לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2018    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2018

פיטורים


פיטרו את סוסון. לא שעשו את זה עכשיו אבל עכשיו זה מתחיל להעיק


אז מה,הוא שוב יושב בבית, כרגע מנגן


שוב הוא עצבני ולא מרוצה


שוב אין כסף


שוב הוא צריך לחתום בלישכה


הוא שוב מחפש עבודה. הוא שוב נענה בשלילה.


לא נעים



 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 31/1/2018 14:31   בקטגוריות סוסון ים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-30/4/2018 17:55
 



מה יהיה?


היתה לנו הופעה בשבת. הסתכלתי על הוידאו מההופעה. אבוי לי. אני כלכך חסרת חיות. פשוט עומדת ועושה תנועות עם הפה. לא זזה, הפנים קפואים חסרי הבעה. נבהלתי כך אני נראית? כמו שאני מרגישה. אי אפשר להסתיר. מה יהיה? מי יחזיר לי את החיים? לאן הם הלכו? 
נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 23/1/2018 17:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משפחה שכזאת


הבעל לשעבר שוב כאן. לרגל אירוע משפחתי. הוא בא הנה יותר מידי וזה לא מוצא חן בעיני. מההתחלה הוא עושה פה בלאגנים. ולא רק הוא.


ובכן סיפורנו מתחיל בשבת. שבת בבוקר יום יפה סוסון מודיע לי אני נוסע לנס ציונה עם אבא. היי אני בקשתי להצטרף אם הוא נוסע. הוא יפגוש את אחיו בנס ציונה ואני אפגוש את הבן ברחובות. מה זאת ההודעה המהירה הזאת? אין זמן אמר לי סוסון עד שתתלבשי וזה. תעזבי. לא עזבתי. מהר מהר התקשרתי לבן הצעיר: שמע אולי אני אבוא לרחובות. אבא של סוסון נוסע אולי אצטרף. ״אני בדרך לתלאביב יש יומולדת לאחיין של חברתי. אחזור בצהרים. זה טוב - אמרתי - עד שתחזור אני אסע ובצהרים נפגש. תלוי רק מתי יוצאים מחיפה. טוב נראה.


זה לא הסתדר. האקס יצא מוקדם מידי. לא יצאתי. לא היה קורה כלום אם הייתי מחכה אצל אחיו אבל נעזוב. הודעתי לבן שאני לא באה וחבל כי זאת היתה הזדמנות. הוא ענה לא נורא עדיף שאבוא בקיץ יהיה יותר כיף. שאבוא בקיץ??? פרחח קטן. לא אבוא בכלל. כן הכל שאלה של רצון. האקס לא רוצה לקחת אותי והבן לא רוצה שאבוא. אז הלכתי לסרט. אמא שלה היתה שם לפחות פעמיים. רק שצריך אותי הוא מכיר אותי.


טוב, כשחזרתי מהסרט סוסון כבר היה בבית מעוצבן. שאלתי מה קרה. לא אמר. שאלתי אם גם הוא מוזמן לאירוע המשפחתי הוא אמר לא. נראה לי מוזר הסיפור. האבא מגיע מארצות הברית לאירוע ולא לוקח אתו את הבן? לא. זה אירוע משפחתי אבל סוסון לא שייך למשפחה. ומה עם הבני דודים? אמרו שהם לא יבואו אבל מי מאמין. 


בקיצור: משפחה שכזאת. גם עכשיו.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 8/1/2018 13:59   בקטגוריות החייזר, הבעל, סוסון ים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-10/1/2018 15:53
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)