לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

2003 - סוף


אילו אבא היה חי היום הורי היו חוגגים 60 שנות נישואין

אבל רגע לפני הוא השיב את נשמתו לבוראו.

כאשר ראיתי אתמול את צו הירושה שלו, את חתימת ידו ואת התואר ז"ל צמוד לשמו זה עשה רע.

כאילו הוא עוד קיים אבל התואר הזה מחסל את קיומו.

 

דווקא ביום הזה אמא נתנה לי את הכסף וכך הסתיימה לה פרשה שהעיבה על כל המשפחה.

הבעיה רק שהעניינים לא הסתיימו בפרשה ההיא וגם כיום כידוע קורים דברים אבל עכשיו אנוח מהם

ניצחתי!!! זה מה שחשוב. ניצחתי בקרב. לא במלחמה כולה. לא במלחמות כולן.

 

ועכשיו אולי נקדיש יותר זמן לסרברוס החדש  הלוא הוא הכלב התלת ראשי דרעי ישי אטיאס שנעשה מהר מאוד לא ככ רלוונטי

ולצמד חמד ביברמן ביבימן

ולמשכנתאות ולילדים שלי

וכמובן לסנדי ההורסת...

 

ובינתיים ארים כוס יין לחיי הנצחון הקטן הזה. לחיי סיום של 10 שנים של מאבק.

לא תרימו אתי?

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/10/2012 10:01   בקטגוריות תאריכים, אקטואליה, בחירות 2009, הדירה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-25/11/2012 12:41
 



מותשת


שבת. אמא מתקשרת

אני עוד מעצבנת אותך?

את כל הזמן מעצבנת אותי

אני אתן לך את ה50,000 השבוע. ואני צריכה את האוטו. עכשיו נגמור עם זה?

נגמור עם זה.

 

את הכסף עוד לא קיבלתי אבל בבת אחת הרגשתי את זרימת הדם משתנה.

האמנם תם מאבק של 10 שנים?

לא הוא לא תם. הפרשיה ההיא מ2003 הסתיימה. בדרך לסיום

ומה עם הפרשיות האחרות?

מה עם הכסף של הדודים מגרמניה שזרם לאחותי?

מה עם 4 הדירות שקנו לאחותי? עכשיו יהיה איזון עם 2 דירות ומה עם השתיים האחרות?

ומה עם מה שקרה לפני הדירות?

ושיפוץ הדירה שנקנתה ב2003 כדירת 3 חדרים והפכה ל -5?

והחשבונות המשותפים שלהן

והקומבינה האחרונה שלהן

ופרשיות אחרות שלא קשורות בכסף

האם יש בי עוד כוח להלחם על זה?

פתאום הרגשתי איך הדם זורם אחרת

ואני צריכה מנוחה.

האם המאבקים האלה באמת לא פוגעים בבריאות שלי?

וכי מה לעשות, לוותר?

האם אני יכולה להרשות לעצמי לוותר?

האם אני הורגת את עצמי עם המאבקים האלה? המתח הרב שכרוך בהם, העיסוק המסיבי בהם שהורס בי כל חלקה טובה. הילדים שחיים כל השנים תחת המאבק הזה.

אין לי מושג.

עוד לא קיבלתי את הכסף אבל חשתי כאילו קיבלתי

לא חשתי שמחת נצחון

חשתי עייפות מרובה.

חשתי מרוקנת מתוכן...

כן, זה לא נגמר

את הכסף עוד לא קבלתי אבל אני כבר עייפה.

נפילת מתח. רק כך הרגשתי כמה אני במתח רוב הזמן.

