לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

האפקט המרגיע?


החלטתי לדבר בעצמי עם הגברת. למה לשלוח את אמא שככ תמכה בי, שתסובב לה את הראש? סוף סוף אמא תומכת בי. זה לא קורה כל יום

ומה אומרת הגברת?

היא בכלל לא ידעה שהעוזרת הזאת עובדת אצלי

היא עבדה אצלה דרך הסוכנות עד הלידה, אחרי הלידה אחותי המשיכה לעבוד עם הסוכנות והסוכנות הזאת נוראה. נורא יקרה ורוב העובדות שלה לא שוות כלום, הן נוראות, פשוט נוראות, היא לא מבינה למה היא עבדה עם הסוכנות הזאת ככ הרבה זמן. מנהלת הסוכנות רדפה אחריה עד העסק בשביל תשלומים אז היא החליטה להפסיק איתה וביקשה מאמא את הטלפון של העוזרת שלי שעבדה גם אצל אמא .

ומה עם המאהב? המאהב היה צריך עוזרת פעם אחת כי לעוזרת שלו היתה פריצת דיסק. לכן היא שלחה אותה לשם. היא בכלל לא ידעה שהעוזרת הזאת עובדת אצלי. זה היה חד פעמי כי הוא בכלל יש לו 2 עוזרות, אחת רוסיה ואחת דרוזית. הוא לא צריך את העוזרת שלנו היא לא עובדת אצלו קבוע. היא כאמור בכלל לא ידעה שהעוזרת עובדת אצלי ומה לעשות שהעוזרת שלנו נקלעה למשפחה בה אף אחד לא יודע שום דבר על השני. היא לא ידעה שאנחנו לא מדברות אז היא הזכירה את שמו של המאהב... היא חשבה שאני יודעת עליו כאילו.

ואז היא התחילה לספר בנינוחות על כל מיני עוזרות שהיו לה וככה זה עוזרות. בקשר לעוזרת שלנו, היא כל הזמן אמרה שהיא לא רוצה לעבוד נקיון, היא כל הזמן זייפה, לא באה בזמן או ביום שנקבע ובכלל כאשר היא בקשה ממנה לחזור היא אמרה שהיא עסוקה והיא באה מתי שפנוי כאילו ממלאה איזה חור. אולי היא מתכוננת גם להפסיק לעבוד אצלה אם היא מצאה עבודה אחרת ואולי אני מבשרת לה: תתכונני, צריך לחפש שוב עוזרת. יש לך אחת כזאת? היא שאלה אותי. עכשיו זה נשמע לא ככ גרוע היא אמרה, באמת צריך לברר דברים ולדעת אותם בשלמותם. אחרת יש חלקי אינפורמציה ובונים עליהם פנטזיות

 

אלה היו דבריה.

אני לא מאמינה לה.

ואתם?

מי אגב מנקה לה את העסק?

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 31/1/2011 07:16   בקטגוריות עוזרות ומטפלות, המאהב  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-1/2/2011 10:37
 



שטיפת מוח


אמא סיפרה לי שהעוזרת ממשיכה לעבוד אצל אחותי

 

איך אמא בכלל מגיעה לכל הסיפור הזה? טוב היא הרי נתנה את הטלפון של העוזרת לאחותי. היא התחילה עם זה.

כשהייתי בחופשה סוסון סיפר שהיא התקשרה עשרות פעמים. הוא לא סיפר לה בדיוק לאן הלכתי. (חיזורים)

אבל כשחזרתי סיפרתי לה שהעוזרת לא עובדת אצלי יותר.

היא אמרה שהיא תמצא לי עוזרת חדשה והיתה מאוד אמפטית גם לטענותי שאחותי סגרה עלי חוזה עם העוזרת וביצעה אותו.

נכון שזה נשמע מופרך אבל זו לא הפעם הראשונה שאחותי שמה עלי חוזה, מבצעת ויוצאת נקיה, הזכרתי את העבודה, את קלאבוטל, את סין. את היומולדת של החייזרון, בכל המקרים האלה היא יצרה תשתית, עבדה קשה והשיגה את מבוקשה, וגם עכשיו. אותי מטריד שהיא מצליחה לדפוק אותי אם בא לה וגם לצאת נקיה מכל העסק יותר מכך שאין לי עכשיו עוזרת וצריך לחפש חדשה. הבעיה שלא רק בענייני עוזרת היא יכולה להצליח כך, בכל דבר ועניין היא יכולה להצליח כך ואני חשה מאויימת. לא יודעת מה היא רוצה ממני. באתי לארץ לשקם את סוסון, לא באתי לריב איתה, יש לי מספיק בעיות ואני לא צריכה אותה כתוספת. אני לא מתעסקת איתה שלא תתעסק אתי.

