.

 

אילו באמת הייתי מביאה גברים הביתה

אני לא זוכרת מתי הבאתי.

וגם אם הייתי מביאה

זה לא עניין שלו.

זה הבית שלי, אלה החיים הפרטיים שלי

אני לא מתערבת בחייו למרות שאני אמא

ושהוא לא יעיז להתערב בחיי.

בא לי להקיא

קצת פירגון בייבי. זה לא יזיק.

 

לא בא לי להיות גרושה

זה לא כיף בכלל.

גם מהבעל לא ממש מתפטרים.

הוא ממשיך לעשות צרות

מסוג אחר.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 31/1/2009 09:20  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-3/2/2009 01:03
 



בצורת


בצורת.

אפילו אני רוצה קצת גשם.

הייתי בטוחה שהשנה תהיה שנה גשומה. מאחר ובשנה שעברה היתה בצורת והכנרת משוועת.

כך אמרו גם הדייגים של טבריה

אני לא זוכרת שבאמת היתה בצורת לפני שנה. ירדו גשמים יפים והיה קר נורא אבל הכנרת עפעס נראתה די לא טוב.

אני שלפחות פעם בשנה מבקרת שם בכנרת יודעת לספר שהכנרת נסוגה המון לעומת השנה שלפניה.

אבל אני לא חושבת שזה בגלל הגשם.

אני חושבת שזה בגלל 2 סיבות שלא רוצים לספר לנו

א. אנחנו נותנים מים לירדן

ב. הלבנונים התלבשו על הווזאני שהופך לחצבני ועשו איתו משהו, או שהסיטו את מסלולו או שמשתמשים במימיו. עוד משהו שקרה בעקבות הנסיגה מלבנון

מעניין איך עכשיו נראית הכנרת

אני פוחדת להסתכל

כבר לא מדברים על זה

 

 

גם אני משתתפת בפרויקט המים בבלוג

rOyAAAL wOrld

מוזמנים להשתתף

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/1/2009 07:23   בקטגוריות פרויקטים  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-4/2/2009 15:58
 



היו שירים


כתבה שהתפרסמה ביום א' בידיעות ושודרה בערב בחדשות ערוץ 2

 

משרד החינוך נגד חורשת האקליפטוס

 

במשרד החינוך יציגו לתלמידים שירים שהפכו לקלאסיקות כיצירות שוביניסטיות, ויעודדו אותם לשנות את הנוסח

 

השירים השוביניטים של משרד החינוך הם: "פרח נתתי לנורית", "חורשת האיקליפטוס" ו"היו לילות"

 

למראה הידיעה הזאת סחבק התעצבנה. מה? הם השתגעו? איפה השוביניזם פה? פרח נתתי לנורית זה שוביניסטי? אז למה אמא למה זולגות הדמעות בעצמן? לשנות טקסטים של שירי משוררים? זה רציני? האח הגדול (1984) שיכתב את ההיסטוריה, האם יש למישהו זכות לשנות יצירה אמנותית? כבוד איפה הכבוד ליוצרים?

מקריאת הכתבה סחבק הבינה שזה רציני. יש אפילו תוכנית לימודים שמיושמת בכמה בתי ספר ועושים על זה בגרות. בגרות. יש כאן מסרים סמויים אומרת הממונה על השיוויון בין המינים במשרד החינוך ואי אפשר להשאיר את המצב כמות שהוא. יש כאן תפיסות סקסיסטיות שגויות. האישה הקטנה במטבח והגבר בונה לה בית. יש אם כן לשנות את נכסי צאן הברזל האלה. צריך לשנות גם את ירושלים של זהב מסיבות פוליטיות לא רלוונטיות לתקופה ולהכניס לתוכנית הלימודים את 'רק מה שאת אוהבת' של גלי עטרי.

פחחחחח היא השתגעה הגברת הזאת

 

סחבק יצאה לבדוק על מה אם כן יצא קצפו של משרד החינוך

 

 

אז מה הקטע, קחי לך איש,אישה ובני לו בית? קחי לך איש קחי לך איש.

ת'אמת לא בא לי לבנות לו בית

ממתי נשים בונות בתים?

קרשים מסמרים?

מישהו ראה בחיים שלו פועלת בנין?

מישהו ראה בחיים שלו מוסכניקית?

מישהו ראה בחיים שלו עובדת תברואה? (אוטו זבל)

בכלל לא בא לי השוויון הזה.

שהוא יבנה לי בית

רק שהוא לא באמת יבנה לי. את זה יעשה הפועל הערבי או התאילנדי.

הוא גם לא יקנה לי

אני אקנה לו והוא רק יעבוד כל החיים שלו בשביל המשכנתא. או אני אעבוד בשבילו. זה יותר טוב?

 

 

 

 

מישהו כבר שינה את מילות השיר

כשאמא באה הנה יפה ובלי איפור וכו

מה הקשר?

כאילו בלי איפור זה כבר יותר טוב? פחות שוביניסטי

להאשים את נעמי שמר בשוביניזם זה הסרקאזם בהתגלמותו.

ובכלל כביולוגית אני אומרת לכם

המין המתקשט הוא המין החזק

 

 

 

 

ומה אני רואה לו כשהוא עומד על הידיים?

 

 

 

 

את זה בכלל אני לא מבינה

המשך השיר הוא

פרח נתתי לנורית

גדול וחכם ויפה (תשלימו את המילים בבקשה מי שיודע)

תפוח נתתי לנורית

נתתי הכל

 

נורית לקחה התפוח

הפרח נתנה לאחר

הלכה לה לשחק עם ילד אחר

 

אינני בוכה אף פעם

אינני תינוק בכיין

אז למה אמא למה זולגות הדמעות בעצמן.

 

 

מה יותר עכשוי מגבר בוכה?

 

 

 

 

אוהו, כאן הייתי עושה איזה שינוי

 

היו לילות אני אותם זוכרת

אני אותם עד סוף ימי אשא...

 

איך תמשיכו את השיר הזה ילדים?

 

 

 

טוב כאן אני מסכימה.

אפילו כתבתי על זה פוסט

בהחלט הייתי משנה את מילות השיר או גונזת אותו.

אחרי הכל גם אריאל זילבר נאסר לשידור.

 

כל אשר תבקש ותשאל

אתעלם ואוסיף לשמוח

יהיה טוב אהובי יהיה קל

לעולם לא יחסר לי כוח

 

(ואם תמשיך לבקש ממני בקשות כאלה אכניס לך בביצים)

 

ואתם ילדים, איך הייתם משנים את מילות השירים?

מוזמנים לשלוח אלי

במיוחד את, אסתי ירושלמי.

 

הנוסח המלא של השירים

קח לך אישה

חורשת האיקליפטוס  

ילד רע

דני גיבור

היו לילות - אני ממליצה על הביצוע של אסתר עופרים

זמר שלוש התשובות

סבבה

תרגישו טוב

 

 

 

 

(גם פוסט זה הגיע לדף הראשי של ישרא)

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/1/2009 07:48   בקטגוריות קראתי בעיתון, צחוקים, שירים שאני אוהבת  
155 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-3/2/2009 01:41
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)