לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 70





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2024    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2024

איפה תודה?


עדיין מחכה לתודה ממנו שלא מגיעה. לזכור גם אם יוצר קשר לא לענות. 


חשבתי על התקופה הזאת. כשיסתיים הכל יחזור. רק הוא לא. טעות. לא הכל יחזור. גם הוא לא. 


זהו. ישרא אתמול היה סגור למבקרים


חיפשתי אותו כדי לרשום דברים טובים כי הכל רע. אולי בהמשך


בינתיים מצאתי שיר שמתאים לסיטואציה אך הצנזורה מגבילה. אולי אשלח לו את השיר אם יתקשר

במקהלה השניה גם ימי ספורים. לדעתי. זה זמן רב שאני צרודה ולא מטפלת. הוא יבחן אותנו כ״א במשך 10 דקות. כנראה שלא אעמוד בבחינה. 

בפייסבוק ירדו לי 3 חברים. כולל המנצח זה שיבחן אותי. סביר שהחליט כבר לזרוק אותי

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 31/1/2024 08:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החומר


התקשרתי אליו. הוא סיפר שהיום הוא לא בא לאחותו וגם אתמול היה חצי יום ולא ציפה שאבוא כי אני לא נוהגת רחוק בלילה בגשם. הוא סיפר שאת רוב האנשים שבאו הוא לא מכיר. לא נראה לי שבא לו לשבת שבעה. הוא חשב על הים ומתי נלך. הוא חשב על עוד משהו. מה עושה המקהלה בלעדיו. אמרתי שיש לי הרבה חומר ואם הוא רוצה אעביר לו. אז הוא ביקש שאעביר לו. העברתי לו. לא אמר תודה לא אמר דבר על החומר לא שבת שלום לא כלום. שיקפוץ. שירחץ בתוך החרא. אני בגדתי בחברה בשבילו. אין לי בעצם שום דבר עם החברה. זכותי לעשות עם החומר שהם שלחו מה שאני רוצה. אבל בכל זאת נתנו בי אמון. והוא לא אומר לי תודה. כנראה שהחומר מאוד משמעותי. אבל מבחינתי לזכור שלא אמר תודה
מרגישה כמו אחת שזיינו אותה וברחו
נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 26/1/2024 20:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טו בשבט הגיע חג לאילנות


טו בשבט הגיע חג לאילנות

טו בשבט הגיע חג לאילנות

האמת אני לא ייצור שמח. אני הכי עצובה בעולם. יום אחד יצאתי מזה וחזרתי. כל יום מסיבה אחרת. אתמול נפלו לנו 24 חברה כולל חבר של הבן שלי. אתמול או בעצם שלשום. אתמול אחותו נפטרה. וזה מה שעושה אותי עצובה היום. לא בגלל שהיא נפטרה. לא הכרתי אותה. אני לא יודעת איך נראתה ואיך נשמעה. חשבתי בהתחלה לא להתייחס. לא הוא הודיע לי על זה. אחת מהצוות המוביל הודיעה לכולם. אז אני חלק מכולם. לא? בכל זאת כתבתי משהו. ראיתי שאין תגובה בכלל. גם לא כתוב אם הוא מחובר ישן. אז התקשרתי. הוא ענה. התלונן על הטלפון החדש שלו. שוחחנו. די נחמד. לא בטוח שהיה עונה אילו היה יודע מי זאת. בסוף שאלתי איפה הם יושבים הוא אמר שיודיע לי. היום עבר. הוא לא הודיע לי כלום. בסוף התקבלה הודעה מאותה חברת צוות שלא ככ הבנתי אותה.  היתה הודעה אחרת ממישהי אחרת שהם ישבו רק אחהצ ואם לא יבואו כולם מוזמנים לכתוב לו כי יש בעיות עם מזג האוויר

לאט לאט התחלתי להרגיש רע. למה זה? כי אני מרגישה מיותרת. הוא לא הודיע לי כלום והחברה ידעו. אני לא. אז לך קיבינימט. מחר אחפש עוד דברים טובים. הוא לא קשור אליהם

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 25/1/2024 01:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

109,602
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)