- אז למה היא עושה את זה?

- לא יודעת, הרגיז אותה שפעם היה לי בעל וילד ולה לא, היא אמרה את זה לא פעם, היא גם מאשימה אותי שגרמתי לה דיכאון אחרי לידה, אני פשוט חלשה אז היא מתלבשת עלי, יש לי ילד שעבר תאונה, אין לי עבודה או בן זוג, עברתי הרבה צרות אז היא מתלבשת עלי.

אמא הביעה בי תמיכה מלאה ואפילו אמרה כל מיני דברים שחשבתי עליהם מזמן. המאהב הזה, הוא בא ונעלם ובשבילה הוא כמו סם. כך אמרה אמא. היא מוכנה למכור את הכל בשביל המאהב הזה, אותנו, את הילדים שלה, את הכל, אני בטוחה שהיא עזבה את בעלה בשביל להיות עם המאהב הזה.

- זה חדש לך? - אמרתי. ברור שזה מה שהיה. גם כל החברות שלה אומרות את זה

- איזה זונה, מסכן בעלה, ואני דברתי עליו ככ לא יפה. ואיזה שם יש לה. אני לא ישנה ממנה בלילות, כאילו רק אותה יש לי על הראש. למה היא מתעסקת איתך.  למה היא שלחה את העוזרת שלך לעבוד אצלו? ואני עוד נתתי לה את הטלפון של העוזרת. אסון המאהב הזה. היא רוצה להוציא ממנו כסף כמו שהוא הוציא מהמאהבות שלו, היא חושבת שהיא תצליח איפה שאף אחת לא הצליחה עם המאהב הזה, ותסתכלו עליו צורה לו.  אין לה כסף, היא מזבזבת ככ הרבה ואני לא אתן לה כלום. אני אדבר איתה. רק למה אני צריכה לעשות את זה. תלכי להלשין על העוזרת. היא גם בת רעה. היא לא שמרה על אבא אף פעם כשהיה בבית חולים ואני נתתי לה ככ הרבה. אני אדבר איתה...

 

היא דיברה. אבל הכל נשמע אחרת

בעצם זו לא עוזרת שלך, זו היתה עוזרת שלה קודם ולכן היא יכולה להגיד לה מה לעשות, היא לא שלחה את העוזרת לעבוד אצל המאהב. זה היה חד פעמי. יש לו עוזרת אבל אותו יום היא היתה חולה. יש לו 2 עוזרות. הוא לא צריך את העוזרת שלך. הוא נתן לה את העוזרת שלו והיא נתנה לו את העוזרת שלה. לא בגלל זה העוזרת עזבה אותך. אולי עשית משהו שהעוזרת עזבה אותך ונשארה אצלה. היא דיברה אתי בתקיפות, אחותך היא לא התנצלה. היא אמרה לי לא להתערב בינה ובינך ואני באמת לא רוצה להתערב. יש לי מספיק צרות תעזבו אותי שתיכן

 

מייאש....

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/1/2011 06:49   בקטגוריות עוזרות ומטפלות, המאהב  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-31/1/2011 08:04
 



בבית ובחוץ


הכל מרגיש אחרת כשיוצאים מן הבית

רק לעבור את הסף והעולם ככ שונה

כאילו זאת הפאזה של בבית

וזאת הפאזה של בחוץ

בבית אין לי עוזרת

הבלאגן שוב חוגג

אחותי שוב ניצחה

ואני מתעצבנת וחורקת שיניים

ובחוץ מי חושב על זה בכלל

בחוץ קורים דברים אחרים

בחוץ נוטעים עצים בטו בשבט

ויש גם נרקיסים

וגם חברי כנסת שמדברים סמול טוק

בחוץ יש שלג וסקי ועצי אשוח ומסלולים

בחוץ יש ים ורוח ושמש וגשם ומסעדות

רק קצת לצאת החוצה והכל משתפר.

 

 

ובבית יש עכשיו את האח הגדול.

וואו איזה סיפור

למי שצופה

מה הייתם עושים. נותנים לאבירם להכנס או שולחים אותו בצנעה חזרה לאמריקה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/1/2011 10:25  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-29/1/2011 06:49
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)