 

יצאתי החוצה . היום האיר לי פנים. השמש זרחה הים היה שקט האוויר צלול ונקי אחרי הגשם פגשתי אנשים שלא ראיתי שנים רבות שגרמו לי לחייך. חיוך של רוגע. חיוך של מתח. יש עוד הרבה עבודה אבל אולי ארד מזה במודע. אין לי כוח להאבק כל הזמן. אין לי כוח לחיות כל הזמן בלחץ . העיקר חיוך

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/10/2012 08:28  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-25/11/2012 12:42
 



אצל הדודה והדוד


אחותי עכשיו בחו"ל. אמא כרגע לבד מחפשת ישועה

את יודעת - היא אומרת לי פתחתי את החלון ירד גשם והרטיב הכל.

ואצלי יש הפסקת חשמל עוד מהלילה.

היא מספרת שאחותי בחרה חרסינות לא נכונות ומחכים לה שתחזור

אני שוב שואלת מה פתאום אחותי מחליטה על החרסינות בבית של אמא

היא מחליטה הכל.

מן הון להון מתפרץ ויכוח. שוב אותו ויכוח אותן מילים. את קנית לאחותי 3 דירות. 4. מה אתי? לא מגיע לי כלום?

היא כרגיל מכחישה

את קנית לה עכשיו דירה רביעית

לא קניתי

את משלמת לה משכנתא

אני אשלם לה שכר דירה

לא את לא תשלמי לה שכר דירה.  תשלמי לה תשלמי לי. את  תשלמי לה שכר דירה היא תשלם את זה משכנתא אז שוב את קונה לה דירה

אני לא אשלם לה משכנתא על מה את מדברת

זה המונקי ביזנס שלך. את יודעת מה את הולכת לעשות

את ממציאה הכל

מה המצאתי כאן? נו תספרי לי, חתיכת נוכלת.

היו לי 800,000 שקל רציתי להכנס לבית אבות ובסוף לא נכנסתי

נו אז עשית לי טובה גדולה שלא זרקת לשם את כל החסכונות שלך ואת נותנת אותם לאחותי

אני אתן את הכסף שלי למי שאני רוצה. את לא תקבלי ממני כלום

אני יודעת את זה מזמן. יכולת להגיד את זה מזמן לא להבטיח לי שנתחלק חצי חצי וכשאבא מת את נותנת לה הכל.

גם את הירושה של הדודים מגרמניה לא תקבלי

הדודים מגרמניה? את תגידי להם למי להוריש את הכסף והרכוש שלהם? את?

הם כבר מזמן שולחים לי את הירושה שלהם ואמרו לי לחלק אותה איך שאני רוצה. את לא קיבלת כלום רק אחותך קיבלה כי היא עוזרת לי ואת לא.

אהה ואת עוד מעיזה לבקש ממני עזרה? ולהתלונן שאני לא עוזרת לך את לא מתביישת? ואני כן עזרתי לך. עזרתי לך יותר מאשר הגיע לך ממני. עוד יש לך טענות? חוצפנית. כשאת רבה עם אחותי אני פתאום מותק ואיך את מדברת עליה עכשיו היא כבר קדושה? את חולת נפש. פעם את ככה ופעם את אפילו לא זוכרת מי את. היא בכלל לא עוזרת לך. היא עוזרת לעצמה לקנות דירה. את עוזרת לה לא היא לך. אל תתקשרי אלי עוד תשארי לבד תמותי לבד לא איכפת לי ממך...

פתאום היא מתנערת אני אתן לך את הכסף רק תפסיקי לצעוק.

אם לא אצעק לא תיתני לי. 10 שנים אני שותקת. עכשיו כשאת קונה לאחותי עוד דירה אני רוצה את הכסף. עכשיו.

טוב כשאכנס לדירה תקבלי.

 

אז מה אמאלה הדודה והדוד שולחים כסף כבר שנים ואת נותנת אותו לאחותי. טוב, רשמתי. עוד משהו שחשדתי בו שנים ועכשיו את מגלה לי.גם זה יטופל. בינתיים צריך לטפל עוד ב 50,000 האלה.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/10/2012 06:34   בקטגוריות הדודה מגרמניה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-25/11/2012 12:43
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)